- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Een jaar of zes. Laatste tijd schiet het niet meer op helaas....Door schade en schande, netjes hoor Neet !
Hoe lang train je al ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een jaar of zes. Laatste tijd schiet het niet meer op helaas....Door schade en schande, netjes hoor Neet !
Hoe lang train je al ?
Ik stel de training nog even uit. Ben vannacht aan de dunne geraakt, geen idee waardoor, maar ben nu zo slap als een pannekoekPijn = Fijn...........ben gister ondanks de nog steeds aanwezige spierpijn weer LB wezen trainen........lichtere gewichten, maar het is zo fijn als je uit de gym komt en kan denken; Dat heb ik hem toch weer geflikt, zelfs nog wezen hardlopen erna......

Ik stel de training nog even uit. Ben vannacht aan de dunne geraakt, geen idee waardoor, maar ben nu zo slap als een pannekoek![]()

Bedankt, nou heb ik beeld...Stel je voor dat je net iets teveel kracht zet met squats of BP ofzo..........![]()

Angst maakt hongerig hoor...

Iets verkeerd gegeten? Get well soon! Hopelijk dit weekend geen last, zodat je kunt genieten van je lange weekendIk stel de training nog even uit. Ben vannacht aan de dunne geraakt, geen idee waardoor, maar ben nu zo slap als een pannekoek![]()

Ok dat is wel een legitieme reden! Stel je voor dat je net iets teveel kracht zet met squats of BP ofzo..........![]()

Nadeel is dat je dan wel uit kunt glijden...Op de squat zie ik wel voordelen om met deze 'straalaandrijving' out of the hole te komen![]()

Ik heb me vanmorgen ziek gemeld. Msn van een aangebroken zakje biltong wat toch vocht uit de lucht aantrekt en gaat bederven? Dat heb ik gisteren wel gegeten. Anders weet ik het niet. Kan ook een virusje zijn....Iets verkeerd gegeten? Get well soon! Hopelijk dit weekend geen last, zodat je kunt genieten van je lange weekend![]()
Gat-Ver-Dam-meOp de squat zie ik wel voordelen om met deze 'straalaandrijving' out of the hole te komen
Beterschap Neet!

Ik vermoed het niet, omdat het zo plotseling opkwam gisteren. Heb me in 10 uur helemaal leeggekakt. Daarna de hele dag slap en hoofdpijn door vochtgebrek denk ik, maar geen diarrhee meer. En nu ik op sta voel ik me een stuk beter. Ga nu wel een hele pot thee leegdrinken om vocht weer aan te vullen. En dan kijken of we weer eten lusten

Ha ha, thanks. Vanmorgen vergeten te wegen eigenlijk....Wel je gewicht op natuurlijke wijze weer wat omlaag!Sterkte ermee...
Beterschap man! erg vervelend!Ha ha, thanks. Vanmorgen vergeten te wegen eigenlijk....
Vanmorgen met 2 beschuitjes aardbeien begonnen. Nog steeds steeds facking honger, en toen 2 boterhammen. Tot nu toe hou ik het binnen. So far so good.....