XXL Nutrition

Diverse trainingen

Mag dat zomaar?

Nou vooruit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.805
Week 1-2 Dag 9 Schema A

Warm draaien: goblet squat ATG vasthouden en prying goblets
psoas stretches, lower back stretches

Back Squat
1 x 5x 78
1 x 5x 88
1 x 5x 98
1 x 5x 103 kg

Deadlift -> 5 kg erbij
1 x 4x 88
1 x 4x 98
3 x 4x 113 kg

Bench
3 x 4x 75.5 kg

Biceps curls
4 x 10x 30.5 kg

Opm: totaal 60 min.
Bij de DL 5 kg gedaan. Ging prima eigenlijk.

Hoe bevalt het schema tot nu toe? Is het voldoende werkvolume?

Mooi dat je de deads hebt kunnen verhogen! Op naar 2xbw!:D

Lekkere training hoor Neet, mooie cijfers! :D

• #4.808
Hoe bevalt het schema tot nu toe? Is het voldoende werkvolume?

Mooi dat je de deads hebt kunnen verhogen! Op naar 2xbw!:D
Nee, dat kan dus niet. Je kan niet iedere dag tegen failure aan liften. Dus ik zit een beetje te zoeken welke progressie er mogelijk is binnen dit schema.

Dus ik zit een beetje te zoeken welke progressie er mogelijk is binnen dit schema.

Ik denk dat het hier een beetje 'beat the book' is. Gewoon telkens jezelf proberen te verbeteren. En ipv tegen failure aan te gaan trainen, bv nog een setje ofzo extra doen als het nog in de tank zit.

• #4.811
Ik denk dat het hier een beetje 'beat the book' is. Gewoon telkens jezelf proberen te verbeteren. En ipv tegen failure aan te gaan trainen, bv nog een setje ofzo extra doen als het nog in de tank zit.
Ja, als ik denk dat er iets mogelijk is ga ik wel omhoog met een bepaalde oefening. Alleen het aantal reps en de frequentie per week wil ik constant houden, dus de enige vrijheidsgraad is het gewicht.

• #4.812
Week 1-2 Dag 10 Schema B

Deze week: Gemiddeld 77.8, weer 0.3 kg erbij. We blijven dus in een slow bulk zitten
blijkbaar. Middel is nu 84 cm, wel een beetje dad bod inmiddels :)

warm draaien:
front raise squats, russische baby makers

Back Squat
1 x 5x 78
1 x 5x 88
3 x 4x 98 kg

Bench
1 x 5x 68
1 x 5x 83 kg

OHP
3 x 4x 23.5 kg => 1 kg erbij

Pendlay rows
1 x 5x 68
1 x 5x 83 kg

weighted frog crunches => 2 reps erbij
10-10-9-9x BW+10 kg

Opm:
Klaar in 55 min.
Een beetje gewicht erop bij OHP.

Ik heb de laatste pagina's even vluchtig doorgelezen, maar je OHP is naar verhouding een stuk "zwakker" (als ik het zo mag uitdrukken) ten opzichte van de rest. Hoe komt dat? Heb je deze oefening niet vaak gedaan of is er een andere reden dat je 1RM lager ligt? Als ik naar je andere stats kijk, had ik een hogere OHP verwacht in ieder geval.

ja inderdaad OHP is 40-50% van je BP....zoiets

• #4.815
Ik heb de laatste pagina's even vluchtig doorgelezen, maar je OHP is naar verhouding een stuk "zwakker" (als ik het zo mag uitdrukken) ten opzichte van de rest. Hoe komt dat? Heb je deze oefening niet vaak gedaan of is er een andere reden dat je 1RM lager ligt? Als ik naar je andere stats kijk, had ik een hogere OHP verwacht in ieder geval.
Als je er rekening mee houdt dat het 2 dumbells van 23.5 kg zijn ligt het toch niet zover achter? In ieder geval vind ik bij OHP altijd dat een kilootje meer het heel veel zwaarder maakt.

Dus OHP is 47 ipv 23,5 is prima
Je houd ons voor de gek "ouwe" :p

• #4.817
Oh, nu snap ik hem. Ik dacht dat je een barbell gebruikte. Met 2 dumbbells is het andere koek inderdaad :D

Niets mis met een beetje dad bod, dan hebben de vrouwen in je harem iets om aan vast te houden :rolleyes:
Je gaat lekker met de slow bulk! ^^

• #4.820
Terug
Naar boven