Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie gewoon een blauwe broek, niks bijzonders....
Ik denk niet dat de dames blij zijn met een zure stok in je broek....Er steekt een grote kerst zuurstok uit mijn broek op mijn avatar misschien krijg ik nu meer aandacht van de dames op dit forum haha

Hij bedoeld die zuurstok in de linker bovenhoek.Zal wel aan mij liggen, maar ik zie gewoon een blauwe broek, niks bijzonders....
Zie het echt niet...Ik denk niet dat de dames blij zijn met een zure stok in je broek....
Hij bedoeld die zuurstok in de linker bovenhoek.

heb je de forum instellingen op "Klassiek" staan?
ja.

Was nog niet grinden hoor. Het kracht opbouwen gaat tot nu toe nog lekker.

-Pull Ups BW ss. Push Ups BW + 10 kg
4 x (8x Pull ss. 12x Push)
deze laatste 2 supersetten was een goed idee.
Ha ha, na de laatste set bleef ik nog wel even rustig liggen op de gronddat is nog wel lekker aanpoten zo aan het eind van je workout.

Ja, zo deed ik het tot 2 wk geleden, en dat helpt wel. Maar ik wil toch langzaam weer mijn benen op spanning krijgen.Kun je je benen bij bench misschien iets hoger kwijt, op een blokje of zo? Weet niet of het helpt, maar is een idee misschien.

Ik heb geen last gekregen vandaag van mijn lies, dus het is goed dat ik dat been toch een beetje op spanning probeer te krijgen iedere keer. En veel beter voor de schouders als je met een goede arc en spanning bencht. Heb zwz een beetje last van rechter schouder op het moment.Bij mij gaan de voetjes ook van de vloer met benchen ook met incline ik ben wel benieuwd hoe lang dat goed gaat. Het is wel goed balanceren zo..
De stijgende lijn zit er nog altijd in. Heb wel veel kracht verloren blijkbaar, die SLDL of Split sq hebben goeie spierpijn in de glutes opgeleverd, ondanks de nog relatief lage gewichten..Dat gaat lekker zo toch Neet! Zie toch langzaamaan weer serieuze gewichten voorbij komen!![]()
Ik heb geen last gekregen vandaag van mijn lies, dus het is goed dat ik dat been toch een beetje op spanning probeer te krijgen iedere keer. En veel beter voor de schouders als je met een goede arc en spanning bencht. Heb zwz een beetje last van rechter schouder op het moment