Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.462
dag B Cut 85 min.

warmup:
11 kg DB SL deadlifts
2 x 15x
rug + psoas stretches

DL
1 x 8x 78 kg
1 x 6x 98 kg
4 x 4x 113 kg -> 5 kg erbij, terug naar 4 reps!

OHP
6-6-6-5x 23.5 kg -> slechts 1 repje extra, alleen dankzij ruime rustpauzes
tussen de sets :o Meer reps en cutten gaat slecht samen (duhhh...)

hyperextensions, 5 kg schijf in gestrekte armen + 1 sec hold
4 × 8x

dips (triceps)
5 x 6x BW + 10 kg

Pull-ups
4 x 5x BW + 10 kg

Opm:
Bewust nadruk op bovenste 3/4 rep gelegd voor triceps dips
Aderen op schouders en bovenarmen komen tevoorschijn in half natty verlichting
maar foto's van aderen maken lukt niet...

Pics van aderen? :D

hmm jaah adertjes :eyebrow:
degelijke training hoor ondanks dat je al wat langer aan het cutten bent, merk je tijdens het trainen wel dat je minder energie hebt of niet?

• #5.465
niet dus.
hmm jaah adertjes :eyebrow:
degelijke training hoor ondanks dat je al wat langer aan het cutten bent, merk je tijdens het trainen wel dat je minder energie hebt of niet?
Het valt mee, bij DL iets gewicht erop gekregen, maar bij OHP is de koek echt op bij een gewicht wat echt niet een VPR is.
Maar deze cut verloopt wel redelijk, ik sluit ook iedere dag af met 30-35 gr zuiveleiwitten. Denk dat dat het herstel zeker bevordert. Sinds 2 dagen daalt mijn gewicht ook weer. Einde deze week komt de eindberekening :)

Prima training toch! Ik mis wel een Squat variatie maar goed.. :rolleyes:

Puike training Neet, en zichtbare aders doet een mens goed :D

Toch nice work op die OHP man

• #5.473
Thanks. Maar blijf daar wel erg steken. Misschien na de vakantie als ik weer goed bijgegeten ben nog eens kijken. En anders met andere rep en gewichtsranges aanvliegen :)
Ik ben een stukje verder gekomen door de rep ranges aan te passen. Goed idee waarschijnlijk.

Beest. :thumbs:

• #5.480
Ik ben gisteren helemaal ingestort, doodop na overwerk en een release die terug gedraaid most worden (godver...) steeds vaker en pijnlijker plassen, en vannacht begon ik bloed te plassen om de 45 min. Bleek gelukkig geen prostaat te zjn maar blaas+urineweg en ik heb antibiotica waar ik gewoon mee op vakantie mag. gelukkig maar, ben er zooooo aan toe :)

Terug
Naar boven