Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.181
Ja, ik heb geduld. Ik heb er 15 jaar over gedaan om dit vet te creëren, dan moet ik ook niet verwachten dat het binnen 6 maanden weg is :D
En anders gooi ik er wat Clen in joh...vraag ik advies aan @Skatermarvin over dosering enzo :roflol:
Dat is zo. De volhouder wint :)
Wb. 'supplementen' dat moet iedereen zelf weten. Voor mij is het bevredigender om het op eigen kracht te doen, en gezonder :)

Dat is zo. De volhouder wint :)
Wb. 'supplementen' dat moet iedereen zelf weten. Voor mij is het bevredigender om het op eigen kracht te doen, en gezonder :)

Ja, dat is voor mij ook bevredigender hoor Neet...Maar het is wel eens verleidelijk, vandaar dat ik ook wel SARM's geprobeerd heb. Maar is weer even klaar ;) Clen vind ik dan weer een beetje "eng", als ik de bijwerkingen zo hoor. Dat vinden ze thuis en op mijn werk denk ik niet zo fijn... :o

Sta altijd open voor advies..:rolleyes:

I know...thanks, but no thanks :thumb:

Ja, dat is voor mij ook bevredigender hoor Neet...Maar het is wel eens verleidelijk, vandaar dat ik ook wel SARM's geprobeerd heb. Maar is weer even klaar ;) Clen vind ik dan weer een beetje "eng", als ik de bijwerkingen zo hoor. Dat vinden ze thuis en op mijn werk denk ik niet zo fijn... :o
Clen is tenminste nog wat over bekend..die SARM's zijn eigenlijk veel schimmiger..

Zeker wanneer ik laatst hoorde dat daar regelmatig gewoon AAS in zit:roflol:

Clen is tenminste nog wat over bekend..die SARM's zijn eigenlijk veel schimmiger..

Zeker wanneer ik laatst hoorde dat daar regelmatig gewoon AAS in zit:roflol:

Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Over SARM's is aanzienlijk minder bekend. Ik hoop niet dat in mijn Ostarine iets van Winstrol zat ofzo...Schijnt goedkoper in productie te zijn en daarom inderdaad wel eens in de capsules te belanden. Zou dat, ik hoop het niet, wellicht de klachten in mijn gewrichten kunnen verklaren? Ik weet (van lezen) dat je van Winstrol "droge" gewrichten krijgt ofzo... :bang:

Dan mag je het een bulk noemen. ;)

Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Over SARM's is aanzienlijk minder bekend. Ik hoop niet dat in mijn Ostarine iets van Winstrol zat ofzo...Schijnt goedkoper in productie te zijn en daarom inderdaad wel eens in de capsules te belanden. Zou dat, ik hoop het niet, wellicht de klachten in mijn gewrichten kunnen verklaren? Ik weet (van lezen) dat je van Winstrol "droge" gewrichten krijgt ofzo... :bang:
Mogelijk...mogelijk..:o

Ik geloof echt niet dat ze Winstrol in die sarms doen. Als je als verkoper daarvan gepakt wordt ga je jarenlang de bak in. Een designer roid of een prohormoon dat in de UK nog legaal is, is een veel logischere keuze.

• #6.193
Front to back
week 8 dag 4
80 min

week 2+5+8: superset 1: P (pomp), ss 2: K (kracht)

lunge stretches voor de onderrug

1
3x (Back squats ss. SLDL)

Back Squat
P: 14x 68 kg
Dumbbell Single Leg DL
P: 12x 2x16 kg
Goed voor de conditie en vorm om met laag gewicht te squatten.

2
3x (DL ss. Goblet sq)

warm up sets:
3 x 12x 16 kg kettlebell swings
5x 88 kg
5x 98 kg

Deadlift
K: 4x 118 kg
EZ bar Front Squat
K: 6x 72.5 kg

3
4x (Glute bridges s. AB-wheels)
BW Glute bridges 10 + 10 + 10 sec
10 s 2 benig
10 s Links
10 s Rechts
11 x BW AB-wheel rollouts -> 4 x 1 rep erbij

Opm:
Zware DL dit keer zonder straps gedaan
Bij de 3e serie heb ik nog AB wheels toegevoegd zoals in week 7, wel extra reps.

Opm:
einde van het tijdperk Usain Bolt nog even meegemaakt tijdens de 3e serie staggered sets (het zijn geen lange wedstrijden :) )

Pittige training weer. Goed gemultitasked op het einde!

Glute bridges voor kerels ben ik nog niet helemaal uit wat ik daar nou van moet vinden...

• #6.196
  • #6.198
Vandaag alleen cardio
1005 kCal fietsen 38 km

Terug
Naar boven