- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Het SAS dieet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt, het helpt wel als je iets meer reserves hebt als jij.....Denk wel dat als je IF doet dat het makkelijker is als je nuchter moet blijven voor onderzoeken.
Het is heel erg persoonlijk wat voor iemand werkt denk ik dan. Ik kan gewoon niet zonder een groot ontbijt.. dan stort ik in...
Ik ook vroeger, maar alles went.Ik kan gewoon niet zonder een groot ontbijt.. dan stort ik in...
Niet echt, misschien een beetje. Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij wel en niet doet.
Denk niet dat het handig is voor mij... moet heel wat aankomen en eet nu 4500 kcal en ben afgevallen...Niet echt, misschien een beetje. Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij wel en niet doet.

Sounds like heaven. 4500kcal in 8 uur.Denk niet dat het handig is voor mij... moet heel wat aankomen en eet nu 4500 kcal en ben afgevallen...
Om dat allemaal in IF te passen.. denk niet dat dat lukt.![]()

voor mij niet...

Dat snap ik, het is ook een beste hoeveelheid.voor mij niet...
Maar moet ook nog werken in die uren he... Denk niet dat ze er blij mee zijn als ik alleen maar eet..
al zeggen ze nu al steeds... ga je alweer eten...![]()
Mijn onderhoud ligt op 2230 kCal, dat heb ik bij de vorige cut uitgerekend. Alles wat ik meer eet zonder cardio, wordt vet. Het zou mooi zijn als we iets konden ruilenDenk niet dat het handig is voor mij... moet heel wat aankomen en eet nu 4500 kcal en ben afgevallen...
Om dat allemaal in IF te passen.. denk niet dat dat lukt.![]()

Wij zijn toch ongeveer even lang en ik heb zittend werk. Mijn onderhoud is rond de 3000/3200 kcal per dag. Ben ik dan zo'n bezig baasje?Mijn onderhoud ligt op 2230 kCal, dat heb ik bij de vorige cut uitgerekend. Alles wat ik meer eet zonder cardio, wordt vet. Het zou mooi zijn als we iets konden ruilen![]()
Blijkbaar is mijn stofwisseling heel efficient of zit ik nog meer op mijn krent danWij zijn toch ongeveer even lang en ik heb zittend werk. Mijn onderhoud is rond de 3000/3200 kcal per dag. Ben ik dan zo'n bezig baasje?

Ben benieuwd wat het je brengt.Cutten met IF in 2017
Dit is wat ik ongeveer van plan ben de komende 6 weken:
Schema IF => geen ontbijt. Alleen lunch 12:00, fruit 16:00 , diner 19:30 en 's avonds 22:30 zuivel.
Mijn uitgerekende BMR = 2305 (indien 9 kC/gr) of 2230 (indien 8 kC/gr). Dit heb ik de vorige
cut uitgerekend, het verschil is of je aanhangend water in vetcellen moet meerekenen met het
gewichtsverlies of niet. Dat is nog een discussiepuntje (JW, Galen). Gelukkig is het verschil niet zo groot.
We gaan voor een 500 kC tekort iedere dag, dus 2300 kC eten en 500 kC arbeid gemiddeld.
Daarmee zou je 3500/8 (dan wel 9) is 430 (dan wel 390) gr per week moeten afvallen.
Weekschema:
3 kracht dagen met ieder 3 compound oefeningen + 1 iso, gem 400 kC
4 cardio dagen, gem 600 kC
Hopelijk 2.5 kg vetverlies en niet te veel verlies aan kracht of goed humeur

Is niks voor jou he? De hele ochtend niets eten en 4x cardio in de week?

Hahaha, zo ziet mijn ideale dag er niet bepaald uit neeIs niks voor jou he? De hele ochtend niets eten en 4x cardio in de week?![]()
.
.Ik wil me ook opgeven voor de ruil-actieMijn onderhoud ligt op 2230 kCal, dat heb ik bij de vorige cut uitgerekend. Alles wat ik meer eet zonder cardio, wordt vet. Het zou mooi zijn als we iets konden ruilen![]()