SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, ja dat was niet zo best. Daar moest je wel even 3 maanden en 8 dagen voor terugbladerenGescheurde spier, huuuu
Top dat het nu in ieder geval weer de goede kant opgaat!

)gains willen maken dat snap ik, maar om nou 2,5 varken op te vreten, dat gaat wel ver hoor neetVanmiddag lekker kokkerellen (2.5 varken gehaald voor pulled pork! Gains will be made.)

Oh dan valt het wel mee.

Ik had een halsstuk (procureur) van 2.5 kg, dat ingewreven met een Jamaican jerk, dan gaat hij ingerold in alu in een oven van 150 C, na een uur of 4 moet de temp tot 84-88 C worden opgevoerd als je de folie verwijdert (met zo'n vlees thermometer), dan een uur laten rusten. Uit elkaar peuteren tot draadjes, op een warm broodje met coleslaw en sodeknetterse BBQ saus. Heerlijk!Hoe maak je die pulled porc Neet? Ben wel benieuwd!
Goede jaarwisseling en geniet van alle lekkere niet aan mijn bestede culinaire hapjes..![]()
Dubbelop is eens zo lekker he?Pulled pork?! HNNNGG. Ook heerlijk als topping op een burgertje.
Een hele fijne jaarwisseling he!

Maar daarvan ligt 2.2 kg de volgende dag echt wel in de pot...Sommige mensen komen 3kg aan in 1 nacht
Goed bezig neet!
Was ook goed

Precies, en niet om door geleefd te wordenAch, het leven is er ook een beetje om geleefd te worden hoor.
(En ja, dat zeg ik)
Vind dat je het netjes gedaan hebt!

Was goed te doen, en prima gelukt. De kunst is natuurlijk op een BBQ, maar die moet je dan wel 5 uur of zo tussen 140 en 160 C kunnen houden, niet simpel....Hmmm, pulled pork moet ik eens proberen. Zie het vaker de laatste tijd, maar nog nooit gegeten!