XXL Nutrition

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.301
Bedankt voor jullie kijk op het nu van paused reps! Ik doe momenteel behoorlijk veel paused werk en houd jullie op de hoogte, haha!
Ik vind wel de laatste tijd dat jouw benen er steviger uitzien. Weet niet of dat ook door toegenomen aantal centimeters wordt gestaafd. Maar zou dat eerder wijten aan meer reps (vooral de 6-10 range per set), zwaarder gewicht of betere form (lees tot parallelle diepte). Jijzelf noemde een verminderde hoeveelheid assistentie geloof ik, dat zou herstel en hypertrofie ook zeker ten goede kunnen komen. Pauzes of langere TUT.... ik weet het niet.....

• #6.302
Het is uiteraard verstandig om te blijven squaten met een barbell! Een mooi alternatief zijn weighted weighted pistol squats, maar dat vergt behoorlijk veel oefening natuurlijk :D
Pistols met een gewicht is wel een streven.... :)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #6.305
Ik ga nu geen filmpje van 16 min bekijken

Ik heb nu even geen zin meer in (back) squats. :P

Dan maak je maar zin!

En wat denk je van paused squats voor hypertrofie, t.o.v. normale reps. Ik heb het idee dat je hiermee meer hypertrofie stimuleert dan met traditionele reps namelijk..

In aanvulling wat die dikke olylifter zei (waar ik het verder mee eens ben): ik denk dat paused je volume beperkt. Niet lullen over TUT, MMC... volume, volume, volume!

In aanvulling wat die dikke olylifter zei (waar ik het verder mee eens ben): ik denk dat paused je volume beperkt. Niet lullen over TUT, MMC... volume, volume, volume!

Ja, baas! Morgen weer 6 werksetjes op het menu. :D

Paused.

:trollface:

Ik vind wel de laatste tijd dat jouw benen er steviger uitzien. Weet niet of dat ook door toegenomen aantal centimeters wordt gestaafd. Maar zou dat eerder wijten aan meer reps (vooral de 6-10 range per set), zwaarder gewicht of betere form (lees tot parallelle diepte). Jijzelf noemde een verminderde hoeveelheid assistentie geloof ik, dat zou herstel en hypertrofie ook zeker ten goede kunnen komen. Pauzes of langere TUT.... ik weet het niet.....

Dit lees ik nu pas. Thanks!

Het zal de half-natty belichting wel zijn geweest :P.

• #6.311
Calisthenics. Week 1 dag 4
zo: benen + schouders 80 min

bulgarian goblet squats:
21.5 kg 4 x (7R + 7L) =totaal 56x
dat is een goeie binnenkomer ....

one arm kettlebell swings:
2 x (8R + 8L) 12 kg = 32x
2 x (8R + 8L) 15 kg = 32x
nav. de vraag achter de vraag van @Basma :)

deep face-to-wall overhead squats met 2x4.5kg:
3 x 45 sec
wat is dit een afschuwelijke KUT oefening .... moet wel goed voor je zijn :o

static handstands (tegen deur):
2 x 45 sec

handstand scapula pushups (tegen deur): 3 x 10x

rotator cuff met ro+gr elastic band
int rotatie 2 x 16L + 16R
ext rotatie 2 x 14L + 14R
backward pull 2 x 14L + 14R
dislocations 3 x 10x

decline narrow pushups, voeten in ringen:
5 x 5x

weighted static planks BW+10kg:
2 x75 sec ... trillen aan het eind

Opm:
Bij de one arm KB swing is het iets lastiger om die goeie hipswing erin te
krijgen, en ik voelde het trekken aan de pezen in mijn ellebogen. Weet niet
of we die voort moeten zetten....

• #6.314
Thanks :thumbup:, dit ga ik zeker morgen direct proberen, aangezien ik de motoriek en stabiliteit van een koe heb. Dit tip van dat bankje lijkt mij ook super, aangezien ik een pistol squat simpelweg niet kan.
Ja stabiliteit en evenwicht is zeker een dingetje bij pistols. Zal ook dat bankje eens proberen...

Is het echt alleen de belichting?

Mwhah. Het zal een rol spelen, maar ik moet ook wel wat gains hebben gemaakt natuurlijk :). Vooral de glutes zijn er flink op vooruit gegaan, wat ook wel nodig was met mijn APT.

Valse bescheidenheid. Hij begint gewoon een bulkerig propje te worden! ;)

Maar je bent gewoon dikke poten aan het krijgen in plaats van die lange sprieten, @Basma dus wat je doet werkt gewoon voor je!

Jazeker! Vanmorgen toch weer 88.2 kg :)

Het kost Veel moeite, maar we komen er wel.

• #6.318
En kunnen de kettlebell swings je goedkeuring dragen, @Basma ?

• #6.320
Terug
Naar boven