- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
O, gelukkig.... een stukje herkenning dusLach om het stukje hypertrofie...dat wens ik ook al jaren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, gelukkig.... een stukje herkenning dusLach om het stukje hypertrofie...dat wens ik ook al jaren

Lach om het stukje hypertrofie...dat wens ik ook al jaren
Dat zijn alleen belly gains ben ik bang .....Gelukkig komen de feestdagen er aan... #verlanglijstje

Of hij kan 8kg vvm winnen door 20 weken 600mg test te prikken en op zijn reet te zitten.Wat clen in de morgen is een dagje junken zonder zorgen!

Of hij kan 8kg vvm winnen door 20 weken 600mg test te prikken en op zijn reet te zitten.![]()
HIER MET DAT SPUL!!! 
Of hij kan 8kg vvm winnen door 20 weken 600mg test te prikken en op zijn reet te zitten.![]()

Neeee, daar ga je achteraf geen tevreden gevoel van hebben![]()

Neeee, daar ga je achteraf geen tevreden gevoel van hebben![]()

liegpeuk.

De chin ups doe ik met 10 kg gewicht aan mijn belt, waarom zou ik dan elastieken gebruiken? Ik vind alleen deze indeling met ladders niet prettig werken.je kan ook je 'stieken' gebruiken bij chin ups? en lekker pompen
Wat is er met je rug met Delts Dumbell Press
Die loopt nog niet lekker wel...wel lastig met die rug zo
(Je kan evt je riem om je rugleuning vastmaken)

De chin ups doe ik met 10 kg gewicht aan mijn belt, waarom zou ik dan elastieken gebruiken? Ik vind alleen deze indeling met ladders niet prettig werken.
Met standing OHP en een (te) groot gewicht merkte ik al een paar keer dat ik de volgende dag mijn rug voelde. Vandaar dat ik hen nu zittend heb geprobeerd. Uiteraard zitten zonder rugleuning anders wordt het een verkapte incline bench beweging![]()

Nee, want 4x5 reps met zelfde gewicht gaat wel. Ook 20 reps. Ladders zijn dus niet gunstig als je zwaar wilt liften.Ah zo je had dus gewoon te zwaar ge chind..gewoon een beetje overmoedig geweest