- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ha ha... the game is onNou. Ik zie die rep-out van jou en vind het wel een mooie uitdaging om daar voorbij te gaan morgen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ha... the game is onNou. Ik zie die rep-out van jou en vind het wel een mooie uitdaging om daar voorbij te gaan morgen![]()

Nou. Ik zie die rep-out van jou en vind het wel een mooie uitdaging om daar voorbij te gaan morgen![]()

Zeg, ga jij nou wedstrijdjes doen met mensen die twee keer zo oud zijn?![]()

En ik moet het nog zien hoor: BW + 12 kg en dan 12 reps

. Age is just a number, huh?nee, ik heb te weinig ruimte boven mijn hoofd voor de lange bar. Dat wordt vast beter in het nieuwe huis...altijd ohp met dumbels neet?, nooit met een bar
mooie pull en chin ups![]()
Flinke serie aan de pull bar inderdaad...mooi man... sterk!!
ja, jij bent sterker dan je denkt ....Inderdaad weer sterk die chins, dips etc. Wel flink verhoogd, moet ik misschien ook maar eens doen. Ik had mijn chest dips laatst met maar 0,5kg verhoogd terwijl dat misschien wel met meer zou kunnen.

dank U

Maak van de verhuizing je training. De kcal zullen er iig wel doorheen vliegen.Moet zowiezo zien wat er nog van trainingen komt de komende tijd met alle klus en verhuis perikelen...
Is meestal vooral goed voor fatgains. Altijd teveel snaai, snackfood en andere meuk. Normaal koken is er meestal niet bij!Maak van de verhuizing je training. De kcal zullen er iig wel doorheen vliegen.

Harder verhuizen dan. kcal in vs kcal out.Is meestal vooral goed voor fatgains. Altijd teveel snaai, snackfood en andere meuk. Normaal koken is er meestal niet bij!![]()

Is een optieMaak van de verhuizing je training. De kcal zullen er iig wel doorheen vliegen.
en dat is een risiko ja.... tussen twee werkende keukens inIs meestal vooral goed voor fatgains. Altijd teveel snaai, snackfood en andere meuk. Normaal koken is er meestal niet bij!![]()

we gaan het zien. En anders volgend jaar nieuwe kansen!Trainen en verhuizen samen is een lastige combi! Je dosis cardio haal je denk ik wel.