- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Mmmmmm mosselen.... Jij moet calorieen innemen, ik moet ze opmakenDat was mijn lunch....
*uiteten... mosselen... friet...salade... sausjes...*

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmmmmm mosselen.... Jij moet calorieen innemen, ik moet ze opmakenDat was mijn lunch....
*uiteten... mosselen... friet...salade... sausjes...*

Ik heb even op de bank naar dames 100m liggen kijken jaZeau. Beste tocht zeg! Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank neem ik aan?![]()

ik moest behoorlijke pauzes nemen tussen de sets...
is bij mij ook altijd wel een puntje als het zwaarder gaat worden, heb dan altijd de neiging om met de schouders te gaan drukken, maar zoals je zegt, schouders intrekken en borst uit zetten voorkomt datIk moet wel enorm goed opletten dat ik mijn schouderbladen intrek....![]()
heel basis, doe het al tig jaar zo maar moet er altijd nog op letten, zeker met zware sets heb ik altijd de neiging om teveel op mn schouders te werken en te weinig mijn borst te gebruiken, ik heb het voor het doel wat ik nu heb, eigenlijk in mijn vroegere jaren verkeerd aangeleerd en dat krijg je er lastig uitSerieus, van die schouders? Wel heel erg basis hoor. Ik neem aan dat je toch al een tijd doet!
Serieus, van die schouders? Wel heel erg basis hoor. Ik neem aan dat je toch al een tijd doet!
Ik denk wat Droop zegt.... verkeerd aangeleerd in het begin en als je dan moe wordt bij de laatste reps vergeet je misschien goed in te trekken. Overigens voelde ik me nu na de bench prima, maar bij de laatste reps van de flyes voelde ik wat en heb ik vannacht weer behoorlijk last van de (rechter-)schouder gekregen, en de hele dag nog. Misschien ontstond het vorige week ook bij de flyes.heel basis, doe het al tig jaar zo maar moet er altijd nog op letten, zeker met zware sets heb ik altijd de neiging om teveel op mn schouders te werken en te weinig mijn borst te gebruiken, ik heb het voor het doel wat ik nu heb, eigenlijk in mijn vroegere jaren verkeerd aangeleerd en dat krijg je er lastig uit

Helemaal prima tochBlijkbaar hebben mijn deadlifts altijd een deficit van 6 cm gehad vanwege
de diameter van de 10 kg stalen platen. Well OK.....![]()

Ik zal wat proberen met tegels of blokken te maken van 6 cm hoog, kijken of dat me extra kg oplevert bij de DL

Ik zal wat proberen met tegels of blokken te maken van 6 cm hoog, kijken of dat me extra kg oplevert bij de DL![]()
Dat is een goeie ja, die tegels die onder speelwerktuigen liggen ....
Ja, deze nacht heb ik niets gevoeld. Maar ik hou het wel in de gaten....Vervelend zeg die schouder....als het maar geen slijmbeurs is das vaak een flinke overbelasting
pezen of kapsels valt wel mee als het lang speelt ff naar de peut dan maar
Gelukkig wordt het minder![]()
Dat is een goeie ja, die tegels die onder speelwerktuigen liggen ....
Ja, deze nacht heb ik niets gevoeld. Maar ik hou het wel in de gaten....
Heb vorig jaar en tijdje goed gestretched met alstieken, maar dat is weer verslaptWellicht wat minder intensiteit met hogere repranges en veel stretchen en mobiliteit
Er is altijd wel wat te doen....

Yep, voorzichtigFijn dat het alweer wat beter gaat met de schouder. Voorlopig gewoon even rustig aan en hopelijk snel van het probleem af.
Drie platen wat?