Fitness Seller

Diverse trainingen

Bij -700 kcal kom je echt niet aan Neet. Bijna 4 kg gepakt in 4 weken (en dus eigenlijk meer)? Is dat niet te snel?

creatine in je cut ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.343
Bij -700 kcal kom je echt niet aan Neet. Bijna 4 kg gepakt in 4 weken (en dus eigenlijk meer)? Is dat niet te snel?
Wel dus, de blauwe lijn is het werkelijke gewicht. Dat zal creatine + water zijn. Van die 4 kg is 1.8 kg vetverlies volgens de berekeningen, en dan zou 2 kg water moeten zijn. Dat kan toch wel?
Is dat zo raar? Ik merkte dat ik slapper werd na 3 weken cutten zonder crea, en het heeft volgens mij bij de laatste bench en OHP wel geholpen.

Wel dus, de blauwe lijn is het werkelijke gewicht. Dat zal creatine + water zijn. Van die 4 kg is 1.8 kg vetverlies volgens de berekeningen, en dan zou 2 kg water moeten zijn. Dat kan toch wel?

Is dat zo raar? Ik merkte dat ik slapper werd na 3 weken cutten zonder crea, en het heeft volgens mij bij de laatste bench en OHP wel geholpen.

Nou, het is gelijk gebleven deze waar je tempo eerder een klein kilootje eraf was én je hebt je aan je dieet gehouden. Als dat de creatine niet is, bak ik mijn schoen op met een uitje en geef hem te eten aan @Starx6673. En hij eet hem op hoor!

Crea in de cut is prima. Al kap ik er wel graag mee op het einde. Dikke winst gegarandeerd! Ik weet dat het niet nergens op slaat, maar toch doe ik het.

ik dacht als je nu al krachtverlies heb
misschien ga je wel te hard...

Weer een gewichts opdate..... deze week eerder zwaarder geworden dan afgevallen. Ik heb wel mijn ongeveer 700 kC tekort iedere dag volgehouden. Maar sinds een week ook weer met creatine begonnen. Dat zou een reden kunnen zijn.
Vandaag geen train, wel een stuk gefietst (net voor de bui :) ).
Totaal aantal calorieen verbruikt met sporten deze maand: 15921. Viel me een klein beetje tegen, maar ben natuurlijk ook bijna een week ziek geweest.

IF-week0-4.png
Kleine stijging..maar de trend is dalend! Ga zo door Neet...nog even een weekje (of twee) aankijken en dan mogelijk toch wat omlaag in kcals of omhoog in verbruik..

• #5.348
Kleine stijging..maar de trend is dalend! Ga zo door Neet...nog even een weekje (of twee) aankijken en dan mogelijk toch wat omlaag in kcals of omhoog in verbruik..
O, ik maak me ook helemaal geen zorgen. Het vet verbrandt echt wel, er is ook weer 0.5 cm vanaf. Gewicht zegt niet alles vanwege vocht schommelingen, ik ga niet nog dieper cutten, dat lijkt me niet goed.

Ging het lekker in combi met IF?

Creatine kun je altijd nemen toch ongeacht je in een cut zit of een bulk? Ik neem het in ieder geval elke dag. 700kcal deficit is trouwens wel pittig hoor. -3500kcal per week (dus 500kcal per dag gemiddeld) zou voldoende moeten zijn om 0.5kg per week af te vallen. Ik zit zelf op rustdagen 600kcal onder onderhoud en op trainingsdagen 350kcal. (totaal 3450 kcal per week).

Wat voor sheetje is dat trouwens? Zelf gemaakt of van het internet te plukken?

O, ik maak me ook helemaal geen zorgen. Het vet verbrandt echt wel, er is ook weer 0.5 cm vanaf. Gewicht zegt niet alles vanwege vocht schommelingen, ik ga niet nog dieper cutten, dat lijkt me niet goed.
Hoeveel % schat je jezelf nu dan? En wat wordt nu het doel? Even maintainen of gelijk de bulk weer in?

• #5.352
Ging het lekker in combi met IF?
Ja, IF wende best snel (na week of zo....)

Creatine kun je altijd nemen toch ongeacht je in een cut zit of een bulk? Ik neem het in ieder geval elke dag. 700kcal deficit is trouwens wel pittig hoor. -3500kcal per week (dus 500kcal per dag gemiddeld) zou voldoende moeten zijn om 0.5kg per week af te vallen. Ik zit zelf op rustdagen 600kcal onder onderhoud en op trainingsdagen 350kcal. (totaal 3450 kcal per week).

Wat voor sheetje is dat trouwens? Zelf gemaakt of van het internet te plukken?
Ja, het is misschien iets te streng, ik mikte op minstens -500/dag. Hoewel het natuurlijk altijd moeilijk is je preciese basis onderhoud te bepalen. Ik ga mezelf iets meer ontzien ook. Nee, zelf een paar formules gemaakt. Weet niet eens of het wel correct is.
Hoeveel % schat je jezelf nu dan? En wat wordt nu het doel? Even maintainen of gelijk de bulk weer in?
12.8% vet, BMI 24.9
het doel.... op of zelfs onder 12%, dus dat komt wel in zicht.
Nee, echt bulken doe ik nooit, maar er komen wel 2 vakanties in het voorjaar :o

Ja, IF wende best snel (na week of zo....)

Ja, het is misschien iets te streng, ik mikte op minstens -500/dag. Hoewel het natuurlijk altijd moeilijk is je preciese basis onderhoud te bepalen. Ik ga mezelf iets meer ontzien ook. Nee, zelf een paar formules gemaakt. Weet niet eens of het wel correct is.

12.8% vet, BMI 24.9
het doel.... op of zelfs onder 12%, dus dat komt wel in zicht.
Nee, echt bulken doe ik nooit, maar er komen wel 2 vakanties in het voorjaar :o
12,8 is niet slecht....12% teken ik voor
Ook lekker bezig dus

• #5.356

Vakantie-marvinnen :klink: :eating: .....

12,8 is niet slecht....12% teken ik voor
Ook lekker bezig dus
12.8 is vast niet de echte waarde, maar ik meet het altijd op dezelfde manier (buik + nekomtrek, gewicht en lengte), dus voor mij geeft het wel aan hoe ik er voor sta. 2 mnd terug was het boven de 15%

Vakantie-marvinnen :klink: :eating: .....

12.8 is vast niet de echte waarde, maar ik meet het altijd op dezelfde manier (buik + nekomtrek, gewicht en lengte), dus voor mij geeft het wel aan hoe ik er voor sta. 2 mnd terug was het boven de 15%
Oke en hoe kan je dat dan meten...misschien iets voor mij

• #5.360
Kom ik uit op 18%
Haha ook niet wat ik wou
Waaaaat? Echt? Jouw middel ziet er eerder strakker uit dan de mijne. Je moet meten tussen bovenkant heup en onderkant ribben in het zachte deel, het lint niet aansnoeren, maar wel aansluiten, en uitademen. En nek tussen adamsappel en sleutelbenen, ook in het zachte deel.

Terug
Naar boven