- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, best tevreden ja. En de high reps voelen nog minder 'eng' dan zwaar gewicht pakken.ff bijgelezen, dat loopt allemaal lekker hier,al aardig op weg naar je oude nivo
high reps zijn wel goed om je uitvoering er nog maar weer eens lekker in te stampen=minder blessures

hij was al onderweg

ook nog cardio idd, wandeling van een uur tussen de middagMaar Neet kennende train hij rustig door. Of is hij aan de cardio.toch?
Daar kwam de workout uiteindelijk

Thanks. Naa, het waren geen risikovolle gewichten, maar wel heel veel volume. Was kapot, ik kwam echt bij na een bak yoghurt+muesli+wei.je wordt toch niet overmoedig eey Neet
hard gewerkt man

Ze gaan ook lekker. Ik doe ze tegenwoordig met de Z-bar. Die ligt lekker stabiel in de welving van de delts, en evenwicht lijkt ook beter. Ook geen straps meer nodig, wat ik altijd had met de rechte bar.Nette FSQ's hoor Neet! Zeker wanneer het slow reps zijn!![]()
Je bedoelt lager gewicht denk ik...Z-bar? naja, straps met squatten is ruk, dus all the better dat dat niet hoeft.
En ik zou dat nog maar even volhouden: liever meer reps op lage rvolume dan dingen overbelasten of stuk maken nu....

Goed he?