Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, gooide hem perfect in een reflex naar achter.Een pluspuntje is dat je getto squatrack in ieder geval werkt!
Beterschap, ouwe!

Ik denk wel dat een deel van de oorzaak te zoeken is in met te weinig warmup weer te snel naar de gewichten van 8 wk terug te gaan.Aiaiai Neetje toch. Nooit moeten stoppen met squatten!
Beterschap!

Getverderrie.... Das echt naatje neetje (kon het even niet laten... sorry)
Ik hoop echt dat het meevalt en snel herstelt.
Beterschap en sterkte.

Das wel fijn dat je zo een meedenkende dokter hebt die ook meteen handelt. Dat ontbreek er nogal eens aan.Ik denk wel dat een deel van de oorzaak te zoeken is in met te weinig warmup weer te snel naar de gewichten van 8 wk terug te gaan.
Heel stom natuurlijk....
Dokter gaat een ultrasound afspreken in ziekenhuis voor ma of di voor de zekerheid. Ben ik wel blij om.
Pijn is eigenlijk alleen als ik mijn adductor per ongeluk probeer te gebruiken, overeind komen van bed, sokken aantrekken, dat soort gekke dingen.Is je "bult" al een beetje geslonken.
En neemt de pijn af?

Ben ook echt benieuwd wat er uit de scan gaat komen....Wow, echt zo'n grote vlek van een verkeerde beweging?