Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
Tja zelfde probleem heb ik ook...wie niet :)
Zit op ca 38 zonder pomp en ben 1.72
Maar vind ze niet groot...heb gasten bij keetsgym gezien die armen hebben zo groot als mijn dij
Roelly bijvoorbeeld..... Tja dan kom ik met 38 cm

Ja, je moet de centimeters ook eigenlijk alleen gebruiken om je eigen vorderingen bij te houden. Er zijn ook altijd mensen met een groter huis of auto ;)

mooie trainingen neet
en :lol: @ bouwvakkerspomp

Thanks, ik hoop dat niemand weer beledigd is ;)

weer???

WaterPOMPtang...:)

KelY3T week3, afmatten, 79.1 kg

zo benen

Barbell Back Squat (push) 4x20 53kg schoenen en op schijfjes
Deadlift (push/pull) 4x20 63kg
Bulgarian Split Squat (push) 10+6+5+5+5+5+4 (40) BW + 2x11kg db
Hip thrusts 20+8+8+8+8+8 (60) 28kg

Opm: De 3e week bij Kelei bestaat uit afmatten met zo kort mogelijk rust. Ik heb nog geen idee of dat nou wel zo'n goede trainingsprikkel is, maar het afmatten is wel geslaagd. De korte rust wat minder, moest echt een paar keer voor dood op de grond weer op adem komen (tussen de DL bij voorbeeld).
Quads deden flink pijn na de squats op schijfjes (bedankt Ron) en BSSQ, onderrug na DL en thrusts. Dat schijnt een teken te zijn dat er nog niet voldoende glute activatie is, op letten dus!

Laatst bewerkt:
Prima training die 20reps op de sq en dl knallen er wel in geloof ik.

Lekkere training (eigenlijk geen idee waarom ik nog op ben maar dat maakt niet uit):o

Tja zelfde probleem heb ik ook...wie niet :)
Zit op ca 38 zonder pomp en ben 1.72
Maar vind ze niet groot...heb gasten bij keetsgym gezien die armen hebben zo groot als mijn dij
Roelly bijvoorbeeld..... Tja dan kom ik met 38 cm
Tja...vergelijken met Roelly (Winklaar?)..

1.72m bij 38cm biceps dan heb je niks te klagen!
Opm: De 3e week bij Kelei bestaat uit afmatten met zo kort mogelijk rust. Ik heb nog geen idee of dat nou wel zo'n goede trainingsprikkel is, maar het afmatten is wel geslaagd. De korte rust wat minder, moest echt een paar keer voor dood op de grond weer op adem komen (tussen de DL bij voorbeeld).
Quads deden flink pijn na de squats op schijfjes (bedankt Ron) en BSSQ, onderrug na DL en thrusts. Dat schijnt een teken te zijn dat er nog niet voldoende glute activatie is, op letten dus!
Klinkt goed dit!:thumbs:

KelY3T week3, afmatten, dag 2

di borst+triceps

Barbell Bench Press (push) 4x20 43kg
Dumbbell Flyes (pull) 4x20 13kg
Triceps extensions (pull) 4x20 15kg
Push ups (push) 20+8+8+8+8+8 (60) BW
Dip (push) 8+5+3+3+3+3+3+3 (30) BW

Opm: triceps zijn wel uitgeput, maar front delts en subscapularis zijn gesloopt na de gecompineerde pushups en dips. Beetje voorzichtig doen met gewricht sleutelbeen links merk ik.... Nog altijd moeite om mijn borst echt aan te pakken.

Zelf merk ik dat ik mijn borst echt het beste aanpak met machines/cables. Met dumbell/barbell heb je toch al snel dat je je schouders ook erbij gebruikt, maar dat wordt moeilijk natuurlijk in een homegym. Misschien iets minder focussen op gewicht en meer op de uitvoer.
Trouwens... je snapt natuurlijk wel dat 40 cm guns vragen om foto's :D

Zelf merk ik dat ik mijn borst echt het beste aanpak met machines/cables. Met dumbell/barbell heb je toch al snel dat je je schouders ook erbij gebruikt, maar dat wordt moeilijk natuurlijk in een homegym. Misschien iets minder focussen op gewicht en meer op de uitvoer.
Trouwens... je snapt natuurlijk wel dat 40 cm guns vragen om foto's :D

De meeste activiteit leveren de pecs als je je handen naar elkaar toe beweegt, daarom vind ik de benchpress een vreemde oefening voor pecs. Dumbbell flyes 'verplichten' de borstspieren al tot meer activiteit.

Mmmm.... ik weet het niet ... zal nog eens denken over een foto

Wat dacht je van chest dips?
En weet dat bijvoorbeeld Arnie graag dumbell pullovers deed voor chest, voel daar zelf overigens maar bar weinig van.

Ik zal de Gironda dips (wijde armen) nog eens proberen, volgens mij deden die wel veel voor de chest, ja. Pullovers met 1 zware dumbbeel heb ik al lang niet meer gedaan. Geeft wel een stretch in de buik/borst maar de meste kracht kwam dacht ik toch uit de schouders en zelfs traps dacht ik. Ook nog eens proberen. Leuke tips!

Gironda dips zijn echt zeer nice voor de chest :)

lkkre reps op die bp rene.

pullovers kan ik helaas niet ivm hypermobiliteit :(

gaat alles zeer doen.

Wat gaat er mis bij je, de ellebogen?

Gironda dips zijn echt zeer nice voor de chest :)

Je moet daar geloof ik het best een breed dipstation voor hebben toch? Die van mij heeft een vaste afstand van 61 cm.

Thanks, maar ik snap nog steeds niet hoe ik meer kracht met mijn pectorals kan leveren tov front delts.

pullovers kan ik helaas niet ivm hypermobiliteit :(

gaat alles zeer doen.
Dan mis je niet veel IMO, ik vind het maar een wazige oefening aangezien ik er niks van voel in mijn chest :P

Ik zal de Gironda dips (wijde armen) nog eens proberen, volgens mij deden die wel veel voor de chest, ja. Pullovers met 1 zware dumbbeel heb ik al lang niet meer gedaan. Geeft wel een stretch in de buik/borst maar de meste kracht kwam dacht ik toch uit de schouders en zelfs traps dacht ik. Ook nog eens proberen. Leuke tips!
:)

Terug
Naar boven