XXL Nutrition

Diverse trainingen

Nog 1 weekje maar dus. Heeft dat IF iets extra's gebracht?

Toch wel lekker, wat meer volume op de benchpress toch? Fijne paasdagen alvast! Hier ook lekker cheaten dit weekend :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.427
Nog 1 weekje maar dus. Heeft dat IF iets extra's gebracht?
Ik vind het wel een prettige manier. Ochtend is prima vol te houden op alleen koffie, en je hebt een behoorlijke lunch en avondeten. Heb misschien te weinig uit ochtend cardio gehaald ivm werk.
Toch wel lekker, wat meer volume op de benchpress toch? Fijne paasdagen alvast! Hier ook lekker cheaten dit weekend :)
Een zware dag en een volume dag op bench afwisselen is prima, had ik eerder moeten doen :o
Prettige pasen. Hier gewoon doortrainen hoor (thuisgym....)

• #5.429
week 6 (tm 14/4) 73.5 kg
buik 81 cm (gelijk gebleven) gewicht helaas iets gestegen deze week: 0.2 kg
dat komt vooral door zondag (voor en na het hardlopen gezellig meegegeten en gedronken, broer was jarig, 's middags met drankje en hapje gevierd) en donderdag (paaslunch op het werk)

IF-week0-6.png

IF-week0-6.png

week 6 (tm 14/4) 73.5 kg
dat komt vooral door zondag (voor en na het hardlopen gezellig meegegeten en gedronken, broer was jarig, 's middags met drankje en hapje gevierd) en donderdag (paaslunch op het werk)

IF-week0-6.png
Kan gebeuren en moet een keertje kunnen toch? :) goed op weg verder.

eigenlijk moet je middelomtrek nog wel even onder de 80 cm hoor neet :p

Volgende cut maar op de fiets naar het werk Neet ;). Ga je dit schema nog even aanhouden wanneer je de kcals weer een beetje opschroeft?

• #5.433
eigenlijk moet je middelomtrek nog wel even onder de 80 cm hoor neet :p
Weet niet of dat nog gebeurt in een week :)

Edit. Nog even nagekeken de laatste keer was mei 2015, na een cut die me niet goed bevallen was. Ik ben toen ongeveer 2.5 kg VVM kwijtgeraakt ook, op de 7.9 kg totaal.

Volgende cut maar op de fiets naar het werk Neet ;). Ga je dit schema nog even aanhouden wanneer je de kcals weer een beetje opschroeft?
Dat is net een beetje te gek (52 km enkele reis). Tijdens vakantie niet. Daarna zou ik best IF kunnen blijven voortzetten, dan in combo met ochtend cardio (bv uurtje fietsen/joggen voor werk). En verder 'normaal' eten.

Laatst bewerkt:
Dat is net een beetje te gek (52 km enkele reis). Tijdens vakantie niet. Daarna zou ik best IF kunnen blijven voortzetten, dan in combo met ochtend cardio (bv uurtje fietsen/joggen voor werk). En verder 'normaal' eten.

Hmm.. Dat is wel een beetje te gek he!

Als het bevalt zou ik dat zeker doen. Het heeft geen magische werking, maar je kan wel redelijke porties blijven verorberen :D

Ik doelde eigenlijk meer op je trainingsschema trouwens! Verander je daar eerst niets aan?

• #5.435
Hmm.. Dat is wel een beetje te gek he!

Als het bevalt zou ik dat zeker doen. Het heeft geen magische werking, maar je kan wel redelijke porties blijven verorberen :D

Ik doelde eigenlijk meer op je trainingsschema trouwens! Verander je daar eerst niets aan?
:thumb:

Schema gaat ongetwijfeld veranderen. Maar weet nog niet wat het gaat worden....

• #5.437
Oke. Waar heb je de afgelopen jaren nou eigenlijk het meeste resultaat uit gehaald?
Geen idee. Benen zijn iig het minst gegroeid, dus al die compounds hebben niet veel gedaan. En ik hoor eigenlijk alle ouderen daarover klagen, dus het zou best kunnen zijn dat er iets met hormonen/hormoonreceptoren vooral in de benen ongunstiger wordt als je ouder wordt. Rug, schouders en armen hebben een mooie ontwikkeling doorgemaakt.

0,2 kg is eigenlijk geen verschil he. ;)
een kop koffie of een plas meer of minder is dat al....

Gaat lekker toch zo! Ben benieuwd naar je volgende schema.

• #5.439
0,2 kg is eigenlijk geen verschil he. ;)
een kop koffie of een plas meer of minder is dat al....

Gaat lekker toch zo! Ben benieuwd naar je volgende schema.
Het is de hele week al hoger dan vorige week he? Maar vanmorgen zag ik dat de daling weer ingezet had, ben benieuwd.....

week 6 (tm 14/4) 73.5 kg

IF-week0-6.png

Je ziet een piekje in je gewicht aan het begin van de laatste week en je zakt daarna langzaam weer in. Welke dag was dat? :)

Terug
Naar boven