Fitness Seller

Diverse trainingen

Lekker hoor. Ik ben jaloers op je herstelcapaciteit, Hehe! :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.344
  • #4.347
Dat was het ja. Maar ik zet het snel weer terug....
En ik snap nu dat sneeuw op een witte achtergrond niet zichtbaar was bij Marvin en Marina :D

• #4.348
Kracht opbouw Week 2 Dag 4 85 min

-Prone reverse fly 2.5 kg -> 0.5 kg erbij
3 x 5x 5 sec -> 1 set erbij
is een kut oefening, dus goed voor je :)

-liggende full can flyes 4.5 kg
2 x 7x 5 sec -> 2 x 2 reps erbij

-Bench Press
4 x 10x 58 kg -> + 10 kg
nog altijd moeite om met mijn geblesseerde been goed af te zetten op de grond

-Standing lateral raise 4.5 kg
4 x 10x 2 sec

-Pendlay Rows
4 x 10x 58 kg -> + 10 kg

-Hip Thrusts 58 kg -> + 10 kg
4 x 10x
glutes moeten flinkwerken...

-Pull Ups BW ss. Push Ups BW + 10 kg
4 x (8x Pull ss. 12x Push)
deze laatste 2 supersetten was een goed idee.

Lekker wat kg's erbij ouwe grinder :D

Kun je je benen bij bench misschien iets hoger kwijt, op een blokje of zo? Weet niet of het helpt, maar is een idee misschien.

• #4.354
Kun je je benen bij bench misschien iets hoger kwijt, op een blokje of zo? Weet niet of het helpt, maar is een idee misschien.
Ja, zo deed ik het tot 2 wk geleden, en dat helpt wel. Maar ik wil toch langzaam weer mijn benen op spanning krijgen.

Kracht opbouw Week 3 Dag 1 80 min
Gewicht gemiddeld 75.9 kg deze week, een hele kg meer dan vorige week. Zelfde buikomtrek.
Volgens mij worden we langzaam weer strong(er) :)

-Heup mobiliteitswerk + warmup
(front raise sq, goblet sq pauzed in ATG positie, psoas stretch)

-High bar SQ 68 kg -> 15 kg erbij
1 x 10x 58 kg
3 x 10x 68 kg

-SL DL 88 kg -> 10 kg erbij
1 x 8x 68 kg
4 x 6x 88 kg

-Split SQ BW + 16.5 kg -> 6 kg erbij
4 x (8R + 8L)
lastig voor mijn geblesseerde adductor... mensen die dit met 40 kg kunnen doen,
zijn wel een beest :eek:

-Leg raises -> 4 reps erbij
4 x 9x

-Ab Wheels -> 3 reps erbij
3 x 10x

Lekker om te merken dat je weer sterker wordt!
Overal weer wat bij. Netjes René! Gaat de goede kant op zo!

goeie progressie zo neet
je staat voor je het weet weer met 100 kg te squatten

Bij mij gaan de voetjes ook van de vloer met benchen ook met incline ik ben wel benieuwd hoe lang dat goed gaat. Het is wel goed balanceren zo..

Dat gaat lekker zo toch Neet! Zie toch langzaamaan weer serieuze gewichten voorbij komen!:thumb:

• #4.359
Bij mij gaan de voetjes ook van de vloer met benchen ook met incline ik ben wel benieuwd hoe lang dat goed gaat. Het is wel goed balanceren zo..
Ik heb geen last gekregen vandaag van mijn lies, dus het is goed dat ik dat been toch een beetje op spanning probeer te krijgen iedere keer. En veel beter voor de schouders als je met een goede arc en spanning bencht. Heb zwz een beetje last van rechter schouder op het moment.
Dat gaat lekker zo toch Neet! Zie toch langzaamaan weer serieuze gewichten voorbij komen!:thumb:
De stijgende lijn zit er nog altijd in. Heb wel veel kracht verloren blijkbaar, die SLDL of Split sq hebben goeie spierpijn in de glutes opgeleverd, ondanks de nog relatief lage gewichten..

Ik heb geen last gekregen vandaag van mijn lies, dus het is goed dat ik dat been toch een beetje op spanning probeer te krijgen iedere keer. En veel beter voor de schouders als je met een goede arc en spanning bencht. Heb zwz een beetje last van rechter schouder op het moment

YTWL van Alan Trall werkt voor mij preventief erg goed. Als warming up en cooling down, of als extra oefening :)

Terug
Naar boven