Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat weer gek? Je ziet toch wel vaker mensen een AMRAP set draaien als laatste. Wat stel jij voor?Nice hoorMooi wat volume weggedraaid in die tijd.
Nu vraag ik mij alleen af hoe je die front squat programeert. Eerst easy peasy 5 setjes maken, om vervolgens een uitdagende set te doen?
Is dat weer gek? Je ziet toch wel vaker mensen een AMRAP set draaien als laatste. Wat stel jij voor?
Optimaal is het natuurlijk nooit (tenzij met professionele coaching). Maar ik weet inmiddels dat ik ondanks rugtroubles best wat zwaarder met FSQ kan, en dat ik voorlopig even geen BSQ meer ga doen. Dus ga deze oefening zwz anders doen de volgende keer.Het is niet gek hoor, maar je past het volgens mij toe op de verkeerde manier. Je kan natuurlijk wel toewerken naar 1 top (amrap) set, maar het heeft voor jou weinig zin om 5 sets te doen met zo een makkelijk gewicht. Ik denk niet dat je daar sterker van wordt en optimale hypertrofie mee stimuleert.
Ben er ook best trots op. Was wel wat werk, maar ook 2 bakken in de vriezer gedaan.... dus volgende keer een makkiePrima training Neet! Dikke pot chili klinkt als een uitstekende maaltijd trouwens![]()

Lekkere weighted PU's
Die hypers met gestrekte armen zijn niet mis volgens mij! Paar repjes erbij op de deads...goed bezig Neet!![]()

hyperextensions, gestrekte armen + 1 sec hold
4 × 8x 5 kg
Lekker he? Alleen slecht voor de broeikasgas ontwikkelingChili is baas!
Hou je dan gewoon een plate voor je uit? Best pittig man.

Lekker he? Alleen slecht voor de broeikasgas ontwikkeling
Ja, dat is zeker dubbel zo zwaar als plaat tegen je borst houden.

).