AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Extra vet zal wel meevallen neet, voornamelijk vocht, paar dagen clean eten en het is weer stuk minder. Mooie training!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.442
Lekker VPR, Neet. Dat geeft altijd weer een boost en extra vertrouwen.
Thanks.
creatine is nou eenmaal net als een spons....so what
n lekker bol koppie staat je vast goed
Heb de omtrek van mijn hoofd nog niet gemeten.... :roflol:
Extra vet zal wel meevallen neet, voornamelijk vocht, paar dagen clean eten en het is weer stuk minder. Mooie training!
Kan ook deels darm inhoud zijn ja....we zien het vlgd week wel weer.
Thanks.

je draait wel lekkere trainingen weer hoor neet
gewicht is niet zo belangrijk joh, tis winter
en creatine is voor de wat oudere lifter een goed anti rimpel supplement

ja juist...nog altijd strak in het vel...pak

• #4.445
Vandaag geen train. De laatste paar 90+ minuten trainingen vielen me wat zwaar. Wel 32 km gefietst vandaag :)

• #4.447
Kracht opbouw Week 6 Dag 1 85 min

-Heup mobiliteitswerk + warmup
(front raise sq, goblet sq pauzed in ATG positie, psoas stretch)

-Onderrug stretches tegen de butt wink

-High bar SQ 88 kg -> 5 kg erbij
1 x 10x 68 kg
1 x 10x 78 kg
3 x 8x 88 kg
De 88 ging meer dan prima :thumb:

-SL DL 108 kg van matje (3 cm) ipv blokken
1 x 8x 78 kg
1 x 6x 98 kg
6-5-5x 108 kg, geen straps meer
Die extra diepte is enorm veel zwaarder .... pfff :o

-Split SQ BW + 24.5 kg
4 x (8R + 8L)
zelfde gewicht, zweten ondanks dat het hier 13oC is achter....

-Leg raises from dip bars
4 x 10x

Opm:
Tevreden over de squat.
Ik bewaar de ab-wheels weer tot morgen ;)

shake met #chocomel en wei toe.

Laatst bewerkt:
Kwats is goeie ouwe ijzervreter!

• #4.450
Er heeft iemand (moderator?) met de tags boven mijn log zitten kloten :(

En er staan de laatse dagen ook posts onder mijn laatste post die helemaal ongerelateerd aan mijn instellingen zijn. Vreemd ......

En er staan de laatse dagen ook posts onder mijn laatste post die helemaal ongerelateerd aan mijn instellingen zijn. Vreemd ......
Ja, bij mijn log ook en die random topics onderin zijn wel behoorlijk irritant.

• #4.454
Ja, bij mijn log ook en die random topics onderin zijn wel behoorlijk irritant.
Zeker irritant. Je log is toch een persoonlijk verslag van je vorderingen en ik wil moderatoren zoals @Sanca wel meegeven dat mensen er absoluut niet op zitten te wachten dat er zaken worden veranderd in hun log en instellingen. Als je het gevoel hebt dat je niet meer in control bent over je eigen verslag zou dat zelfs een reden kunnen zijn om er mee op te houden.

Even vermelden dat niemand van de mods je tags veranderd of aangepast heeft (bij @Skatermarvin wel xD), dit ging volgens mij automatisch met die soortgelijke topics. Ik heb in de 'allerlei' sectie een poll aangemaakt om voor of tegen de soortgelijke topics te stemmen ...

Even vermelden dat niemand van de mods je tags veranderd of aangepast heeft (bij @Skatermarvin wel xD), dit ging volgens mij automatisch met die soortgelijke topics. Ik heb in de 'allerlei' sectie een poll aangemaakt om voor of tegen de soortgelijke topics te stemmen ...
Mijn tags waren in zijn geheel verdwenen..had dat met een update te maken?

Die topics eronder vind ik persoonlijk wel grappig. Als ik me verveel kan ik random doorklikken..net youtube..:rolleyes:

Die topics eronder vind ik persoonlijk wel grappig. Als ik me verveel kan ik random doorklikken..net youtube..:rolleyes:

Yep, die van mij waren ook allemaal weg. Toen de functie voorgesteld werd was ik ook eerst tegen maar ondertussen ben ik er alweer aan gewend :)

• #4.458
Ik zal eens in de allerlei sectie kijken dan. Ik heb nog wel gezocht of er een bug was die dit 'rare' gedrag veroorzaakte. Maar dat was het dan niet.
Blijft wel dat ik me een stukje minder eigenaar voel over mijn eigen topic.... :(

Bij youtube kan je nog uitzetten dat hij automatisch de volgende clip gaat laden en spelen. Dat moet ik hier nog zien te vinden :)
En de tags.... ik weet nog dat ik een chocomel tag had, die miste ik gister plotseling, en nog een paar.

Je weet toch Neet, als het gratis is, ben je zelf het product ;)

Het was maar een kleine update, zeker niets persoonlijks, je kunt weer alle tags toevoegen die je wilt, onze excuses voor het ongemak.

Terug
Naar boven