- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Hi

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi

Dat is nou echt niet nodig. Als je er zelf in gelooft prima, maar ook niet raar opkijken dat een hoop mensen dit niet serieus kunnen nemen. Genoeg over het ananas verhaal.Ah jammer, nou is hij weg. Ik had hem nog wel even wat meer belachelijk willen maken!
Eigenlijk altijd DBs, maar dat is vooral ruimtegebrek.doe je ook wel eens ohp met een bar neet? of altijd met db's
Thanks, maar eerste 2 waren meer indraai gewichten

Dus volgende keer weer verhogen?
Mag zeker niet klagen. Nu voel ik m'n rug een beetje. Maar vorige week mijn knieschijven en dat is ook weer vanzelf weggetrokken.Benen houden het nog altijd..
Met zo weinig hersteltijd mag je niet klagen![]()
Nou, nee. Met deze frekwentie is het nog steeds uitdagend genoeg hoor.
Liggend op de grond, onderbenen op een bankje, met de knieen wijduit, zoals kikkerpoten. Het idee is dat je de psoas spieren dan uitschakelt, zodat je de abs wel MOET gebruiken. En dan crunches met een 10 kg plaat achter de nek.
Liggend op de grond, onderbenen op een bankje, met de knieen wijduit, zoals kikkerpoten. Het idee is dat je de psoas spieren dan uitschakelt, zodat je de abs wel MOET gebruiken. En dan crunches met een 10 kg plaat achter de nek.

Klinkt zwaar.Liggend op de grond, onderbenen op een bankje, met de knieen wijduit, zoals kikkerpoten. Het idee is dat je de psoas spieren dan uitschakelt, zodat je de abs wel MOET gebruiken. En dan crunches met een 10 kg plaat achter de nek.

1x5 113kg wat een 1RM van 127 kg zou zijn, ik heb er wel eens 115.5 opgehad, maar dat waren geen goeie reps meerswats gaan wel lekker vooruit, wat is zo een beetje je max met squatten?