AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.161
Front to back
week 8 dag 3
65 min

week 2+5+8: superset 1: K (kracht), ss 2: G (groei) , ss 3: P (pomp)

1
3x (Pull up ss. OHP)

Pull ups (pronated)
K: 5x 17.5 kg
Dumbbell Overhead Press
K: 4x 25 kg -> 1 kg erbij

2
4x (Hyperextensions ss crunches)

Hyperextensions
G: 9x 5 kg @ 1 sec
Frog Crunches
G: 10x 10 kg @ 1 sec -> 4 x 1 rep erbij
Bovenaan 1 sec vasthouden.

3
3x (Lat raises ss. Chin ups)

Lat raises
P: 14x 8 kg @ 1 sec
Chin ups
P: 14x BW - 6-8 kg
chin ups iets breder dan normaal en met hulp van elastiek en 3 x 2 reps extra
Oranje: 5 kg - 20 kg

4
Extra:
neck curls
6 kg 14-10-8x :( damn dat valt niet mee...

Opm:
De oranje band op volle lengte maakte de chin ups veel te licht (-20 kg), toen
heb ik hem lager opgehangen, dat was een stuk beter, tussen 8 en 6 kg

Extra:
neck curls
6 kg 14-10-8x :( damn dat valt niet mee...
He, nog een bekende! Eerst ff flink stretchen van tevoren, he? En niet met je kin je borst aantikken. Je wordt hier trouwens heel snel sterker mee hoor. 20 kg curls zouden me nu al lukken in setjes van 10.

• #6.163
He, nog een bekende! Eerst ff flink stretchen van tevoren, he? En niet met je kin je borst aantikken. Je wordt hier trouwens heel snel sterker mee hoor. 20 kg curls zouden me nu al lukken in setjes van 10.
Als een oefening zo klote aanvoelt, is hij vast goed voor je :o
Stretchen hoe? Als ik mijn nek al eens stretch is het meestal in zijwaardse richting.

Stretchen hoe? Als ik mijn nek al eens stretch is het meestal in zijwaardse richting.
Gewoon stretchen als in je nek alle kanten op bewegen, kin naar je oksel, hoofd naar achteren en draaien van links naar rechts en gewoon zijwaarts. :)

• #6.165
Mr. Band wordt je grootste vriend :D

• #6.168
Gewicht zit weer tussen de 74 en 74.5 kg. Het kruipt langzaam omhoog sinds het cutten en de voorjaarsvakantie. We kunnen het lean bulk noemen, maar in feite ben ik natuurlijk een potentieel dikkertje... :o

Gewicht zit weer tussen de 74 en 74.5 kg. Het kruipt langzaam omhoog sinds het cutten en de voorjaarsvakantie. We kunnen het lean bulk noemen, maar in feite ben ik natuurlijk een potentieel dikkertje... :o

74kg en dan een potentieel dikkertje... :duh:

Wil je een paar kilootjes lenen? :eyebrow:

Mijn fysio wees erop dat je wel je schouders naar beneden moet houden voor een goede stretch. Dus of actief naar beneden trekken, of op een stoel de zitting vasthouden.

• #6.171
74kg en dan een potentieel dikkertje... :duh:

Wil je een paar kilootjes lenen? :eyebrow:
Ik ben maar klein en met een smalle bouw he. Heel anders dan jij. Het gaat allemaal gauw rond de buik zitten :(

Mijn fysio wees erop dat je wel je schouders naar beneden moet houden voor een goede stretch. Dus of actief naar beneden trekken, of op een stoel de zitting vasthouden.

Thanks. Zal dat eens proberen.

• #6.174
Het is mijn log, ik mag hier gewoon zeuren :D

Wha ha :haha: (en 1.93 )

1.93 ook rond mijn middel voor mijn gevoel af en toe...Ik zie het inmiddels ook niet meer smaller worden, dus dat is best frustrerend, want mijn eten is prima onder controle. En om nu nog lager in kcals te gaan zitten...ik haal op sommige dagen af en toe de 2000 al niet eens...

• #6.176
1.93 ook rond mijn middel voor mijn gevoel af en toe...Ik zie het inmiddels ook niet meer smaller worden, dus dat is best frustrerend, want mijn eten is prima onder controle. En om nu nog lager in kcals te gaan zitten...ik haal op sommige dagen af en toe de 2000 al niet eens...
Dat is zeker frustrerend. Heb je geen 'cheatdagen' en tel je die calorieen ook netjes mee? Het is toch mijn ervaring dat als je alle calorieen netjes optelt en je onderhoud en beweging daar van af trekt, dat je precies volgens verwachting gaat afvallen.
Alleen nu tel ik niks, vandaar dat het gewicht toch gaat oplopen.

Heb je er profijt van in je trainingen?

Dat is zeker frustrerend. Heb je geen 'cheatdagen' en tel je die calorieen ook netjes mee? Het is toch mijn ervaring dat als je alle calorieen netjes optelt en je onderhoud en beweging daar van af trekt, dat je precies volgens verwachting gaat afvallen.
Alleen nu tel ik niks, vandaar dat het gewicht toch gaat oplopen.

Heb geen echte cheatdagen, dat er pizza, patat of iets dergelijks naar binnen gaat. Ik maak wel eens iets met avocado of andere "vettere" etenswaren, maar dan nog kom ik nooit boven de 2700 kcals per dag uit. Joh...zo lang ik ook niet aankom en een kilootje in de 3 weken blijf afvallen, mag ik niet klagen ;)

• #6.179
Heb je er profijt van in je trainingen?
Ja dat is het natuurlijk ook. Als je ad lib eet, dan heb je gewoon meer energie voor de trainingen. Het nadeel is dat er eens in de zoveel tijd een cutperiode moet komen... Ieder voordeel hep ze nadeel :(

Heb geen echte cheatdagen, dat er pizza, patat of iets dergelijks naar binnen gaat. Ik maak wel eens iets met avocado of andere "vettere" etenswaren, maar dan nog kom ik nooit boven de 2700 kcals per dag uit. Joh...zo lang ik ook niet aankom en een kilootje in de 3 weken blijf afvallen, mag ik niet klagen ;)
OK, blijkbaar tel je alles netjes mee. Zolang je in dit tempo kan blijven afvallen is het toch prima. Dan is het echt een kwestie van lange adem dat die buik gaat slinken. Gewoon volhouden :thumbs:

Ja dat is het natuurlijk ook. Als je ad lib eet, dan heb je gewoon meer energie voor de trainingen. Het nadeel is dat er eens in de zoveel tijd een cutperiode moet komen... Ieder voordeel hep ze nadeel :(

OK, blijkbaar tel je alles netjes mee. Zolang je in dit tempo kan blijven afvallen is het toch prima. Dan is het echt een kwestie van lange adem dat die buik gaat slinken. Gewoon volhouden :thumbs:

Ja, ik heb geduld. Ik heb er 15 jaar over gedaan om dit vet te creëren, dan moet ik ook niet verwachten dat het binnen 6 maanden weg is :D
En anders gooi ik er wat Clen in joh...vraag ik advies aan @Skatermarvin over dosering enzo :roflol:

Terug
Naar boven