- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik had een dag vrij, Kraak de kampbewaak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had een dag vrij, Kraak de kampbewaak.
Het is mijn eigen schema, dus: ja.

Nee, dat kan dus niet. Je kan niet iedere dag tegen failure aan liften. Dus ik zit een beetje te zoeken welke progressie er mogelijk is binnen dit schema.Hoe bevalt het schema tot nu toe? Is het voldoende werkvolume?
Mooi dat je de deads hebt kunnen verhogen! Op naar 2xbw!![]()
Gaat lekker toch, tot nu toe?

Dus ik zit een beetje te zoeken welke progressie er mogelijk is binnen dit schema.
Ja, als ik denk dat er iets mogelijk is ga ik wel omhoog met een bepaalde oefening. Alleen het aantal reps en de frequentie per week wil ik constant houden, dus de enige vrijheidsgraad is het gewicht.Ik denk dat het hier een beetje 'beat the book' is. Gewoon telkens jezelf proberen te verbeteren. En ipv tegen failure aan te gaan trainen, bv nog een setje ofzo extra doen als het nog in de tank zit.

Als je er rekening mee houdt dat het 2 dumbells van 23.5 kg zijn ligt het toch niet zover achter? In ieder geval vind ik bij OHP altijd dat een kilootje meer het heel veel zwaarder maakt.Ik heb de laatste pagina's even vluchtig doorgelezen, maar je OHP is naar verhouding een stuk "zwakker" (als ik het zo mag uitdrukken) ten opzichte van de rest. Hoe komt dat? Heb je deze oefening niet vaak gedaan of is er een andere reden dat je 1RM lager ligt? Als ik naar je andere stats kijk, had ik een hogere OHP verwacht in ieder geval.
Ow sorry, het is idd niet duidelijk opgeschreven dat het 2 db's zijnDus OHP is 47 ipv 23,5 is prima
Je houd ons voor de gek "ouwe"![]()

Niets mis met een beetje dad bod, dan hebben de vrouwen in je harem iets om aan vast te houden
Je gaat lekker met de slow bulk! ^^