- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Je hebt me, laat ik het iets anders formuleren.

Het is ongezond om je eerste maaltijd pas na 14:30 te consumeren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt me, laat ik het iets anders formuleren.

Ik wel.

Probeer het ook wel eens: 'vasten'

Ik ben toch al geen ontbijter. Komt mij qua tijd eigenlijk wel goed uit en kan daarna tijdens een cut gemakkelijker binnen mijn overgebleven kcal blijven.Probeer het ook wel eens: 'vasten'
Maar geef mij maar gewoon door de hele dag heen eten, als ik ergens chagrijnig van word, dan is het honger![]()
Wat bij mij ook goed werkt is af en toe een fasted training of cardio sessie.

Fasted training op zondag o.a. BP gaat bij mij vaak beter dan aan het eind van de dag door de week. Heb op zondag fasted meer power dan op voer door de week.Komt omdat je niet beter weet Sanne! Ik hanteer ook IF en elke zondag train ik fasted. Werkt prima!
Leg dan het koffie infuus maar aan!Ik neem een kopje koffie als het hongergevoel toeslaat. Werkt prima.
Ik ervaar altijd honger!Respect dat je dat eet-window aanhoudt! Dat zou ik dan weer niet kunnen..ik sta 6:00uur op en moet er niet aandenken pas om 14:30uur pas weer te eten..Soms is dat wel lastig ja. Mijn collega's lunchen altijd om 12.30 en meestal is het een bureau-lunch, maar soms beneden in het restaurant. Zo juist zat ik dus met een bak koffie en bak thee in het restaurant terwijl de rest hun maaltijd naar binnen zit te werken. Kreeg weer direct te horen dat het ongezond was om te eten na 14:30, maar daar reageer ik niet eens meer op.

Houd je gedachten in ieder geval van het eten af.Tegen die tijd heb ik al een paar collega's vermoord denk..![]()
Misschien eet ik die collega's nadien wel op..

Let op. Pas na 14:30 uur!

Kan ik ze bereiden als pulled human...lekker met BBQ sauce
Ja want het productschap voor de voeding en de voedingsraad en sonjabakker zeggen allemaal dat je moet ontbijten als een vorst en niets meer mag eten na 18:00 want dik.Soms is dat wel lastig ja. Mijn collega's lunchen altijd om 12.30 en meestal is het een bureau-lunch, maar soms beneden in het restaurant. Zo juist zat ik dus met een bak koffie en bak thee in het restaurant terwijl de rest hun maaltijd naar binnen zit te werken. Kreeg weer direct te horen dat het ongezond was om te eten na 14:30, maar daar reageer ik niet eens meer op.

Je moet wel voldoende bakken koffie drinken he Sanne, wat die anderen zeggenProbeer het ook wel eens: 'vasten'
Maar geef mij maar gewoon door de hele dag heen eten, als ik ergens chagrijnig van word, dan is het honger![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ja want het productschap voor de voeding en de voedingsraad en sonjabakker zeggen allemaal dat je moet ontbijten als een vorst en niets meer mag eten na 18:00 want dik.![]()