Fitness Seller

Diverse trainingen

Hmmmm, ik ben dit weekend van 71,8kg weer naar 72,6kg gegaan. Teveel marvinnen denk ik.

Of maaginhoud, gewoon eens lekker gaan schijten :p

Goeie gainzzzzz!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.189
Goeie bijdragen hier .... :roflol:

• #5.190
Mijn maag is wel kleiner dan de jouwe. 5 kg erbij na een zondagslunch is me nog nooit gelukt :)

Haha. Afgelopen zondag heb ik een mixed grill voor 2 personen opgegeten en de overschot van mijn zoon zijn pizza (ongeveer een halve) :roflol:

Precies, onverantwoord voor natuur en milieu ook. Ik hoor ook niet tot die types die menen dat alles geoorloofd is voor dat laatste beetje achter de komma voor hun luxe hobby.

Zo is dat.

Trouwens, over het weekend bijna weer een kilo gewicht verloren. Het gaat erg snel vind ik. Maar ik ben ook met creatine gestopt, dat kan ook veel water vasthouden schijnt het.
Minder leuk is, dat ik na het squatten weer een zere onderrug heb. :(
Niet ernstig, maar toch zeurderig....

Kilootje vocht van de creatine schat ik, bij mij dan. Maar het duurt wel twee weken voordat ik dat kwijt ben, verrassend lang.

in mijn skinnyjeans, misschien glijd ik er dan beter in.

Wij kunnen goede vriendjes worden :D

Jammer Neet!

Misschien moet je een andere stance, of je voeten meer naar buiten zetten.

En goed dat je afvalt!

Een kilo is niet zo gek na een weekend wandelen + het stoppen met creatine, ervan uitgaande dat je niet compleet los bent gegaan qua bier & schnitzels :D

• #5.198
Een kilo is niet zo gek na een weekend wandelen + het stoppen met creatine, ervan uitgaande dat je niet compleet los bent gegaan qua bier & schnitzels :D
Het was daar zo landelijk (achterlijk) dat we geen een keer een kroeg zijn tegengekomen :(
Ik ben nu 2.1 kg meer gewicht kwijt dan op grond van de berekeningen zou moeten in een kleine 2 weken. Kan de preciese calorieen in en uit in het weekend niet helemaal berekenen maar van alle andere dagen wel. Ik wil wel na de 3 weken grens weer beginnen met creatine om te kijken wat dat uitmaakt.

Het was daar zo landelijk (achterlijk) dat we geen een keer een kroeg zijn tegengekomen :(
Ik ben nu 2.1 kg meer gewicht kwijt dan op grond van de berekeningen zou moeten in een kleine 2 weken. Kan de preciese calorieen in en uit in het weekend niet helemaal berekenen maar van alle andere dagen wel. Ik wil wel na de 3 weken grens weer beginnen met creatine om te kijken wat dat uitmaakt.

Kijk daar ga je al! Veel inspanning en weinig consumpties..
Creatine zou ik sowieso weer oppakken. Het kost geen drol en kan je alleen maar helpen qua prestaties :).

Bovendien las ik net ergens dat vocht gewoon VVM is :rolleyes:

Terug
Naar boven