AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

En rotating percentages is een soort DUP neem ik aan? Ik blijf je volgen hoor :)
Het is geen DUP, al klinkt het wel zo. Hieronder het filmpje, dat scheelt een lap tekst:

De typische strongman dingen zoek ik gewoon een vervanger voor. Maar farmerwalks met dumbells is bijvoorbeeld prima te doen of een axl deadlift simuleren met fat gripz.

Absoluut. Ik lees die log ook met veel interesse. De veelheid en variatie aan assistance maakt het ook leuk om te doen volgens mij.
Ik wil overigens ook deze DUP/front-to-back wel zijn kans geven.Dus wellicht iets voor daarna?

Aha, dacht ik al.

Het punt is dat Brian zijn programmering door-en-door bewezen effectief is. Hierdoor train je met meer vertrouwen en motivatie.
Je huidige programma wil je 'een kans geven', maar je hebt er dus niet echt vertrouwen in..
Correct me if I am wrong!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.843
Correctie.
Over 6 weken leggen we het meetlint over de bovenbenen. Daar gaat het mij uiteindelijk om :)

:thinking:..?

• #5.845
Een bodybuilding programma volg je omdat je er groter van wilt worden. En meten is weten. Dus aan 'er vertrouwen in hebben' of niet, daar koop ik niks voor. Dus 9 weken deze DUP en dan meten.

Oke. Prima! Het programma van Brian is wel door veel resultaten succesvol gebleken. Ik kan mij daarom voorstellen dat je zo een programma met meer vertrouwen volgt (en daardoor misschien onbewust harder traint) ;)
En groter worden en sterker worden is een hetzelfde principe. :dontfeed:

En groter worden en sterker worden is een hetzelfde principe. :dontfeed:

Dit onderwerp houdt mij al een poosje bezig. We kunnen het eens zijn dat meer spieren = sterker. Maar je kunt ook sterker worden zonder spieren bij te kweken. Dan zul je onderwijl ook wel wat groeien, maar waarschijnlijk niet maximaal.

Dus de vraag is: moet je voor kracht de high-reps aanwenden gedurende de volumefase ja of nee. (NB een fase met high reps is high volume, maar high volume kan ook met minder reps)

Dus jij verwacht er 1 cm bij in 9wkn? srs
Dan zou ik toch een full hypertrophie kiezen Neetje en niet voor DUP ...maar kijk maar :)

• #5.858
Dit onderwerp houdt mij al een poosje bezig. We kunnen het eens zijn dat meer spieren = sterker. Maar je kunt ook sterker worden zonder spieren bij te kweken. Dan zul je onderwijl ook wel wat groeien, maar waarschijnlijk niet maximaal.

Dus de vraag is: moet je voor kracht de high-reps aanwenden gedurende de volumefase ja of nee. (NB een fase met high reps is high volume, maar high volume kan ook met minder reps)
meer spieren en meer kracht hebben natuurlijk een heel sterke correlatie, maar zeker geen 1.0
betere techniek, houding, innervatie, anaerobisch vermogen, vezel recruitement, rate coding etc zorgen allemaal voor meer kracht zonder meer spiermassa.

Zo snel kan ik niet eens mijn pens aangroeien.

5x10 Neet, 5x10. Doe eens gek.

Ja juist er moet dan wel gepompt worden man!! :p

ik doe nu 3x 14x dat komt toch ook al in die richting :)

Terug
Naar boven