SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zit nog wel meer in..
Nee, maar wel gewoon moeJe doet die planks nog weighted ook..
Levensmoe ofzo?![]()

Misschien is het een goed teken, maar als het opbouwt moet ik het in de gaten houden.vermoeidheid is goed!!!
wat zegt het schema eigenlijk over rust? zit er ergens om de zoveel tijd een rust/deload week ingebouwd?
Ik probeer gewoon zo zwaar mogelijk te trainen. Hoe meer spier hoemeer verbranding. Cardio schijnt wel goed te zijn maar niet de hoge hartslag en spierverbrandende soorten. Volgen @Ron501 kan je beter wandelen. Dat doe ik nu ook een paar keer per weekMisschien is het een goed teken, maar als het opbouwt moet ik het in de gaten houden.
Het is geen pasklaar schema he. Ik heb zelf wat in elkaar gedraaid. Ik denk dat 4 dagen trainen (A B A B) en 1 dag rust wel te doen is. Dan zit je op 5.6 trainingen per week. Laten we kijken of 5 weken hiermee te doen is.
Dan is het denk ik ook tijd om iets aan mijn zwembandjes te doen. Dus komt de oude vraag weer: kan je cutten combineren met zwaar trainen, moet je juist wel of niet cardio met cutten combineren?
Ja, ik heb die discussie met Ron bij jou ook gezien. Dat heeft me wel aan het denken gezet. Ik ben nl. 2 jaar terug meer spiermassa verloren met cutten dan de bedoeling was.Ik probeer gewoon zo zwaar mogelijk te trainen. Hoe meer spier hoemeer verbranding. Cardio schijnt wel goed te zijn maar niet de hoge hartslag en spierverbrandende soorten. Volgen @Ron501 kan je beter wandelen. Dat doe ik nu ook een paar keer per week

Bedankt ouwe

Ik probeer gewoon zo zwaar mogelijk te trainen. Hoe meer spier hoemeer verbranding. Cardio schijnt wel goed te zijn maar niet de hoge hartslag en spierverbrandende soorten. Volgen @Ron501 kan je beter wandelen. Dat doe ik nu ook een paar keer per week
Ja, ik heb die discussie met Ron bij jou ook gezien. Dat heeft me wel aan het denken gezet. Ik ben nl. 2 jaar terug meer spiermassa verloren met cutten dan de bedoeling was.![]()
Het is een dun lijntje waarover ik loop. Er zijn zoveel discussies, vooral door mensen gevoerd die geen enkele ervaring hebben enkel gebaseerd op louter theorie. Je kent het vast wel; calorie in is calorie uit. Dus als je surplus moet dan moet je zorgen dat je minder calorieën inneemt dan dat je nodig hebt.
Wat zeg ik nou.

Ik ookJe gaat lekker Neet! Lekker steeds wat meer gewicht verplaatsen! Ben echt benieuwd hoe lang je dit kunt rekken!!![]()