AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Ik ben gisteren helemaal ingestort, doodop na overwerk en een release die terug gedraaid most worden (godver...) steeds vaker en pijnlijker plassen, en vannacht begon ik bloed te plassen om de 45 min. Bleek gelukkig geen prostaat te zjn maar blaas+urineweg en ik heb antibiotica waar ik gewoon mee op vakantie mag. gelukkig maar, ben er zooooo aan toe :)
Oei! Da's vervelend @neet61. Maar vakantie is wel leuk. :)

Tjeee Neet
Hoe kom je daar nou aan?
Weet je de oorzaak...een ontsteking
En hoe nu verder?
Veel of weinig drinken...
En de antibiotica het werk laten doen
Veel sterkte en beterschap

Wel erg vervelend.... maar toch ook erg fijn dat de vakantie door kan gaan!

Ik ben gisteren helemaal ingestort, doodop na overwerk en een release die terug gedraaid most worden (godver...) steeds vaker en pijnlijker plassen, en vannacht begon ik bloed te plassen om de 45 min. Bleek gelukkig geen prostaat te zjn maar blaas+urineweg en ik heb antibiotica waar ik gewoon mee op vakantie mag. gelukkig maar, ben er zooooo aan toe :)
Zo!:eek!: dat is schrikken!! Beterschap Neet!:aai:

Heb er misschien over heen gelezen...maar vakantie? Waarheen en wanneer?

Dat is schrikken als je bloed plast. Damn bro. Succes met je kuur en have fun met je vakantie.

dat is knap waardeloos allemaal neet, ff lekker uitrusten dan maar
beterschap man !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.487
Tjeee Neet
Hoe kom je daar nou aan?
Weet je de oorzaak...een ontsteking
En hoe nu verder?
Veel of weinig drinken...
En de antibiotica het werk laten doen
Veel sterkte en beterschap
Geen idee hoe je daar aan komt, heb zoiets ook nog nooit gehad.
Ik drink nu niet zo veel omdat het plassen zo pijnlijk is
Wel erg vervelend.... maar toch ook erg fijn dat de vakantie door kan gaan!

Zo!:eek!: dat is schrikken!! Beterschap Neet!:aai:

Heb er misschien over heen gelezen...maar vakantie? Waarheen en wanneer?
Ja, is zeker schrikken. Vakantie naar Z Spanje voor een weekje, heb er wel veel zin in, dus hoop dat het goed gaat met de antibiotica.
Dat is schrikken als je bloed plast. Damn bro. Succes met je kuur en have fun met je vakantie.
Ja, je denkt dat kan niet waar zijn.... Hoop dat de kuur aanslaat
dat is knap waardeloos allemaal neet, ff lekker uitrusten dan maar
beterschap man !!
Ja, waardeloze planning 2 dagen voor de vakantie. Thanks.

• #5.489
Ik merk al goed dat de antibiotica aanslaan. Ik heb 2, 2 en daarna zelfs 4 uur doorgeslapen zonder te plassen. Ook geen bloed meer. Dus ik zie de vakantie weer helemaal zitten. Nog wel slapjes... maar dat zal ook wel weer goed komen.

Ik merk al goed dat de antibiotica aanslaan. Ik heb 2, 2 en daarna zelfs 4 uur doorgeslapen zonder te plassen. Ook geen bloed meer. Dus ik zie de vakantie weer helemaal zitten. Nog wel slapjes... maar dat zal ook wel weer goed komen.
Goede berichten! :) Lekker bijkomen in de vakantie.

Wow, dat is even schrikken Neet! Releases terugdraaien klinkt ook vervelend in de oren, daar ben ik ook allergisch voor als IT'er.. Even lekker bij komen op vakantie! Misschien toch iets te fanatiek gecut de afgelopen weken? Je zat aardig onder je behoefte. Geniet in ieder geval van je vakantie!

• #5.492
Wow, dat is even schrikken Neet! Releases terugdraaien klinkt ook vervelend in de oren, daar ben ik ook allergisch voor als IT'er.. Even lekker bij komen op vakantie! Misschien toch iets te fanatiek gecut de afgelopen weken? Je zat aardig onder je behoefte. Geniet in ieder geval van je vakantie!
Ja het cutten was zeker stressvol, daarnaast heb ik sinds een maand of 2 erg veel last 's nachts van luidruchtige onderburen, slaap met oordopjes en wil nu verhuizen, en de mislukte release gevolgd door urineweg ontsteking was even de druppel.

• #5.493
Nog even samenvatting van 7 weken cutten, ik heb alleen de laatste 2 dagen de calorieen niet meer getracked.

IF-week0-7.png

In totaal zijn er 5.6 kg afgegaan, en dat is dus een stuk meer dan op grond van de berekeningen (rode lijn). Het zou kunnen dat mijn basismetabolisme een stukje hoger is dan een paar jaar terug omdat ik toch weer een beetje sterker en gespierder ben.
Buik omtrek terug van 84.5 naar een ronde 80 cm. Vetpercentage van 15.3 naar 11.5. En vetvrije massa van 65.8 naar 64.2 kg. Hopelijk is dat voor het grootste deel water en glycogeen. Ik heb behoorlijk veel eiwit gegeten (voor mijn doen) mikte op minimaal 120 g per dag, waarvan het grootste deel hoogwaardige als vlees en zuivel. Ik ben ook weinig kracht verloren in de cut dus dat heeft wel gewerkt. Ben al met al wel tevreden.

IF-week0-7.png

en dat is dus een stuk meer dan op grond van de berekeningen (rode lijn). Het zou kunnen dat mijn basismetabolisme een stukje hoger is dan een paar jaar terug omdat ik toch weer een beetje sterker en gespierder ben.
...of IF? *kuch*

Comments in 1...2...3... :D

Toch mooie resultaten @neet61! :thumb:

• #5.495
...of IF? *kuch*

Comments in 1...2...3... :D

Toch mooie resultaten @neet61! :thumb:
Ja, daar moet ik ook wel iets over zeggen. IF is me zeker goed bevallen. Het vasten in de morgen en alleen drinken (koffie :o ) is heel goed vol te houden, en daarna krijg je minstens 2 fatsoenlijke maatijden. Ik ben er echter nog steeds van overtuigd dat een calorie een calorie is, of je die nu in de ochtend of in de avond inneemt.
Voor mensen die hun calorieen niet precies tellen en het overlaten aan hun hongergevoel wanneer en hoeveel ze de volgende keer gaan eten, maakt IF wel uit, omdat je hongergevoel lager is bij IF. Dat is mijn gedachte.

Komt goed Neet! Gelukkig werkt antibiotica altijd vrij vlot!

Geniet van je welverdiende vakantie!

Mooie cut inderdaad! Je gaat in ieder geval strak op vakantie!
en hopelijk is dat slappe gevoel dan ook weg en kan je lekker genieten!

Beterschap maat! Dit zijn geen grappen...
Dit is ook niet soort kuur die we hier willen zien :p :D

Geniet van je vakantie!

• #5.500
Mooie cut inderdaad! Je gaat in ieder geval strak op vakantie!
en hopelijk is dat slappe gevoel dan ook weg en kan je lekker genieten!
Even tot rust komen en dat slappe gevoel kwijtraken, gaat helemaal goed komen.
Beterschap maat! Dit zijn geen grappen...
Dit is ook niet soort kuur die we hier willen zien :p :D

Geniet van je vakantie!
Thanks, gelukkig gaat het met het uur beter nu, en we willen hier helemaal geen kuren zien :D

Terug
Naar boven