MuscleMeat

Diverse trainingen

Waaaaat? Echt? Jouw middel ziet er eerder strakker uit dan de mijne. Je moet meten tussen bovenkant heup en onderkant ribben in het zachte deel, het lint niet aansnoeren, maar wel aansluiten, en uitademen. En nek tussen adamsappel en sleutelbenen, ook in het zachte deel.
Ik hou het wel op de spiegel :)

Verstandig, om niet te veel te stressen om je bw gezien je geen vast eet schama hebt en er behoorlijke verschillen in vocht en maaginhoud kunnen zijn die het beeld vertekenen.

Creatine gewoon altijd nemen. Ik zie echt niet in waarom je daarmee zou stoppen in de cut :P!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.363
Eetschema is wel redelijk vast hoor, doe geen weekend binges of refeeds. Alleen als ik een weekend weg ben, of weekje ziek (was 1x) ligt dat overhoop.

• #5.364
dag A Week 5 Cut 85 min

warmdraaien:
overhead squats 4.5 kg BD
rug, psoas stretchen

EZ bar front squat ATG
1 x 8x 30.5 kg
1 x 6x 50.5 kg
5 x 5x 70.5 kg -> 10 kg erop ... pfff dat was werken

bench
1 x 6x 68 kg
1 x 5x 78 kg
4 x 3x 83 kg -> ging niet slecht :)

Pendlay rows
1 x 6x 68 kg
x 83 kg -> 3 reps eraf, maar ss met curls gedaan

Biceps EZ bar curls ss. Pendlay
x 32.5 kg -> eindelijk 2 kg erbij

4 x (5x PenRow ss. 10x curls)

Opm:
Bench gaat iets lekkerder als ik hem een stukje (2 cm of zo) breder pak.
Superset was toch wel pittig :)

Nice. Was je in staat om form te behouden gedurende de laatste setjes de front squat?

Vanwaar die superset? Een beetje meer vet verbranden? :P

• #5.366
Nice. Was je in staat om form te behouden gedurende de laatste setjes de front squat?
Het was meer een struggle om dezelfde diepte te halen, maar zelfs dat ging ;)
Vanwaar die superset? Een beetje meer vet verbranden?:P
OK, ik zal heel eerlijk zijn... had een beetje haast want ging met een vriend een wijntje drinken op terrasje in Leiden :o
Laatste twee oefeningen in elkaar proppen, douchen, wegwezen....

Wijn post-workout. Gains gegarandeerd toch :D. Zonnetje erbij?

Lekker gewerkt Neet!

Ziet er lekker uit René!
Hier was het ook lekker toeven in het zonnetje. :D heb zelfs een rode kop eraan overgehouden!

• #5.371
Heerlijk zonnetje hoor, en na afloop 2 flesjes water gedronken om het vocht weer aan te vullen :)
Ach vergeleken met alle apekoppen, frikandellen, ben&jerries van sommige anderen was dit best beschaafd :D

Heerlijk zonnetje hoor, en na afloop 2 flesjes water gedronken om het vocht weer aan te vullen :)
Ach vergeleken met alle apekoppen, frikandellen, ben&jerries van sommige anderen was dit best beschaafd :D
I see what you did there...ouwe zuiplap:roflol:

Ik zie het voordeel niet van een EZ bar en ik ben zelf ook een meer ervaren jongere.

• #5.379
Je log stond helemaal verstopt op de 3de pagina :( Nog steeds een goede flow qua gewicht hier?

Terug
Naar boven