AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Als je tijdens een legday de hartslagmeter omdoet zou ik eens de squatchallenge aangaan :cool:
In mijn geval was dat zo vaak mogelijk 100 kg (op dat moment 55% van 1RM) squatten om 15 min. Je kunt de stang terug leggen wanneer je wilt, maar je moet wel stoppen na 15 minuten.

Hoge hartslag gegarandeerd :D

• Topic Starter Topic Starter
een rooie kop heb ik nogal rap ;)

Hi five, dan :D

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Als je tijdens een legday de hartslagmeter omdoet zou ik eens de squatchallenge aangaan :cool:
In mijn geval was dat zo vaak mogelijk 100 kg (op dat moment 55% van 1RM) squatten om 15 min. Je kunt de stang terug leggen wanneer je wilt, maar je moet wel stoppen na 15 minuten.

Ik weet niet of dat slim is zonder rek of spotters, want ik denk dat je door je poten zakt na een bepaald aantal. Ik zal eens voorzichtig een poging wagen (55% is 64kg) maar stoppen voordat ik ongelukken voel aankomen.

squat-meme.jpg

Klinkt best 'leuk' eigenlijk:o

prima train lkkr volume

Ik weet niet of dat slim is zonder rek of spotters, want ik denk dat je door je poten zakt na een bepaald aantal. Ik zal eens voorzichtig een poging wagen (55% is 64kg) maar stoppen voordat ik ongelukken voel aankomen.
Klinkt best 'leuk' eigenlijk:o
Ik had hem van dannyz. Was erg heftig, verdere training erna is ook niks meer geworden. Maar ik had hem wel 101x gehaald.

Ik had hem van dannyz. Was erg heftig, verdere training erna is ook niks meer geworden. Maar ik had hem wel 101x gehaald.

Jij Tarzan! :eek:
Ik snap dat de verdere training eventjes afgeblazen werd....

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Nou weet ik wel waar de lat ligt ;(
En parallel squats neem ik aan he, geen Cross Fit shit?

100 squats met 100 kg?
Bel vast FF het ziekenhuis

4x20 squats met iets van 40 kg kan ik me nog wel iets bij voorstellen

Jij Tarzan! :eek:
Ik snap dat de verdere training eventjes afgeblazen werd....

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Nou weet ik wel waar de lat ligt ;(
En parallel squats neem ik aan he, geen Cross Fit shit?
Uiteraard wel fatsoenlijk werk ja.
Het leuke is dat je op een gegeven moment echt staat te trillen op je benen maar toch nog doorgaat. Het grappige was ook dat ik de eerste 50 squats in 5 minuten deed en de volgende 51 deed ik 10 min over :P

:cool:

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

KelY3T week5 -> volume, dag 2

di borst+triceps

Barbell Bench Press (push) 4x14 48kg
Dumbbell Flyes (push) 4x14 15kg
Triceps extensions (pull) 4x14 18kg
Push ups (push) 20+8+8+8+8+8 (60) BW (hartslag > 150!)
Dip (push) 8+5+3+3+3+3+3+3 (30) BW
AB-wheel roll outs 3 x 10 (nog steeds een beetje abs kramp van zaterdag)

Opm: Ging op zich wel lekker, maar dips na pushups was tamelijk persen, en de korte pauzes tussen myo-reps werden ook wat te lang ;)
Totaal 59' 392 kC (hartslag gem 113, max 153)

Intensieve train weer lekker. Herkenbaar abs kramp :o

Dat gaat lekker met die trainingen van je!
Ik volg wel al ben ik effe niet zo actief. :o

Ah ab wheel, die ben ik nog vergeten vandaag :P Blijft een lekkere oefening he! :D

Sterke flyes trouwens!

woa die pushups

Behoorlijk volume pushups ook hoor Neet!:thumbs: Die dips daarna zullen afzien zijn geweest!

Terug
Naar boven