AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.381
Je log stond helemaal verstopt op de 3de pagina :( Nog steeds een goede flow qua gewicht hier?
Beetje veel niet-KT gerelateerde dingen de laatste tijd. Maar de dagen dat ik niet train doe ik minstens een cardio activiteit hoor.
Gewicht blijft een beetje hangen nu rond de 74 kg, maar ik hou IF met een dagelijks tekort vol, dus uiteindelijk gaat het wel weer zakken :)

Lekker bezig Neet!:bierbang:

• #5.386
dag B Cut 85 min.

warmup:
11 kg DB SL deadlifts, rug + psoas stretches

DL
1 x 8x 78 kg
1 x 6x 98 kg
5-5-5-5x 108 kg -> weer 2 reps extra!

OHP
6-6-5-5x 23.5 kg -> verhoging zit er nog niet in :(

hyperextensions, 5 kg schijf in gestrekte armen + 1 sec hold
4 × 8x

dips
5 x 6x BW + 10 kg -> 2.5 kg erbij

Pull-ups
4 x 5x BW + 10 kg

Opm:
pullups zijn best zwaar, maar het lukt.

OHP blijft een b*ch.

gaat goed toch?
je zit alweer wat verder in je cut dus hele grote stappen maak je even niet denk ik.
pull ups en dips zijn lekker zo hoor, zijn dat chest of tricep dips die je doet?

• #5.390
Dat is een feit. Lastig ding.
gaat goed toch?
je zit alweer wat verder in je cut dus hele grote stappen maak je even niet denk ik.
pull ups en dips zijn lekker zo hoor, zijn dat chest of tricep dips die je doet?
Cut heeft er ook mee te maken hoor. Hoe heet het ook al weer met je voeten en heupen iets naar voren? Volgens mij zijn bij beiden de borst en triceps trouwens wel flink bezig....

• #5.391
Cut heeft er ook mee te maken hoor. Hoe heet het ook al weer met je voeten en heupen iets naar voren? Volgens mij zijn bij beiden de borst en triceps trouwens wel flink bezig....
Even opgezocht: Die heten triceps dips, maar ik voel daar juist de meeste chest activatie van...

Laatst bewerkt:
Zoveel pullups op BW+10 is zeker niet slecht!

• #5.393
Gewichts update na week 5 van IF:
weer een halve cm van de buik af (het is de rot moeite, maar toch...) en de gewichtsdaling zet weer rustig door nu.

IF-week0-5.png

IF-week0-5.png

Ziet ernaar dat mijn schoen niet in de pan hoeft ;)

Waarom heet het tabje "groei" terwijl je duidelijk niet aan het groeien bent? :trollface:

• #5.396
Ziet ernaar dat mijn schoen niet in de pan hoeft ;)

Waarom heet het tabje "groei" terwijl je duidelijk niet aan het groeien bent? :trollface:
Dat was een veilige bet van jou, calorieen in minus calorieen uit bepaalt toch de uitkomst :D

Een groei van -4.8 kg. Wiskundig gezien is daar niets op af te dingen, taalkundig misschien een ander punt ;)

Een halve cm is toch maar weer mooi een halve cm. Hoe verder je komt des te zwaarder... :cool:

Klopt ... :)

• #5.397
Het einde van de IF was echt een feestje vandaag :eating:

DSC04422.JPG

DSC04422.JPG

Boerenomelet is zeker een feestmaaltijd....:p

• #5.399
Boeren? Boeren? Met groene asperges, een sjalotje, Serranoham en wat Bleu d'Auvergne meneer. Op speltbrood, vers van de bakker :)

Boeren? Echt affreus die opmerking.... :roflol:

Terug
Naar boven