AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.203
  • #5.205
Ben een paar dagen grieperig thuis geweest. Wel mijn fasted wandelingen gedaan, maar geen KT. Kijken hoe ik me straks voel.... het gaat iets de goede kant op, noch wel hoesterig, maar ik wil me ook niet een hele week slap gedragen.

Hmm... das balen... er zijn indertdaad meer mensen die ziek zijn.
Hoop dat het snel opknapt allemaal. respect dat je wel je cardio hebt gedaan! :thumb:

Ben een paar dagen grieperig thuis geweest. Wel mijn fasted wandelingen gedaan, maar geen KT. Kijken hoe ik me straks voel.... het gaat iets de goede kant op, noch wel hoesterig, maar ik wil me ook niet een hele week slap gedragen.
Even een stuk hardlopen, flinke sprints erbij en je voelt je een dag later een stuk beter.

Ben nog aan het hoesten maar gelukkig maar 1.5 week echt goed ziek geweest...maar is een hele vervelende verkoudheid/griep.
Tja je voelt zelf aan wanneer je ff een stapje terug moet doen

Laatst bewerkt:
Ben nog aan het hoesten maar gelukkig maar 1.5 echt goed ziek geweest...maar is een hele vervelende verkoudheid/griep.
lekker uitrusten dit weekend
het is wel oppassen met dit weer van 17 weer terug naar 10

• #5.210
Hmm... das balen... er zijn indertdaad meer mensen die ziek zijn.
Hoop dat het snel opknapt allemaal. respect dat je wel je cardio hebt gedaan! :thumb:
heb het ook gekregen van een mens...

Even een stuk hardlopen, flinke sprints erbij en je voelt je een dag later een stuk beter.
hmm ... die sprints weet ik niet, maar even het snot eruit lopen helpt soms wel :)

Ben nog aan het hoesten maar gelukkig maar 1.5 week echt goed ziek geweest...maar is een hele vervelende verkoudheid/griep.
dat heb ik 3 dg gedaan, nu weer eerste KT
lekker uitrusten dit weekend
het is wel oppassen met dit weer van 17 weer terug naar 10
idd
ben ik niet zo bang voor, gewoon jasje aan :)

• #5.211
dag A Cut 70 min

warmdraaien:
front raise squats, stretchen

EZ bar front squat ATG
1 x 8x 30.5 kg
1 x 6x 50.5 kg
5 x 5x 60.5 kg -> 10 kg erop
1 x 7x 70.5 (bijna BW) -> bonus set

bench
1 x 8x 23.5 kg DB
1 x 6x 68 kg
1 x 4x 78 kg
5 x 3x 83 kg -> niet slecht ondanks snotterig....

Pendlay rows
1 x 6x 68 kg
5 x 4x 83 kg -> mag vlgd keer iets bij

Biceps EZ bar curls
4 x 10x 30.5 kg

Opm: het ging allemaal wel, ondanks verkoudheid

Lekkere BP. :)

Sterke training Neet! Altijd leuk zo een bonus setje squats:rocknana:

• #5.214
Nu 2 weken onderweg met IF cut. Gisteren een 'refeed' dag gehad, muziekavond met rijsttafel en een paar biertjes. Ondanks dat zijn we 1.79 kg lichter dan aan het begin, maar volgens de berekening zou dit 0.91 kg moeten zijn. Het verschil is vocht, of een magische werking van IF. Grootste buikomtrek van 84.5 naar 82.5 gedaald.
IF went best snel en koffie in de morgen helpt een stuk :)

IF-week0-2.png

IF-week0-2.png

Goede berichten zeg. D De centimeters vliegen eraf, maar je blijft toch goed sterk!

Nu 2 weken onderweg met IF cut. Gisteren een 'refeed' dag gehad, muziekavond met rijsttafel en een paar biertjes. Ondanks dat zijn we 1.79 kg lichter dan aan het begin, maar volgens de berekening zou dit 0.91 kg moeten zijn. Het verschil is vocht, of een magische werking van IF. Grootste buikomtrek van 84.5 naar 82.5 gedaald.
IF went best snel en koffie in de morgen helpt een stuk :)

IF-week0-2.png
:) :thumb:

of een magische werking van IF
:D :fluit:

;)

• #5.217
we sluiten niets uit .... :D

Ik weet het ook niet hoor. Ik verdenk de IF er wel van iets te doen. Zoals ik al een keer in mijn log heb vermeld kon ik niet verder cutten dan tot rond de 72kg en met IF en een gelijk aantal kcal ben ik toen op 67kg beland. :eek:
Ik geloof niet in magie, elfjes en andere shit, maar dit kon ik toch niet helemaal verklaren zonder het toe te schrijven aan de IF.

gaat de goede kant op neet, gewicht verliezen, buikomtrek die kleiner word en kracht vasthouden :thumbup:, dat is helemaal volgens het boekje, kracht kan misschien later nog wel een dingetje worden.

Soms moet je gewoon niet alles willen verklaren. ;)
Het gaat in ieder geval goed en dat is wat telt!

Terug
Naar boven