- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Gelukkig ben ik niet de enige dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig ben ik niet de enige dan

Meer reps en cutten gaat slecht samen (duhhh...)niet dus.
Het valt mee, bij DL iets gewicht erop gekregen, maar bij OHP is de koek echt op bij een gewicht wat echt niet een VPR is.hmm jaah adertjes
degelijke training hoor ondanks dat je al wat langer aan het cutten bent, merk je tijdens het trainen wel dat je minder energie hebt of niet?

Dag A en dag C weer (of vind je dat het iedere keer moet?Prima training toch! Ik mis wel een Squat variatie maar goed..![]()
)Pas maar op hoor. @Basma is een hele strenge squat instructeur.Dag A en dag C weer (of vind je dat het iedere keer moet?)

Sommige mensen vinden het erg leuk om een ander af te beulen, jaPas maar op hoor. @Basma is een hele strenge squat instructeur.![]()

Sommige mensen vinden het erg leuk om een ander af te beulen, ja![]()

Thanks. Maar blijf daar wel erg steken. Misschien na de vakantie als ik weer goed bijgegeten ben nog eens kijken. En anders met andere rep en gewichtsranges aanvliegen

Ik ben een stukje verder gekomen door de rep ranges aan te passen. Goed idee waarschijnlijk.Thanks. Maar blijf daar wel erg steken. Misschien na de vakantie als ik weer goed bijgegeten ben nog eens kijken. En anders met andere rep en gewichtsranges aanvliegen![]()
Ga ik maar doen dan.Ik ben een stukje verder gekomen door de rep ranges aan te passen. Goed idee waarschijnlijk.
Hi hi, maar een klein beestje hoor

Je moet daar reeel in blijven