- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mis ik nog niet het ergst. Zijn er geen bankjes die allereerst in incline en decline zijn te verstellen en ook nog een leg-curl setup hebben?Ga je nou eindelijk eens een keer een fatsoenlijk rek kopen om in te squaten?![]()
Ik had vroeger wel zo iets. Wel super gammelDat mis ik nog niet het ergst. Zijn er geen bankjes die allereerst in incline en decline zijn te verstellen en ook nog een leg-curl setup hebben?

Maar zou jij zeggen dat een SL DL hetzelfde aanpakt als een hamstring curl? Of bedoel je nog andere oefeningen?Ik had vroeger wel zo iets. Wel super gammel
Met een goed rack en bankje heb je IMO voor een homegym geen leg curl nodig.
Zijn zat andere manieren om hamstrings aan te pakken..
Niet helemaal, maar denk niet dat je hamstrings onder ontwikkelen als je geen curls doet..Maar zou jij zeggen dat een SL DL hetzelfde aanpakt als een hamstring curl? Of bedoel je nog andere oefeningen?
Ja, alleen. Maar xrxs.net is altijd wel goed voor info, zal er nog eens kijken.Niet helemaal, maar denk niet dat je hamstrings onder ontwikkelen als je geen curls doet..
SLDL (Romanian deadlift) is hoofdzakelijk voor de glutes. De hamstrings werken als synergist.
De Barbarian en Megatec zijn beiden verstelbaar en hebben een leg curl optie, al kan je dat ook prima met banden doen. Maar waarom niet eerst een fatsoenlijk rek?Dat mis ik nog niet het ergst. Zijn er geen bankjes die allereerst in incline en decline zijn te verstellen en ook nog een leg-curl setup hebben?
Het meest succesvolle programma van Andy Baker
Garage Gym Warrior HLM FB
Wat je nodig heb:
Power rack
Barbell
Bench
Dit wordt waarschijnlijk mijn volgende programma na 1 of 2 cycles van Get Strong en na de zomer ga ik dan meer op hypertrofie trainen met een UB/LB. Heb het programma al, moet er nog even een mooie spreadsheet van maken.
Ligt natuurlijk aan je doelstellingen, budget, veiligheid en ruimte.Die Megatec RAS en Barbarian-2 zien er wel mooi en stevig uit, al hangt er een prijskaartje van Eur. 360 aan, plus 120 voor de leg-curl hulp. Maar dan heb ik wel wat heel beters dan mijn huidige bankje.
Wat zijn de must-have punten van een rek dan?
Even een PB gestuurd, Boss.Misschien wil je die spreadsheet delen?
Hij heeft mij ook wel enthousiast gemaakt....ideaal voor senioren ivm herstel
Andy spreekt over de mate van stress dmv HLM die hij mooi verdeeld in het programma
Hij heeft veel goede video's gemaakt over alle facetten in de sport
Ik heb de Megatec bench in combinatie met het halfrack. Qua materiaal en veiligheid ga je er dan flink op vooruit.Die Megatec RAS en Barbarian-2 zien er wel mooi en stevig uit, al hangt er een prijskaartje van Eur. 360 aan, plus 120 voor de leg-curl hulp. Maar dan heb ik wel wat heel beters dan mijn huidige bankje.
Wat zijn de must-have punten van een rek dan?
Dat leek mij ook..... ze zijn alle4 niet oneindig groot.Ligt natuurlijk aan je doelstellingen, budget, veiligheid en ruimte.

Dat leek mij ook..... ze zijn alle4 niet oneindig groot.![]()

thnx, ga daar vanavond even kijken....Rack onder de 400 ben je hier al gesteld.
Profi Power Racks günstig bei simple products online kaufen
Bank en curl voor 300eur.
Hantelbank Body-Track® AB2i günstig bei simple products kaufen
Beincurler Aufsatz Body-Track® AB2i-LC günstig bei simple products