- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.Lekker VPR, Neet. Dat geeft altijd weer een boost en extra vertrouwen.
Heb de omtrek van mijn hoofd nog niet gemeten....creatine is nou eenmaal net als een spons....so what
n lekker bol koppie staat je vast goed

Kan ook deels darm inhoud zijn ja....we zien het vlgd week wel weer.Extra vet zal wel meevallen neet, voornamelijk vocht, paar dagen clean eten en het is weer stuk minder. Mooie training!
Vandaag geen train. De laatste paar 90+ minuten trainingen vielen me wat zwaar. Wel 32 km gefietst vandaag![]()

kwats?
Ja, bij mijn log ook en die random topics onderin zijn wel behoorlijk irritant.Er heeft iemand (moderator?) met de tags boven mijn log zitten kloten
En er staan de laatse dagen ook posts onder mijn laatste post die helemaal ongerelateerd aan mijn instellingen zijn. Vreemd ......
Zeker irritant. Je log is toch een persoonlijk verslag van je vorderingen en ik wil moderatoren zoals @Sanca wel meegeven dat mensen er absoluut niet op zitten te wachten dat er zaken worden veranderd in hun log en instellingen. Als je het gevoel hebt dat je niet meer in control bent over je eigen verslag zou dat zelfs een reden kunnen zijn om er mee op te houden.Ja, bij mijn log ook en die random topics onderin zijn wel behoorlijk irritant.
Er heeft iemand (moderator?) met de tags boven mijn log zitten kloten
En er staan de laatse dagen ook posts onder mijn laatste post die helemaal ongerelateerd aan mijn instellingen zijn. Vreemd ......
Mijn tags waren in zijn geheel verdwenen..had dat met een update te maken?Even vermelden dat niemand van de mods je tags veranderd of aangepast heeft (bij @Skatermarvin wel xD), dit ging volgens mij automatisch met die soortgelijke topics. Ik heb in de 'allerlei' sectie een poll aangemaakt om voor of tegen de soortgelijke topics te stemmen ...

Mijn tags waren in zijn geheel verdwenen..had dat met een update te maken?
Die topics eronder vind ik persoonlijk wel grappig. Als ik me verveel kan ik random doorklikken..net youtube..![]()

Ik zal eens in de allerlei sectie kijken dan. Ik heb nog wel gezocht of er een bug was die dit 'rare' gedrag veroorzaakte. Maar dat was het dan niet.Even vermelden dat niemand van de mods je tags veranderd of aangepast heeft (bij @Skatermarvin wel xD), dit ging volgens mij automatisch met die soortgelijke topics. Ik heb in de 'allerlei' sectie een poll aangemaakt om voor of tegen de soortgelijke topics te stemmen ...

Bij youtube kan je nog uitzetten dat hij automatisch de volgende clip gaat laden en spelen. Dat moet ik hier nog zien te vindenMijn tags waren in zijn geheel verdwenen..had dat met een update te maken?
Die topics eronder vind ik persoonlijk wel grappig. Als ik me verveel kan ik random doorklikken..net youtube..![]()