- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Komt goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt goed

Koppakking lek?

Ja, drup... drup....

Mogelijk

Beetje (bourgondisch) genieten van het leven hoort er ook bij Neet!Het goede is dat ik 25 + 15 km heb gewandeld dit weekend, het slechte is dat er op de camping enorm veel wijntjes, borelnoten, chips en dip en andere rootzooi naar binnen is gegaanWel gezellig
![]()
Voor de eerste rep moet ik me wel een beetje opfokken ja, paar keer aan de stang trekken en inwendig goffer zeggenWas het n grinder die DL 108...of had je je boos gemaakt...dat helpt ook![]()
Daarna loopt ie wel.Ik zou het niet kunnen @neet61 ! Je wordt nog eens een superman![]()

Ik heb ook wel zitten nadenken over jouw ervaring dat je beentjes pas lekker zijn gaan groeien sinds je je alleen op de basele SQ en DL focust. Maar ik denk toch dat er een verschil is: jij moet als een gek vreten en de cardio beperken om een beetje massa vast te houden, en ik wordt al zwaarder als ik naar een zak chips kijk
Maar misschien blijkt toch later dat ik er naast zat.....
Dat is het. ieder programma moet individueel worden gemaakt.Het is en blijft interessant, hoe zeer we eigenlijk van elkaar verschillen en er geen one-size-fits-all bestaat qua training.
Als ik mijn gevoel volg, dan draai ik een shitload aan volume, maar dat blijkt geenzins optimaal te zijn! Het is en blijft een kwestie van verschillende dingen proberen en dat heb jij de afgelopen tijd natuurlijk ook gedaan. Wat heeft naar jouw idee nou het beste gewerkt?
Killing, en ACHTERAF wel lekkerPaused squats zijn killing, maar stiekem oh zo lekker..![]()

Dat is het. ieder programma moet individueel worden gemaakt.
Mijn schouders, armen en rug zijn prima gegroeid de afgelopen jaren zonder veel rocket science. Mijn benen niet. Ik ben er nog niet achter wat wel werkt, en of het uberhaupt nog te verwachten is bij een 55jarige natty.

MEER CARDIODat is het. ieder programma moet individueel worden gemaakt.
Mijn schouders, armen en rug zijn prima gegroeid de afgelopen jaren zonder veel rocket science. Mijn benen niet. Ik ben er nog niet achter wat wel werkt, en of het uberhaupt nog te verwachten is bij een 55jarige natty.

It was just a joke Rob.Meer cardio = minder been gains. Zo simpel is het. Zeker als je bv gaat hardlopen oid. Dan zie je je quads smelten als sneeuw voor de zon.