- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan langzaam door

Overigens zit ik nu op een (uitgerekende) 16.5 % vet, het minimum van vorig jaar was 12.5-13. Dat gaat helaas de verkeerde kant op.

Laat dat nou net niet mijn streef fysiek zijnNiet te druk om maken joh. In 2017 kan de dadbod nog steeds...![]()

Een iets strakkere midsectie op mijn leeftijd moet echt nog wel kunnen hoor.
Klopt, en als de dagen langer worden wordt een stukje lopen of fietsen buiten ok weer aantrekkelijker.dat komt echt wel weer René!
Kerst en oud en nieuw zijn weer voorbij... dus gewoon lekker doorgaan!
Zo iets moet met mijn leeftijd en bouw wel te halen zijn met flink cutten, waarbij ik met zulke quads heeeul tevreden zou zijn

Zo iets moet met mijn leeftijd en bouw wel te halen zijn met flink cutten, waarbij ik met zulke quads heeeul tevreden zou zijn
Jouw ideale lichaam
. Vooral die quads zijn behoorlijk indrukwekkend inderdaad. Als ik mij niet vergis is hij in zijn jeugd ook altijd fanatiek sporter geweest. Dat draagt zonder twijfel bij aan zulke mooie poten he!O? Ik had hier Scott Herman niet in herkend, dacht dat dit een iets oudere man was.Scott Herman, right?
Van zijn YT filmpjes ben ik geen groot van, maar hij heeft een prima fysiek. Vooral die quads zijn behoorlijk indrukwekkend inderdaad. Als ik mij niet vergis is hij in zijn jeugd ook altijd fanatiek sporter geweest. Dat draagt zonder twijfel bij aan zulke mooie poten he!

O? Ik had hier Scott Herman niet in herkend, dacht dat dit een iets oudere man was.
Scott heeft zeker een prima fysiek, en legt het toch best goed uit op zijn filmpjes als je door de stik-irritante intro en 'the breating' heen komt.![]()
. Over het algemeen heeft hij wel een goede uitleg van oefeningen, uitzonderingen daar gelaten.Dan gaat het goed met de krachtopbouw! Keep it up Neet!Opm:
Weer een beetje erbij op een aantal oefeningen.
Is toch niet haalbaar met een baan en een andere leven dan hij heeft.O? Ik had hier Scott Herman niet in herkend, dacht dat dit een iets oudere man was.
Scott heeft zeker een prima fysiek, en legt het toch best goed uit op zijn filmpjes als je door de stik-irritante intro en 'the breating' heen komt.![]()
Ja dat had ik wat liever kunnen brengen. Sorry.