Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De trend is nog steeds dalende..dus dat gaat goed! Die social events zijn helaas niet altijd te ontlopen, maar dat maakt natuurlijk niet uit...het is een marathon..geen sprint!
De maandag na de bewuste zondag was het gewicht 0.7 kg omhoog geschoten, en liep daarna heel langzaam weer terug. Na deze donderdag was er geen verhoging van het gewicht.Je ziet een piekje in je gewicht aan het begin van de laatste week en je zakt daarna langzaam weer in. Welke dag was dat?![]()
Jij hebt toch geen hopeloze benen?Goh. herkenbaar zeg, en ik ben nog jong. Dat belooft wat!
Da's waar. En sociale gebeurtenissen zijn ook weer geen strafDe trend is nog steeds dalende..dus dat gaat goed! Die social events zijn helaas niet altijd te ontlopen, maar dat maakt natuurlijk niet uit...het is een marathon..geen sprint!

De maandag na de bewuste zondag was het gewicht 0.7 kg omhoog geschoten, en liep daarna heel langzaam weer terug. Na deze donderdag was er geen verhoging van het gewicht.
Schijt een beer in het bos?
Verdrietig word ik hier van...het wordt alleen maar slechter nog met de jaren..Geen idee. Benen zijn iig het minst gegroeid, dus al die compounds hebben niet veel gedaan. En ik hoor eigenlijk alle ouderen daarover klagen, dus het zou best kunnen zijn dat er iets met hormonen/hormoonreceptoren vooral in de benen ongunstiger wordt als je ouder wordt. Rug, schouders en armen hebben een mooie ontwikkeling doorgemaakt.
4.55.5kg afgevallen in 6 weken is toch best flink! Hoe is je energie verder over de dag?

Jij moet gewoon zwaarder squatten (zodra de rug aids weer weg is)Verdrietig word ik hier van...het wordt alleen maar slechter nog met de jaren..
BRB vast TRT bestellen..

Zwaar squatten heb ik ook al jaren gedaan..resultaat: 0

Eerlijkheid duurt het langst. denk dat als je niet genetisch goed bedeeld bent dat je de natty wereld toch echt moet verlaten voor echt goede benen.
Eerlijkheid duurt het langst. denk dat als je niet genetisch goed bedeeld bent dat je de natty wereld toch echt moet verlaten voor echt goede benen.
Maar ja..wat zijn goede benen?
. IK loop altijd in een korte broek om mezelf te confronteren met mijn kuiten..Het is zoals het is
Gewoon rond lopen in een flodderige lange trainingsbroek en strakke tanktop zoals alle curlbro's![]()

Da's tenminste wel eerlijk.IK loop altijd in een korte broek om mezelf te confronteren met mijn kuiten..![]()

En voor die quads loop ik in korte broekjes.. #zelfkastijdingDa's tenminste wel eerlijk.
Mijn kuiten zijn mijn hele leven al OK, quads hebben nooit een ontwikkeling doorgemaakt![]()
Dat is wel herkenbaar.heb alleen wel eens duizelingen als ik snel opsta, volgens mij vooral na fasted cardio zoals deze middag.