- Waardering
- 23.834
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
thanks, rond kerst ergens....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks, rond kerst ergens....

Thanks. Ik denk dat de uitgaven aan verf, pleister, gordijnen ed. ook al niet onderschat moeten worden, kwa dure maand....Super! Congratz!!
Eh.... als kerstcadeautje bedenken hoe je je homegym ingericht wil hebben!!en misschien een (klein) extraatje cadeau?? kerst is wel een dure maand vaak al maar toch....
Kunnen we meteen blijven eten! Mooi!

op de vraagprijs, maar de makelaar liet doorschemeren dat ik niet de enige was, maar dat de secondaire voorwaarden de doorslag gaven (hoewel ze daar doelbewust heel vaag over zijn....)
Gefeliciteerd man, wat fijn!.... mijn bod is geaccepteerd, vermoedelijk omdat ik geen harde einddatum had. We zijn nu 15 december overeengekomen.
Thanks. Nou jullie nog.... je zal wel rust krijgen als de kogel door de kerk is.

Thanks... nee dat wordt een kamer bovenTop Neet, gefeliciteerd! Ruimte voor een homegym in een garage of moet je daar een kamer voor opofferen?

Goed bezig nog steeds Neet!Even de tijdelijke opleving in het weer benut:
Cardio in duin
780 kCal fietsen en hardlopen: sprintjes van 50 passen

ja ik wil echt een beetje all round zijn (niet heel goed in heel veel dingendit is weer een heel andere manier van werken neet, je houd wel van afwisseling
)Ik hoop het ook! Kost stiekem veel energie allemaal. Jij hebt wel snel gehandeld volgens mij. Hoelang was je al echt actief op zoek naar iets nieuws?Thanks. Nou jullie nog.... je zal wel rust krijgen als de kogel door de kerk is.![]()
Vanaf eind april volgens mij. Dit was het derde appartement dat ik bezichtigd heb.Ik hoop het ook! Kost stiekem veel energie allemaal. Jij hebt wel snel gehandeld volgens mij. Hoelang was je al echt actief op zoek naar iets nieuws?