XXL Nutrition

Diverse trainingen

Nice hoor :thumb: Mooi wat volume weggedraaid in die tijd.
Nu vraag ik mij alleen af hoe je die front squat programeert. Eerst easy peasy 5 setjes maken, om vervolgens een uitdagende set te doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.322
Nice hoor :thumb: Mooi wat volume weggedraaid in die tijd.
Nu vraag ik mij alleen af hoe je die front squat programeert. Eerst easy peasy 5 setjes maken, om vervolgens een uitdagende set te doen?
Is dat weer gek? Je ziet toch wel vaker mensen een AMRAP set draaien als laatste. Wat stel jij voor?

Is dat weer gek? Je ziet toch wel vaker mensen een AMRAP set draaien als laatste. Wat stel jij voor?

Het is niet gek hoor, maar je past het volgens mij toe op de verkeerde manier. Je kan natuurlijk wel toewerken naar 1 top (amrap) set, maar het heeft voor jou weinig zin om 5 sets te doen met zo een makkelijk gewicht. Ik denk niet dat je daar sterker van wordt en optimale hypertrofie mee stimuleert.

• #5.324
Het is niet gek hoor, maar je past het volgens mij toe op de verkeerde manier. Je kan natuurlijk wel toewerken naar 1 top (amrap) set, maar het heeft voor jou weinig zin om 5 sets te doen met zo een makkelijk gewicht. Ik denk niet dat je daar sterker van wordt en optimale hypertrofie mee stimuleert.
Optimaal is het natuurlijk nooit (tenzij met professionele coaching). Maar ik weet inmiddels dat ik ondanks rugtroubles best wat zwaarder met FSQ kan, en dat ik voorlopig even geen BSQ meer ga doen. Dus ga deze oefening zwz anders doen de volgende keer.

Prima training Neet! Dikke pot chili klinkt als een uitstekende maaltijd trouwens :)

• #5.326
  • #5.327
dag B Cut 75 min.

warmup:
11 kg DB SL deadlifts, rug stretches

DL
1 x 8x 78 kg
1 x 6x 98 kg
5-5-4-4x 108 kg -> 2 reps extra

OHP
6-6-5-5x 23.5 kg -> ging wel weer vandaag :)

hyperextensions, gestrekte armen + 1 sec hold
4 × 8x 5 kg

dips
5 x 6x BW + 7.5 kg

Pull-ups
4 x 5 BW+10 kg

Opm:
Er kon nog wel een oefening (pull-ups) bij.
Verder erg druk.

Die hypers met gestrekte armen zijn niet mis volgens mij! Paar repjes erbij op de deads...goed bezig Neet!:thumb:

Lekker getraind weer Neet! :)

Blijft lekker gaan hier!

Ouwe beul.
Lekker getraind :)

• #5.333
Die hypers met gestrekte armen zijn niet mis volgens mij! Paar repjes erbij op de deads...goed bezig Neet!:thumb:

Lekker toch? Had een kut dag op mijn werk, al een paar eigenlijk, en tot laat gewerkt. Dus zat vol adrenaline wat er even uit moest denk ik :)

• #5.335
Lekker he? Alleen slecht voor de broeikasgas ontwikkeling :D

Ja, dat is zeker dubbel zo zwaar als plaat tegen je borst houden.

Haha. Als je vaker bonen eet, maakt je lichaam een stof aan waardoor je die gassen niet meer krijgt. Meer chili eten is dus de boodschap ;)

Ja. Ik doe hem nu met DB's en de armen los laten hangen. Gaat wat makkelijker dan jouw manier denk ik :p

• #5.337
dag C Cut 80 min

Beetje stretchen met de rug, psoas stretches
2x12 front raise sq 5 kg ATG

Bulgarian split squat
4x (8L + 8R) 39.5 kg -> heftagh!

bench
1x5 68 kg
4x3 83 kg -> nu lukten ze wel

DB Flyes
3x12 11 kg DB -> 3 sec neer, 1 sec op

DB one arm rows
3 x (12L + 12R) 28 kg -> zweten....

weighted pushups
14-14-12-12x BW+7.5 kg -> 2 x 2 reps erbij

Opm:
Bench en flyes van plaats verwisselen ging een stuk beter.

Thanks 4 the tip...ik eet vanavond Chili :meal:

• #5.340
Weer een gewichts opdate..... deze week eerder zwaarder geworden dan afgevallen. Ik heb wel mijn ongeveer 700 kC tekort iedere dag volgehouden. Maar sinds een week ook weer met creatine begonnen. Dat zou een reden kunnen zijn.
Vandaag geen train, wel een stuk gefietst (net voor de bui :) ).
Totaal aantal calorieen verbruikt met sporten deze maand: 15921. Viel me een klein beetje tegen, maar ben natuurlijk ook bijna een week ziek geweest.

IF-week0-4.png

IF-week0-4.png

Terug
Naar boven