Fitness Seller

Diverse trainingen

Brrrr, IF, daar word je toch niet vrolijk van? :(

Probeer het ook wel eens: 'vasten'
Maar geef mij maar gewoon door de hele dag heen eten, als ik ergens chagrijnig van word, dan is het honger :o
Ik ben toch al geen ontbijter. Komt mij qua tijd eigenlijk wel goed uit en kan daarna tijdens een cut gemakkelijker binnen mijn overgebleven kcal blijven.
Wat bij mij ook goed werkt is af en toe een fasted training of cardio sessie.

Komt omdat je niet beter weet Sanne! Ik hanteer ook IF en elke zondag train ik fasted. Werkt prima!

IF is mij ook goed bevallen. Minder maaltijden, maar die zijn tenminste nog redelijk normaal.

Het is idd maar wat je gewend bent. Bij de vroege dienst sta ik ook onder de bar op enkel wat supps & cafeine.

Komt omdat je niet beter weet Sanne! Ik hanteer ook IF en elke zondag train ik fasted. Werkt prima!
Fasted training op zondag o.a. BP gaat bij mij vaak beter dan aan het eind van de dag door de week. Heb op zondag fasted meer power dan op voer door de week.

Ik neem een kopje koffie als het hongergevoel toeslaat. Werkt prima.
Leg dan het koffie infuus maar aan!:roflol: Ik ervaar altijd honger!
Soms is dat wel lastig ja. Mijn collega's lunchen altijd om 12.30 en meestal is het een bureau-lunch, maar soms beneden in het restaurant. Zo juist zat ik dus met een bak koffie en bak thee in het restaurant terwijl de rest hun maaltijd naar binnen zit te werken. Kreeg weer direct te horen dat het ongezond was om te eten na 14:30, maar daar reageer ik niet eens meer op.
Respect dat je dat eet-window aanhoudt! Dat zou ik dan weer niet kunnen..ik sta 6:00uur op en moet er niet aandenken pas om 14:30uur pas weer te eten..

Tegen die tijd heb ik al een paar collega's vermoord denk..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.096
Soms is dat wel lastig ja. Mijn collega's lunchen altijd om 12.30 en meestal is het een bureau-lunch, maar soms beneden in het restaurant. Zo juist zat ik dus met een bak koffie en bak thee in het restaurant terwijl de rest hun maaltijd naar binnen zit te werken. Kreeg weer direct te horen dat het ongezond was om te eten na 14:30, maar daar reageer ik niet eens meer op.
Ja want het productschap voor de voeding en de voedingsraad en sonjabakker zeggen allemaal dat je moet ontbijten als een vorst en niets meer mag eten na 18:00 want dik. :roflol:

Ontbijt overslaan - een afslanktruc die werkt
Hoewel de meeste voedingswetenschappers nog steeds beweren dat dikke mensen moeten ontbijten, is volgens een Brits onderzoek het overslaan van het ontbijt wel degelijk een manier waarop afslankers hun overtollige vetmassa te lijf kunnen gaan. Uit de studie die onderzoekers van de universiteit van Bath publiceerden in de International Journal of Obesity blijkt dat je de kilocalorieën die je mist door niet te ontbijten niet later op de dag gaat inhalen.

Sneller afslanken dan je voor mogelijk houdt: 's ochtends niet ontbijten, wel een uurtje joggen

Ontbijt je niet? Niets aan veranderen...

Afslanktip: ontbijt met mate

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.098
Denk wel dat als je IF doet dat het makkelijker is als je nuchter moet blijven voor onderzoeken. :o

Het is heel erg persoonlijk wat voor iemand werkt denk ik dan. Ik kan gewoon niet zonder een groot ontbijt.. dan stort ik in...

Terug
Naar boven