MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.662
Maar je blijft wel in shape toch ?

Beterschap man !
Thanks. Ja ik blijf wel in shape, maar kom eigenlijk niet of nauwelijks meer aan in FFM na de eerste 4 jaar trainen.

Ik zal dit grafiekje binnenkort nog eens bijwerken :)

Gewicht_en_VVM_per_kwartaal_5.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Beterschap Neet!

hmz beterschap @neet61
(als die diarree niet van voedsel kkwam, kunnen je pathogenen onder invloed van cortisol ook nog wel een en ander bijgedragen hebben)

• #5.666
Aardige gewicht drop...cutje gedaan toen?
Een paar keer. Maar begin 2015 te extreem, en ik ben er toen ook van geschrokken dat ik teveel VVM ben verloren in 2 mnd.

hmz beterschap @neet61
(als die diarree niet van voedsel kkwam, kunnen je pathogenen onder invloed van cortisol ook nog wel een en ander bijgedragen hebben)

Thnx. Het gaat al beter.
Maar hoe kan je je cortisol vaststellen? Dat moet je ook enkele malen per dag meten omdat er een enorme dagvariatie in zit.

Een paar keer. Maar begin 2015 te extreem, en ik ben er toen ook van geschrokken dat ik teveel VVM ben verloren in 2 mnd.

Thnx. Het gaat al beter.
Maar hoe kan je je cortisol vaststellen? Dat moet je ook enkele malen per dag meten omdat er een enorme dagvariatie in zit.
Naja, als je veel stress ervaart, hoge hartslag zegt al genoeg toch?

• #5.668
Naja, als je veel stress ervaart, hoge hartslag zegt al genoeg toch?
Dat zit gelukkig wel goed, volgens mij laag in de 50. Het ging korte tijd mis (en dat merkte ik idd aan hartslag, kortaf gedrag en slecht slapen) door mijn luidruchtige onderbuurman, maar toen ik het besluit nam om te gaan verhuizen en in zo'n geval gewoon oordoppen in te doen kreeg ik meteen weer rust. Het schiet alleen nog niet op met een nieuw huis te vinden :(
En op mijn werk merk ik dat ik niet meer met enthousiasme aan iets nieuws wil beginnen of een opleiding volgen, maar een beetje voor de gebaande paden kies. Dat is denk ik ook wel een teken van een sluimerende burnout. Of van bejaard worden :o Maar nog niet van stress....

Tja, ik zou zeggen: So what ? :D
Je hebt geweldige Stats, dan ook nog op jou leeftijd.

Dikke prima !

Dat zit gelukkig wel goed, volgens mij laag in de 50. Het ging korte tijd mis (en dat merkte ik idd aan hartslag, kortaf gedrag en slecht slapen) door mijn luidruchtige onderbuurman, maar toen ik het besluit nam om te gaan verhuizen en in zo'n geval gewoon oordoppen in te doen kreeg ik meteen weer rust. Het schiet alleen nog niet op met een nieuw huis te vinden :(
En op mijn werk merk ik dat ik niet meer met enthousiasme aan iets nieuws wil beginnen of een opleiding volgen, maar een beetje voor de gebaande paden kies. Dat is denk ik ook wel een teken van een sluimerende burnout. Of van bejaard worden :o Maar nog niet van stress....
Waar zoek je een huis? Wij zullen dadelijk een moeten verkopen ::)
Enne klinkt meer als een bore-out op je werk
Ik merk dat als ik één setje Squat mijn hartslag skyhigh is, vergeleken met eerder.

• #5.671
Tja, ik zou zeggen: So what ? :D
Je hebt geweldige Stats, dan ook nog op jou leeftijd.

Dikke prima !
Ha thanks, heb er wel eens spijt van dat ik niet eerder KT heb ontdekt, maar het is wat het is :)

Waar zoek je een huis? Wij zullen dadelijk een moeten verkopen ::)
Enne klinkt meer als een bore-out op je werk
Ik merk dat als ik één setje Squat mijn hartslag skyhigh is, vergeleken met eerder.
Niet Dordt of Heerlen iig :) eerder Leiden, Leiderdorp, Alphen...
Kan je van bore-out ook aan de cortisol raken?

• Like
Ha thanks, heb er wel eens spijt van dat ik niet eerder KT heb ontdekt, maar het is wat het is :)

Niet Dordt of Heerlen iig :) eerder Leiden, Leiderdorp, Alphen...
Kan je van bore-out ook aan de cortisol raken?

Tja dat is bij mij hetzelfde, hoewel ik wel tevreden ben
Ik geloof dat het de levensjaren aanzienlijk zal verlengen om dan nog maar niet te spreken over de levenskwaliteit.

• #5.673
Tja dat is bij mij hetzelfde, hoewel ik wel tevreden ben
Ik geloof dat het de levensjaren aanzienlijk zal verlengen om dan nog maar niet te spreken over de levenskwaliteit.
O, ik ben ook tevreden met wat ik nog vanaf mijn 49e heb bereikt, en zonder enige achtergrond in sport. Maar kijk ook wel eens naar de jonkies die vele jaren lang vooruit blijven gaan, dat zit er bij mij denk ik niet meer in, zelfs niet met veel betere discipline. En idd, je levens stats zijn mijlen verbeterd :thumbs:

• Like
Heb je wel eens 5x10 geprobeerd voor maximale hypertrofie?

• Like
als je nog wat wilt groeien is dat zeker een optie neet, het kan nog makkelijk hoor( je moet ook helemaal niet naar die jonge gasten kijken)je plakt er zo nog een paar kg bij als je dat wilt.

• Like
  • #5.676
Niet voor langere tijd nee. Lijkt me ook bij uitstek voor in het seizoen dat de binnen temperatuur weer onder de 18 C komt, maar ik wil hem wel in het achterhoofd houden.
als je nog wat wilt groeien is dat zeker een optie neet, het kan nog makkelijk hoor( je moet ook helemaal niet naar die jonge gasten kijken)je plakt er zo nog een paar kg bij als je dat wilt.
zou mooi zijn ... :)
ik kijk ook niet naar de jongere gasten in die zin dat ik dat ook in dat tempo vooruit wil, maar meer als een realiteits check.
Als je mensen kent die na hun 50e nog een paar kilo op de beentjes geplakt hebben (au natural...) dan wil ik daar wel een woordje mee wisselen :)
De persoon die er het dichtst bijkomt is @Ron501 , en ik weet dat juist die beentjes voor hem ook een strijd zijn .....

Niet voor langere tijd nee. Lijkt me ook bij uitstek voor in het seizoen dat de binnen temperatuur weer onder de 18 C komt, maar ik wil hem wel in het achterhoofd houden.

zou mooi zijn ... :)
ik kijk ook niet naar de jongere gasten in die zin dat ik dat ook in dat tempo vooruit wil, maar meer als een realiteits check.
Als je mensen kent die na hun 50e nog een paar kilo op de beentjes geplakt hebben (au natural...) dan wil ik daar wel een woordje mee wisselen :)
De persoon die er het dichtst bijkomt is @Ron501 , en ik weet dat juist die beentjes voor hem ook een strijd zijn .....
Er komt nu na ongeveer 3 jaar een beetje massa en vorm in. :thumbs: Maar damn wat kost het doorzettingsvermogen. :scold:
En ik train echt niet licht, nu zelfs drie dagen achter elkaar quads. (zwaar, zwaar, zwaar Frank Zane style)

• Like
  • #5.678
Er komt nu na ongeveer 3 jaar een beetje massa en vorm in. :thumbs: Maar damn wat kost het doorzettingsvermogen. :scold:
En ik train echt niet licht, nu zelfs drie dagen achter elkaar quads. (zwaar, zwaar, zwaar Frank Zane style)
Dat is dan wel goed nieuws.... maar zo zwaar als jij heb ik de ambitie niet voor.
Lijkt het je wel een goed idee die 5 x 10 reps?

5x10 is geen kattepis ik denk dat je snel opbrand, wel een erg hoog volume wellicht dan 3x10

DUP zou ik dan eens naar kijken, is een mooie mix

Of het SS programma van Ron en Grosje

• #5.680
5x10 is geen kattepis ik denk dat je snel opbrand, wel een erg hoog volume wellicht dan 3x10

DUP zou ik dan eens naar kijken, is een mooie mix

Of het SS programma van Ron en Grosje
DUP ben ik eigenlijk nu net aan begonnen, al heb ik denk ik veel van de 4 RM lifts veel te optimistisch ingepland. Dat gaan we zien.
En ik heb ook het schema van Grosje (door Ron) bekeken. Daar zitten ook een aantal elementen zeker in (de super sets bv).

Terug
Naar boven