Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Dit had ik nog niet gezien..of althans overheen gelezen. Maar zijn mooie resultaten hoor! Moet je eens voorstellen hoe je buikomtrek was geweest als je die zuivel eruit gegooid had...Nog even samenvatting van 7 weken cutten, ik heb alleen de laatste 2 dagen de calorieen niet meer getracked.
In totaal zijn er 5.6 kg afgegaan, en dat is dus een stuk meer dan op grond van de berekeningen (rode lijn). Het zou kunnen dat mijn basismetabolisme een stukje hoger is dan een paar jaar terug omdat ik toch weer een beetje sterker en gespierder ben.
Buik omtrek terug van 84.5 naar een ronde 80 cm. Vetpercentage van 15.3 naar 11.5. En vetvrije massa van 65.8 naar 64.2 kg. Hopelijk is dat voor het grootste deel water en glycogeen. Ik heb behoorlijk veel eiwit gegeten (voor mijn doen) mikte op minimaal 120 g per dag, waarvan het grootste deel hoogwaardige als vlees en zuivel. Ik ben ook weinig kracht verloren in de cut dus dat heeft wel gewerkt. Ben al met al wel tevreden.

Ook goed te lezen dat IF je zo goed is bevallen!

) is heel goed vol te houden, en daarna krijg je minstens 2 fatsoenlijke maatijden. Ik ben er echter nog steeds van overtuigd dat een calorie een calorie is, of je die nu in de ochtend of in de avond inneemt.
! 

zoveel variatie en zoveel smakelijker!