XXL Nutrition

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.102
Denk wel dat als je IF doet dat het makkelijker is als je nuchter moet blijven voor onderzoeken. :o

Het is heel erg persoonlijk wat voor iemand werkt denk ik dan. Ik kan gewoon niet zonder een groot ontbijt.. dan stort ik in...
Klopt, het helpt wel als je iets meer reserves hebt als jij.....

• #5.103
Vanmiddag 2e keer hardlopen:
360 kC (90 fietsen + hardlopen 270 kC, 3.6 km)
ging soepeler dan de eerste keer.

The Cardio has begun :D

Niet echt, misschien een beetje. Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij wel en niet doet.
Denk niet dat het handig is voor mij... moet heel wat aankomen en eet nu 4500 kcal en ben afgevallen... :(
Om dat allemaal in IF te passen.. denk niet dat dat lukt. :o

voor mij niet... :sad:

Maar moet ook nog werken in die uren he... Denk niet dat ze er blij mee zijn als ik alleen maar eet.. :roflol:
al zeggen ze nu al steeds... ga je alweer eten... :D
Dat snap ik, het is ook een beste hoeveelheid.
Ik zit nu op rond de 3200kcal en dat is al een beste lading om clean te eten.

• #5.111
Denk niet dat het handig is voor mij... moet heel wat aankomen en eet nu 4500 kcal en ben afgevallen... :(
Om dat allemaal in IF te passen.. denk niet dat dat lukt. :o
Mijn onderhoud ligt op 2230 kCal, dat heb ik bij de vorige cut uitgerekend. Alles wat ik meer eet zonder cardio, wordt vet. Het zou mooi zijn als we iets konden ruilen :D

Mijn onderhoud ligt op 2230 kCal, dat heb ik bij de vorige cut uitgerekend. Alles wat ik meer eet zonder cardio, wordt vet. Het zou mooi zijn als we iets konden ruilen :D
Wij zijn toch ongeveer even lang en ik heb zittend werk. Mijn onderhoud is rond de 3000/3200 kcal per dag. Ben ik dan zo'n bezig baasje?

• #5.113
Wij zijn toch ongeveer even lang en ik heb zittend werk. Mijn onderhoud is rond de 3000/3200 kcal per dag. Ben ik dan zo'n bezig baasje?
Blijkbaar is mijn stofwisseling heel efficient of zit ik nog meer op mijn krent dan :o
Hoewel ik op mijn werk al altijd de trap pak naar 6e en altijd zelf loop om koffie/thee te halen, en thuis altijd fiets om naar de stad te gaan etc....
O nee, die laatste bereken ik altijd wel mee als 'arbeid' dus dat komt boven op mijn onderhoud, evenals alle cardio en krachttrainingen.

• #5.114
Cutten met IF in 2017

Dit is wat ik ongeveer van plan ben de komende 6 weken:
Schema IF => geen ontbijt. Alleen lunch 12:00, fruit 16:00 , diner 19:30 en 's avonds 22:30 zuivel.
Mijn uitgerekende BMR = 2305 (indien 9 kC/gr) of 2230 (indien 8 kC/gr). Dit heb ik de vorige
cut uitgerekend, het verschil is of je aanhangend water in vetcellen moet meerekenen met het
gewichtsverlies of niet. Dat is nog een discussiepuntje (JW, Galen). Gelukkig is het verschil niet zo groot.
We gaan voor een 500 kC tekort iedere dag, dus 2300 kC eten en 500 kC arbeid gemiddeld.
Daarmee zou je 3500/8 (dan wel 9) is 430 (dan wel 390) gr per week moeten afvallen.

Weekschema:
3 kracht dagen met ieder 3 compound oefeningen + 1 iso, gem 400 kC
4 cardio dagen, gem 600 kC

Cutten met IF in 2017

Dit is wat ik ongeveer van plan ben de komende 6 weken:
Schema IF => geen ontbijt. Alleen lunch 12:00, fruit 16:00 , diner 19:30 en 's avonds 22:30 zuivel.
Mijn uitgerekende BMR = 2305 (indien 9 kC/gr) of 2230 (indien 8 kC/gr). Dit heb ik de vorige
cut uitgerekend, het verschil is of je aanhangend water in vetcellen moet meerekenen met het
gewichtsverlies of niet. Dat is nog een discussiepuntje (JW, Galen). Gelukkig is het verschil niet zo groot.
We gaan voor een 500 kC tekort iedere dag, dus 2300 kC eten en 500 kC arbeid gemiddeld.
Daarmee zou je 3500/8 (dan wel 9) is 430 (dan wel 390) gr per week moeten afvallen.

Weekschema:
3 kracht dagen met ieder 3 compound oefeningen + 1 iso, gem 400 kC
4 cardio dagen, gem 600 kC
Ben benieuwd wat het je brengt.

Het moet inderdaad vooral leuk blijven, Neet ;)

Terug
Naar boven