- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag het straks ook weer aansluiten en dan mag je weer genieten van je muziek!Verhuizing.
Gisteren avond geluidsinstallatie uit elkaar gehaald en ingepakt, en alle CD's....

Who me? met de wasmachine? Euh..ja.
Moet je wel de goede vinden die je helpt. Ik had een natte krant i.p.v. een kerel dus kon ik uiteindelijk nog zo goed als alleen met een sjorband de wasmachine van de zolder naar beneden slepen.![]()

Ha ha, inderdaad.

Ja, alles is over, maar het uitpakken van de dozen en alle dingen ophangen en inrichten zal nog wel lang doorgaan.....
Begin is er dus. En nu het leuke werk toch. Inrichten en je nieuwe huis je eigen nestje maken.Ja, alles is over, maar het uitpakken van de dozen en alle dingen ophangen en inrichten zal nog wel lang doorgaan.....
Ach.... het schiet soms niet op, nu eerst weer kleine boortjes en gordijn ophang steunen nodig. Ik kan nu wel met gesloten ogen naar de Praxis rijden....Begin is er dus. En nu het leuke werk toch. Inrichten en je nieuwe huis je eigen nestje maken.

Dat is altijd zo in het begin... juist dat soort kleine dingen vreten tijd ...Ach.... het schiet soms niet op, nu eerst weer kleine boortjes en gordijn ophang steunen nodig. Ik kan nu wel met gesloten ogen naar de Praxis rijden....![]()