- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acrobaat? Ben zo stijf als een plankSterke chins en pullups altijd, Neet. Je blijft een soort acrobaat wat dat betreft.![]()

Het is idd niet zo'n goed paar. Maar dan zou ik beter een andere tegenhanger voor de lat raises kunnen zoeken. Hanging cross aan de ringen .... maar oef, wie kan dat? Ik doe de andere UB dag al one arm db row tegenover de pull up.Die lateral raises kan je misschien vervangen door (DB) upright rows? Lijkt me de perfecte tegenhanger voor een pull/chin up
Leg uit?
Naar mijn mening geen geweldige oefening keuze voor een workout..met name de lateral raises snap ik echt niet..
Ik vond dat er nog wat voor de zijkant schouders in de werkweek moest, die pak je toch niet echt met OHP.Naar mijn mening geen geweldige oefening keuze voor een workout..met name de lateral raises snap ik echt niet..
morgen

Godver Neet, dat is echt klote man!
Hopelijk gaat het meevallen.
Thanks, ik hoop het ook. Het goede nieuws is dat ik mijn been wel een beetje kan adducteren, dus het is iig partieel. Komt wel een ei in mijn lies nuBalen neet
Scheurtje kan meevallen we hopen het beste maar
Sterkte man...

Hoor om 11:00 of ik vandaag nog terecht kan.Holy shit! Dat is flink klote Neet! Ben benieuwd wat de dokter zegt...hoe is de pijn vanmorgen?
Hoor om 11:00 of ik vandaag nog terecht kan.
Iedere zijdelingse beweging is enorm pijnlijk maar recht erop staan gaat prima eigenlijk. In bed komen en omdraaien is een crime, vanavond maar een pijnstillertje voor het slapen gaan....
Sterkte Neet! Hopelijk kun je straks terecht!