MuscleMeat

Diverse trainingen

Voor wie te lui is:

de 3 sterktste conclusies met Magnitude of effect = Strong en Consistency of Research Results = Very high zijn:
1 - Creatine supplementation is the reference compound for increasing muscular creatine levels; there is variability in this increase, however, with some nonresponders. Ondersteund door 18 studies. (dus niet de 40% non responders van Ron)
.......
Ik heb het uit een stuk dat ik gelezen heb in 2006 heb verder ook niet onderzocht of er nog andere studies waren.
Het feit dat ik er niet veel uithaalde gaf mij de doorslag om het als single point of truth te accepteren. :dunno:
Misschien nog eens een keer proberen. Btw ik heb het een halfjaar geprobeerd.

Wow..heb je in het verleden rare dingen gedaan of iets dat je receptoren helemaal overleden zijn..:eek!:
Niks geks Marv, geen drugs, geen verboden middelen, wel genoeg drank. De kroegsport was mijn ding. Toen ik zeer jong was heb ik topsport ijshockey gespeeld.
Ook bij de tandarts merk ik niet veel van de verdoving. Trouwens ook bij lokale verdoving. Er moet dan altijd het maximale toegediend worden. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.782
Ik heb het uit een stuk dat ik gelezen heb in 2006 heb verder ook niet onderzocht of er nog andere studies waren.
Het feit dat ik er niet veel uithaalde gaf mij de doorslag om het als single point of truth te accepteren. :dunno:
Misschien nog eens een keer proberen. Btw ik heb het een halfjaar geprobeerd.
Ik denk dat het voor jou wel interessant kan zijn omdat jij volgens mij wel tot (bijna) failure traint. Het zou net de laatste rep of de extra 2.5 kg erop kunnen betekenen.
Maar goed, je kan ook een van die mensen zijn die er niet of slecht op reageren.

Ik denk dat het voor jou wel interessant kan zijn omdat jij volgens mij wel tot (bijna) failure traint. Het zou net de laatste rep of de extra 2.5 kg erop kunnen betekenen.
Maar goed, je kan ook een van die mensen zijn die er niet of slecht op reageren.
Nou weet je ik ga dit over een tijdje gewoon weer voor een periode van 6 weken proberen.
En dan pak ik 10gr per dag met een laad week van 35gr.

• #6.784
  • #6.785
UB-LB Week 5 Dag 1 90 min

do Legs+Abs 1

kettlebell swings:
3 x 20x 21 kg

High Bar Squats (volume):
14x BW WU
8 x 68 kg WU
4x8 88 kg
12x 88 kg RO -> pfff...

Dumbbell Overhead Squats
3x6 12 kg -> 2 x 0,5 kg erbij

bicycles:
30-30-28x

Romanian DL (van blokken):
7x 88 kg WU
7-7-7x 98 kg -> laatste set met straps, omdat de stang toch begon te slippen :o

EZ Bar Front Squats
3x5 78 kg -> 2 kg erbij PR!
8x 78 kg -> RO

Frog Crunch +10kg:
4x8 @ 1 sec hold
12x @ 1 sec hold -> RO, brandend buikje nu .....

Opm:
Nu een FSQ PR dat wel de moeite is (wel minder volume, maar dat gaan we later weer opbouwen)

• #6.788
Ik begin de reps vanaf boven te tellen, tik de blokken die 12 cm (dus midden scheen) hoog zijn even aan om de diepte te horen en als ik weer boven ben is dat 1 rep.

• #6.791
Lekkere squats Neet! :thumbs::thumbs:
Die ga je vast voelen!

neet, je zit wel eens een beetje te 'klagen' dat je niet meer vooruit komt enzo, :windup:
maar het is bijna bij iedere training wel een repje meer, of wat gewicht erbij. dussssszz

• #6.794
Lekkere squats Neet! :thumbs::thumbs:
Die ga je vast voelen!
Heb idd een beetje dikke poten vandaag :o
neet, je zit wel eens een beetje te 'klagen' dat je niet meer vooruit komt enzo, :windup:
maar het is bijna bij iedere training wel een repje meer, of wat gewicht erbij. dussssszz
Ja, maar het is zoals Star in een andere discussie zei, na 6 weken iets anders doen, moet je een oefening weer lager insteken, dan gaat het wel weer vooruit, maar een all-time PR zetten is heel zelden. Dus dit is niet bevorderlijk voor consistente vooruitgang op de big 4. Aan de andere kant doe ik wel weer calisthenics, explosieve oefeningen, fietsen, hardlopen, HIIT, wat de powerlifters niet doen. dusssszz :)

100 SQ al heel dichtbij...is wel een prima allround krachtoefening

• #6.796
Wil je niet steeds dieper op de RDL dan?

• #6.799
Wil je niet steeds dieper op de RDL dan?
Dat is wel een goede progressie idd!

Edit: werd even gestoord door werk :(
Ik heb niet steeds lagere steunen voor de barbell, maar zou zelf op steeds hogere plankjes kunnen gaan staan om iets aan de diepte toe te voegen. Uiteindelijk wil je idd meer ROM in de hamstrings creeren en toch dezelfde hoge kracht blijven leveren.

Laatst bewerkt:
Ook lekker bezig Reneetje. Ja leuk Bosco, 100 squats. Misschien een gameplan voor een uitdaging.
100 squats op lichaamsgewicht.

Terug
Naar boven