- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
iets zegt me dat deze man niet zo rustig is

wel een lekkere snelle controle, moet je nog vaak terug?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het revalidatie forum?

Conditie heeft een beetje te lijden gehad... komt weer goed hoor.Fijn dat de controle zo snel ging. Aan de beterende hand en nu langzaam aan opknappen en opbouwen. Dat gaat al gestaag door.
En die conditie... dat komt ook wel weer. Rustig weer terug opbouwen!
Ja, ik sta weer op mezelf eigenlijk. Fysio zei stapjes erop zolang het goed blijft voelen, en de chirurg vanmiddag zei eigenlijk niets nuttig. Voor hun is de lol er een beetje van af als ze niet kunnen snijden en hechtenHoe lang moet het nog duren voordat je voluit kunt/mag gaan?

iets zegt me dat deze man niet zo rustig is
wel een lekkere snelle controle, moet je nog vaak terug?

Het revalidatie forum?![]()
Er zijn verschillende redenen om medische behandeling te staken. Je kan ook soms ook herstellen.
Ha ha, er zijn er idd nog wel een paar die revalideren.

Ik ook niet...Ziet er goed uit weer René!
ik heb wat gemist geloof ik.. heb nergens een achtergrond gezien.![]()
Ziet er goed uit weer René!
ik heb wat gemist geloof ik.. heb nergens een achtergrond gezien.![]()
Ik zie het ook niet meer. Jullie zullen wel denken dat ik gek ben. Maar het was subtiel, sneeuwvlokjes die na een kleine pauze boven aan het scherm begonnen en langzaam naar beneden dwarrelden door het beeld....
De sneeuwvlokjes waren nog het minst erg, DBB zag er op een gegeven moment uit als een soort op hol geslagen kerstkaart.Ik zie het ook niet meer. Jullie zullen wel denken dat ik gek ben. Maar het was subtiel, sneeuwvlokjes die na een kleine pauze boven aan het scherm begonnen en langzaam naar beneden dwarrelden door het beeld....

Ja, herstel valt eigenlijk niet eens tegen. Maar ik ben wel enorm geschrokken, en zal nog wel een tijdje schrik hebben voor zware squats.hmz ik had je blessureleed even gemist, fijn dat je zo snel weer opkrabbelt!
Gelukkig heb jij het ook gezienDe sneeuwvlokjes waren nog het minst erg, DBB zag er op een gegeven moment uit als een soort op hol geslagen kerstkaart.![]()

Nee, nog niet voluit, dat kan totaal 3 tot 6 maanden duren. Maar het schiet op....Lekker man. je kan weer voluit?
Hmm tja een blessure maakt je weer even voorzichtig. Had ik ook na mijn rugblessure en heb ik nog steeds. Niets mis mee dan hou je je kop er bij en let je meer op signalen van je lichaam
Er steekt een grote kerst zuurstok uit mijn broek op mijn avatar misschien krijg ik nu meer aandacht van de dames op dit forum haha