- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Neuj, maar ze zitten elkaar ook niet de weg toch?lekkere borretjes
is er nog een reden dat je ze voor je bench doet, of is het gewoon je standaard volgorde?
15 dec is de overdracht, en dan klussen in de kerstvakantieWanneer mag jij eigenlijk je nieuwe huisje in Neet?

Leuk vooruitzicht neet!15 dec is de overdracht, en dan klussen in de kerstvakantie
dus ik denk tussen kerst en nieuwjaar

Prima dagje dan tochCardio 930 kCal: fietsen naar Snowworld 22.4 km, hardlopen op de bult, 3 klimmetjes van totaal 63 m volgens het klokje
en nog psoas stretches en schouders rondjes gedraaid.
in ze kwatzlekkere been train neet, die moeten toch groeien die beentjes
Thanks..... laten we hopen dat ze tot een stukje hypertrofie verleid kunnen worden

Thanks..... laten we hopen dat ze tot een stukje hypertrofie verleid kunnen worden![]()

Ik ben al meer dan een jaar sprintjes en nu ook klimmetjes tegen een helling aan het doen ipv constant en rechtuit hardlopen. Maar ik vrees wel dat je een punt hebt. Alleen .... wil ik het opgeven? Nee eigenlijk, ik vind die conditie ook heel wat waard en het is heerlijk om buiten het hoofd even leeg te maken.Ga je toch minder moeten fietsen, hardlopen vrees ik![]()
Dit dus.
Thanks..... laten we hopen dat ze tot een stukje hypertrofie verleid kunnen worden![]()

Lach jij mij nou uit, of alleen maar toe?

Clen doet rare dingen met mensen.

Lach om het stukje hypertrofie...dat wens ik ook al jarenIk ben een beetje sceptisch hierover, maar .... misschien is heel weinig interval al genoeg: Intervaltraining met slechts twee sprints optimaal
Lach jij mij nou uit, of alleen maar toe?![]()
Haha..year round clen..om maximaler te Marvinnen