MuscleMeat

Diverse trainingen

Sterke chins en pullups altijd, Neet. Je blijft een soort acrobaat wat dat betreft. :D

Die lateral raises kan je misschien vervangen door (DB) upright rows? Lijkt me de perfecte tegenhanger voor een pull/chin up

Beetje vreemd schema wel gister..

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.105
Die lateral raises kan je misschien vervangen door (DB) upright rows? Lijkt me de perfecte tegenhanger voor een pull/chin up
Het is idd niet zo'n goed paar. Maar dan zou ik beter een andere tegenhanger voor de lat raises kunnen zoeken. Hanging cross aan de ringen .... maar oef, wie kan dat? Ik doe de andere UB dag al one arm db row tegenover de pull up.

• #4.108
Ik mis vooral squats en DL's. :D

• #4.111
Kut. Ik heb me lelijk geblesseerd met squatten. Bij de eerste set na het opwarmen hoorde ik een droog scheurend geluid in rechter lies, en zakte helemaal door mijn benen heen door de pijn. Halter op bed gegooid dat ging gelukkig goed. Lijkbleek, zal de adrenaline zijn....
Ik ben bang voor scheurtje in adductor, heb er nu ijs op, maar het probleem zit eigenlijk zo diep dat ik niet weet of dat de plek wel bereikt. Wordt morgen dokter vrees ik, en lang geen been oefeningen :mad:

Godver Neet, dat is echt klote man! :(

Hopelijk gaat het meevallen.

Balen neet
Scheurtje kan meevallen we hopen het beste maar
Sterkte man...

• #4.114
t*ring klote man, sterkte maat!

das klote René.
Ik hoop dat t meevalt.
sterkte.

Holy shit! Dat is flink klote Neet! Ben benieuwd wat de dokter zegt...hoe is de pijn vanmorgen?

• #4.118
Holy shit! Dat is flink klote Neet! Ben benieuwd wat de dokter zegt...hoe is de pijn vanmorgen?
Hoor om 11:00 of ik vandaag nog terecht kan.
Iedere zijdelingse beweging is enorm pijnlijk maar recht erop staan gaat prima eigenlijk. In bed komen en omdraaien is een crime, vanavond maar een pijnstillertje voor het slapen gaan....

Hoor om 11:00 of ik vandaag nog terecht kan.
Iedere zijdelingse beweging is enorm pijnlijk maar recht erop staan gaat prima eigenlijk. In bed komen en omdraaien is een crime, vanavond maar een pijnstillertje voor het slapen gaan....
:sad: Sterkte Neet! Hopelijk kun je straks terecht!

Shit! Dat is een flinke domper zeg :(! Ik hoop dat je er gelijk even langs kan vandaag. Sterkte en houd ons op de hoogte.

Terug
Naar boven