- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Geen ervaring met laddertjes....lijkt me juist dat je meer aan kan ...misschien @Starx6673 iets toe te voegen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In theorie zou de ladder gemakkelijker moeten zijn, maar als dat niet zo is zou ik het ook lekker laten.Geen ervaring met laddertjes....lijkt me juist dat je meer aan kan ...misschien @Starx6673 iets toe te voegen?

Geen ervaring met laddertjes....lijkt me juist dat je meer aan kan ...misschien @Starx6673 iets toe te voegen?
In theorie zou de ladder gemakkelijker moeten zijn, maar als dat niet zo is zou ik het ook lekker laten.![]()

Met die extra kg’s zou ik wel wat langer rusten idd.Precies. Niet iedereen is hetzelfde, en als het bij iemand wat toevoegt of prettiger is, moetie het doen, anders niet
Ik heb denk ik mijn rust tussen 2 sets echt nodig om 20x een zwaar gewicht te kunnen liften, en bij de 'treden' van een ladder is de rust erg kort, of heb ik te kort gerust?
Ik snap werkelijk niet waarom je maar blijft terugkomen op de uitvoering van die ladders terwijl je ze zelf nooit gedaan hebtElke rep 10 sec tot je je set niet meer af kan maken ..dan moet je gewoon een paar min rusten
Het is zeer zeker wel een uitdaging...![]()

Ik snap werkelijk niet waarom je maar blijft terugkomen op de uitvoering van die ladders terwijl je ze zelf nooit gedaan hebt![]()

Ik probeer wel de regelmaat erin te houden, ja. Alleen dit weekend niet... maar heb wel gewandeld met de rugzak.Lekker bezig man..jij blijft ook maar doorgaan en elke keer met iets nieuws

Wees gerust..daar ergens loop je wel weer vast en mag je weer resetten..Bench weer omhoog, maar nog lang niet het PR van 5 x 80.5 kg![]()

LiefTijd en geduld Reneetje!
Die PR komt echt wel weer!![]()

Niet liefWees gerust..daar ergens loop je wel weer vast en mag je weer resetten..![]()

Die repsss....zitten wel in de ladder hè? Uh in de lift...
Lekker bezig Rene...

Myo reps zijn wel lekker.
Wel eens geprobeerd die myo-reps? Leuke training hoor, voor het uithoudingsvermogen van de betreffende spieren. Lekkere pomp ...
nee dat nog net niet, maar wel goed mogelijk binnenkort denk ik hoor. en dan bedoel ik 5x5x80.5Bench weer omhoog, maar nog lang niet het PR van 5 x 80.5 kg![]()
O ja, dat bedoel ik ook. Die ene set is nog wel te doennee dat nog net niet, maar wel goed mogelijk binnenkort denk ik hoor. en dan bedoel ik 5x5x80.5
5x80.5, die druk je zo.