Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van gezonde calorieen wordt je niet minder vet dan van (een zelfde aantal) ongezonde calorieen natuurlijkAch, tegenwoordig kun je ook makkelijk redelijk gezond fastfood bestellen. Sushi, poké bowl, indiaas...

goeie vraag

He he, en met blote voeten op de kouwe vloer in de hal, want met sokken schuif ik wegAb wheel op je tenen, dus van stand naar vlak. Wauw![]()

Ik viel toch als een blok in slaapLekkere post workout...blijf je wakker haha....nice treen
Volgende treen DL met de koelkast?

Ik heb een stukje tonijn, lente uitjes en radijs gekocht op de markt en ga eens hobbieenziet er wel lekker uit (google) beetje een kom met van alles erin

Ik heb een stukje tonijn, lente uitjes en radijs gekocht op de markt en ga eens hobbieen
Poke (fish salad) - Wikipedia
The possibilities are endless.....Lekker! Ik heb er laatst eentje gemaakt met zalm, zeewiersalade, komkommer, avocado en lenteui.
The possibilities are endless.....
en past goed in een low carb dieet (niet dat ik dat doe, maar het past ook vast in een normo carb dieet).

Was erg geslaagd. Goed idee. Zat wel voor 7 euro aan tonijn in, dus is niet een goedkoop hapje

Thanks, zal blij zijn als het allemaal achter de rug is en ik ben overVerhuizen ben je niet gewend...gelukkig....maar vreet ook energie....niet onderschatten....fff treene vergeten
Blijf goed eten als je kan....SUCCES NEET!!

En natuurlijk met een bezwete rug en te kort T-shirt in de kou staan te tillenJe weet: altijd volledig met de rug tillen, in een draaiende rukbeweging.