- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Srs.... wat voor een zielige loser moet je zijn om dat in te spuiten om er 'buffer' uit te zien. Snap ik echt niks van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Srs.... wat voor een zielige loser moet je zijn om dat in te spuiten om er 'buffer' uit te zien. Snap ik echt niks van.
....en als het dan nog mooi stond. Ze zien er uit alsof ze het enge broertje van de mazelen onder de leden hebben.Srs.... wat voor een zielige loser moet je zijn om dat in te spuiten om er 'buffer' uit te zien. Snap ik echt niks van.

Je refereert aan de builenpest denk ik?....en als het dan nog mooi stond. Ze zien er uit alsof ze het enge broertje van de mazelen onder de leden hebben.![]()

Precies. Die!

Even een stuk hardlopen, flinke sprints erbij en je voelt je een dag later een stuk beter.Ben een paar dagen grieperig thuis geweest. Wel mijn fasted wandelingen gedaan, maar geen KT. Kijken hoe ik me straks voel.... het gaat iets de goede kant op, noch wel hoesterig, maar ik wil me ook niet een hele week slap gedragen.
lekker uitrusten dit weekendBen nog aan het hoesten maar gelukkig maar 1.5 echt goed ziek geweest...maar is een hele vervelende verkoudheid/griep.
Tja je voelt zelf aan wanneer je ff een stapje terug moet doen
heb het ook gekregen van een mens...Hmm... das balen... er zijn indertdaad meer mensen die ziek zijn.
Hoop dat het snel opknapt allemaal. respect dat je wel je cardio hebt gedaan!![]()
hmm ... die sprints weet ik niet, maar even het snot eruit lopen helpt soms welEven een stuk hardlopen, flinke sprints erbij en je voelt je een dag later een stuk beter.

dat heb ik 3 dg gedaan, nu weer eerste KTBen nog aan het hoesten maar gelukkig maar 1.5 week echt goed ziek geweest...maar is een hele vervelende verkoudheid/griep.
Tja je voelt zelf aan wanneer je ff een stapje terug moet doen
iddlekker uitrusten dit weekend
het is wel oppassen met dit weer van 17 weer terug naar 10

Nu 2 weken onderweg met IF cut. Gisteren een 'refeed' dag gehad, muziekavond met rijsttafel en een paar biertjes. Ondanks dat zijn we 1.79 kg lichter dan aan het begin, maar volgens de berekening zou dit 0.91 kg moeten zijn. Het verschil is vocht, of een magische werking van IF. Grootste buikomtrek van 84.5 naar 82.5 gedaald.
IF went best snel en koffie in de morgen helpt een stuk
![]()

Ik weet het ook niet hoor. Ik verdenk de IF er wel van iets te doen. Zoals ik al een keer in mijn log heb vermeld kon ik niet verder cutten dan tot rond de 72kg en met IF en een gelijk aantal kcal ben ik toen op 67kg beland.