AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Goh. herkenbaar zeg, en ik ben nog jong. Dat belooft wat :roflol:!

week 6 (tm 14/4) 73.5 kg
buik 81 cm (gelijk gebleven) gewicht helaas iets gestegen deze week: 0.2 kg
dat komt vooral door zondag (voor en na het hardlopen gezellig meegegeten en gedronken, broer was jarig, 's middags met drankje en hapje gevierd) en donderdag (paaslunch op het werk)

IF-week0-6.png
De trend is nog steeds dalende..dus dat gaat goed! Die social events zijn helaas niet altijd te ontlopen, maar dat maakt natuurlijk niet uit...het is een marathon..geen sprint!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.443
Je ziet een piekje in je gewicht aan het begin van de laatste week en je zakt daarna langzaam weer in. Welke dag was dat? :)
De maandag na de bewuste zondag was het gewicht 0.7 kg omhoog geschoten, en liep daarna heel langzaam weer terug. Na deze donderdag was er geen verhoging van het gewicht.

• #5.444
5.5kg afgevallen in 6 weken is toch best flink! Hoe is je energie verder over de dag?

Oh jawel. Zit geen vorm in :roflol:..

Geen idee. Benen zijn iig het minst gegroeid, dus al die compounds hebben niet veel gedaan. En ik hoor eigenlijk alle ouderen daarover klagen, dus het zou best kunnen zijn dat er iets met hormonen/hormoonreceptoren vooral in de benen ongunstiger wordt als je ouder wordt. Rug, schouders en armen hebben een mooie ontwikkeling doorgemaakt.
Verdrietig word ik hier van...het wordt alleen maar slechter nog met de jaren..

BRB vast TRT bestellen..

• #5.450
5.5kg afgevallen in 6 weken is toch best flink! Hoe is je energie verder over de dag?
4.5 ;)
Prima eigenlijk, heb alleen wel eens duizelingen als ik snel opsta, volgens mij vooral na fasted cardio zoals deze middag.

Oh jawel. Zit geen vorm in :roflol:..
:sad:
Maar er zijn bij jou toch wel een paar cm bijgekomen sinds je KT doet?
Verdrietig word ik hier van...het wordt alleen maar slechter nog met de jaren..

BRB vast TRT bestellen..
Jij moet gewoon zwaarder squatten (zodra de rug aids weer weg is) :D

Dat wel inderdaad. Ik heb het niet gemeten, maar inmiddels ben ik toch echt 2-3 maten verder.
Echter zijn met name mijn quads echt om te janken. Smal en vormloos. Over m'n glutes mag ik niet klagen en dat valt gelukkig ook goed onder de dames ;)..

Zwaar squatten heb ik ook al jaren gedaan..resultaat: 0

Eerlijkheid duurt het langst. denk dat als je niet genetisch goed bedeeld bent dat je de natty wereld toch echt moet verlaten voor echt goede benen.

Maar ja..wat zijn goede benen?

Ik doe nu maar een eerste poging om flink sterk te worden, dan kijken we over een jaar of 3 wel weer naar het 'bijscherpen' :D.

Flinke massa icm de welbegeerde lijnen over de quads toch?

• #5.456
Het is zoals het is :sad:
Gewoon rond lopen in een flodderige lange trainingsbroek en strakke tanktop zoals alle curlbro's :D

• #5.458
Terug
Naar boven