- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Het is ook echt pikkedonker na 18:00 uur

Ga gewoon wat extra wandelen, low impact en je jaagt er ook een aantal kcal door. Doe ik ook elke dag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga gewoon wat extra wandelen, low impact en je jaagt er ook een aantal kcal door. Doe ik ook elke dag.

Je kan door de dag heen gewoon bewust ervoor kiezen om meer meters te maken
-parkeer je auto verder weg
-ga lopen naar het centrum
-ga lopen tijdens de lunch
-neem de trap
-praat 1:1 met je collega ipv te bellen
-ga koffie halen voor je collega's
-ga 's avonds met de hond verder wandelen
Ben creatief zoek naar mogelijkheden enz enz![]()
dag B Cut 60 min.
warmup:
11 kg DB SL deadlifts, rug stretches
DL
1 x 8x 78 kg
1 x 6x 98 kg
4 x 4x 108 kg
OHP
6-6-5-5x 23.5 kg -> ging niet heel soepel vandaag...
hyperextensions, gestrekte armen + 1 sec hold
4 × 8x 5 kg
dips
5 x 6x BW + 7.5 kg
Opm:
Kan msn nog wel een oefening bij.

Tikt ontzettend aan over de dag.
BOEH! BOEH!

Het gaat ook niet om dat ene stukje, maar om al die stukjes. 5km wandelen in de middag doet toch echt wel iets.dat stukje lopen op een trapje lopen doet echt niks voor je kcal-gebruik
Wat moeten we hier nu mee? Wie lean wil zijn moet pijn lijdenCardio?
Haha ben ik veel te lui voor
Doe 1x p week cardio...maar moet inderdaad meer cardio doen
Straks met zomertijd als het langer licht is

Al een behoorlijke tijd last van de onderrug, dus ik ga niet zwaarder voorlopig. Maar max ligt idd wel een stukje hoger.Die deadlifts kan jij wel zwaarder toch @neet61 ? Hoeveel rust neem je tussen de sets?
Ik werk op de 6e, en heb eens uitgerekend dat dat toch wel 20 kC of zo was. Dus 10x naar de 6e lopen op een dag is al 200 kC. Alleen welke gek doet dat, dat is het zwakke puntJongens, dat stukje lopen op een trapje lopen doet echt niks voor je kcal-gebruik. Kijk maar hoe lang je je moet uitsloven op de fiets of threadmill voordat je een beetje een aantal kcal hebt verbrand dat de moeite waard is. Het is natuurlijk wel gezond, zeker voor de kantoorpikkies!

Ik werk op de 6e, en heb eens uitgerekend dat dat toch wel 20 kC of zo was. Dus 10x naar de 6e lopen op een dag is al 200 kC. Alleen welke gek doet dat, dat is het zwakke punt![]()

De 1-2 dagen na een training. Wat dat betreft niet erg anders dan spierpijn, al heb ik het idee dat mijn rechter SI gewricht ook niet lekker doet. En het is ook best te tolereren, maar het gaat ook maar niet weg. En front sq gaan beter dan back sq. Dus misschien is er een slechte houding in mijn squat geslopen de laatste tijd of zo....Vervelend zeg! In rust, of vooral tijdens het trainen?
Dat is heel goed mogelijk. Wat zou je daaraan moeten doen, behalve niet te diep squatten?In dat geval is het hoogstwaarschijnlijk een kwestie van buttwink onderin de squat. Ik heb hier ook een tijd last van gehad!
Als ik jou was zou ik de volgende sessie even een filmpje schieten van de zijkant om jezelf te controleren. Mocht je inderdaad buttwink constateren, dan kan je er iets aan doen..
Ik parkeer mijn auto juist altijd zo dicht mogelijk bij de ingang...liever lui dan moeJe kan door de dag heen gewoon bewust ervoor kiezen om meer meters te maken
-parkeer je auto verder weg
-ga lopen naar het centrum
-ga lopen tijdens de lunch
-neem de trap
-praat 1:1 met je collega ipv te bellen
-ga koffie halen voor je collega's
-ga 's avonds met de hond verder wandelen
Ben creatief zoek naar mogelijkheden enz enz![]()

Niks, lean worden zonder cardio kan prima. Moet 'ie alleen wat meer honger lijdenWat moeten we hier nu mee? Wie lean wil zijn moet pijn lijden![]()