Fitness Seller

Diverse trainingen

Hoe was de timing van je maaltijd rondom de training? In geval van IF is het slim om vlak voor je training nog even wat carbs binnen te krijgen. Vervolgens is het bij leangains van belang om je grootste maaltijd (het liefst 60%!) na je training te consumeren. Eerste maaltijd op de rustdag daarna dient vervolgens weer zoveel mogelijk uit eiwitten te bestaan. (en bij voorkeur ook weer een grote maaltijd).

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.302
Hoe was de timing van je maaltijd rondom de training? In geval van IF is het slim om vlak voor je training nog even wat carbs binnen te krijgen. Vervolgens is het bij leangains van belang om je grootste maaltijd (het liefst 60%!) na je training te consumeren. Eerste maaltijd op de rustdag daarna dient vervolgens weer zoveel mogelijk uit eiwitten te bestaan. (en bij voorkeur ook weer een grote maaltijd).
De warme maaltijd ongeveer een uur voor mijn training. Anders zou ik wel erge honger hebben. En na de train nog een goeie bak yoghurt/muesli/kwark.

• #5.304
Net heerlijk gefiets naar duin en stukje hardlopen. Heerlijk zonnetje. Tesamen zo'n 780 kC (oude meting want runkeeper heeft mijn rondje niet bewaard, dat is al eens eerder gebeurd. Volgens mij begint mijn telefoon helemaal vol bagger te lopen en wordt ook steeds trager :( )

• #5.305
Voel trouwens behoorlijk mijn hams en billen van die bulgarian sq van gisteren. Dat had ik niet helemaal verwacht. Dus met deze en de front sq pak je voor- en achterkant van de benen goed, zonder de rug zwaar te belasten. :thumb:

Voel trouwens behoorlijk mijn hams en billen van die bulgarian sq van gisteren. Dat had ik niet helemaal verwacht. Dus met deze en de front sq pak je voor- en achterkant van de benen goed, zonder de rug zwaar te belasten. :thumb:
Dus straks een dikkere reet. :eek:

Of een gespierde achterkant, het is maar hoe je het wilt zeggen :)
Een dikke reet dus:thumbs:

Die spierpijn is niet raar toch? Je zult met een andere oefening toch weer net andere spieren of gewoon de spieren net wat anders aanspreken...geniet ervan:fire:

• #5.309
Het afvallen gaat nog heel rustigjes door. Na het vochtverlies van de eerste 10 dagen dalen beide lijnen nu even snel lijkt het.

IF-week0-3.png

Ben vanaf gisteravond weer met creatine begonnen trouwens. Kijken of er nu weer een deel vocht bijkomt.

IF-week0-3.png

Gaat lekker Neet! Ben benieuwd of die creatine je wat brengt..:D

Gaat lekker Renétje!
Rustig doorgaan en zien hoe het verder gaat!
Geniet van het mooie weer!

• #5.312
Gaat lekker Neet! Ben benieuwd of die creatine je wat brengt..:D
Misschien komt er toch een beetje puf terug in de bench en OHP....

Gaat lekker Renétje!
Rustig doorgaan en zien hoe het verder gaat!
Geniet van het mooie weer!
Zekers :)
Al lekker op de fiets naar de markt geweest, en achter kopje koffie in de zon gedronken, maar dat was wel een beetje fris in de oosten wind :(

en achter kopje koffie in de zon gedronken, maar dat was wel een beetje fris in de oosten wind :(
Zit nu lekker te eten in de tuin. Het is gewoon warm hier. Mijn vrouw had 1 eis en dat was een grote tuin op het zuiden en dan het liefst windstil. Van mij hoefde dat niet echt, maar ik ben haar daar nu toch wel (stilletjes uiteraard) dankbaar voor. :D

• #5.314
Zit nu lekker te eten in de tuin. Het is gewoon warm hier. Mijn vrouw had 1 eis en dat was een grote tuin op het zuiden en dan het liefst windstil. Van mij hoefde dat niet echt, maar ik ben haar daar nu toch wel (stilletjes uiteraard) dankbaar voor. :D
Oosten vh land is altijd net een tikkie warmer.
Wat een verstandige vrouw :)

Gewicht gaat lekker zo. Blijf je voorlopig IF hanteren denk je?

• #5.316
Gewicht gaat lekker zo. Blijf je voorlopig IF hanteren denk je?
I might as well..... doe alleen niet heel strikt over die windows hoor. Dat doet Martin Berchan ook niet merk ik. Vanmorgen al om 11:00 een muffin bij de koffie. Maar meestal stel ik de eerste cals nog een uurtje uit.

Niet te strikt hanteren idd, moet wel leuk blijven. :)

Goed bezig Neet!

Afvallen gaat heel goed :)

Komende week kan je nog meer genieten, want het wordt 20 graden!

• #5.320
dag A Week 4 Cut 85 min

warmdraaien:
front raise squats, stretchen

EZ bar front squat ATG
1 x 8x 30.5 kg
1 x 6x 50.5 kg
5 x 5x 60.5 kg -> 10 kg erop
1 x 8x 70.5 (bijna BW) -> bonus set +1 rep!

bench
1 x 8x 23.5 kg DB
1 x 6x 68 kg
1 x 4x 78 kg
5 x 3x 83 kg -> ging niet slecht :)

Pendlay rows
1 x 6x 68 kg
5-5-5-4-4x 83 kg -> 3 reps er bij

Biceps EZ bar curls
11-11-10-10x 30.5 kg -> eindelijk 2 reps erbij, wel vies pompen nu :o

Opm:
zou de creatine toch inkicken, of die dikke pot chili met echte carne
(karwijvlees) en 2 taco's. Mexicanen verzetten er ook bergen (coke :) ) mee.

Terug
Naar boven