AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Ga je nou eindelijk eens een keer een fatsoenlijk rek kopen om in te squaten? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.962
Dat mis ik nog niet het ergst. Zijn er geen bankjes die allereerst in incline en decline zijn te verstellen en ook nog een leg-curl setup hebben?
Ik had vroeger wel zo iets. Wel super gammel:roflol:

Met een goed rack en bankje heb je IMO voor een homegym geen leg curl nodig.

Zijn zat andere manieren om hamstrings aan te pakken..

• #6.964
Ik had vroeger wel zo iets. Wel super gammel:roflol:

Met een goed rack en bankje heb je IMO voor een homegym geen leg curl nodig.

Zijn zat andere manieren om hamstrings aan te pakken..
Maar zou jij zeggen dat een SL DL hetzelfde aanpakt als een hamstring curl? Of bedoel je nog andere oefeningen?

SLDL (Romanian deadlift) is hoofdzakelijk voor de glutes. De hamstrings werken als synergist.

5B6A1855-0616-4D5F-9469-D02C30B7D51E.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #6.967
Dat mis ik nog niet het ergst. Zijn er geen bankjes die allereerst in incline en decline zijn te verstellen en ook nog een leg-curl setup hebben?
De Barbarian en Megatec zijn beiden verstelbaar en hebben een leg curl optie, al kan je dat ook prima met banden doen. Maar waarom niet eerst een fatsoenlijk rek?

Het meest succesvolle programma van Andy Baker

Garage Gym Warrior HLM FB

Wat je nodig heb:
Power rack
Barbell
Bench

Het meest succesvolle programma van Andy Baker

Garage Gym Warrior HLM FB

Wat je nodig heb:
Power rack
Barbell
Bench

Dit wordt waarschijnlijk mijn volgende programma na 1 of 2 cycles van Get Strong en na de zomer ga ik dan meer op hypertrofie trainen met een UB/LB. Heb het programma al, moet er nog even een mooie spreadsheet van maken.

Dit wordt waarschijnlijk mijn volgende programma na 1 of 2 cycles van Get Strong en na de zomer ga ik dan meer op hypertrofie trainen met een UB/LB. Heb het programma al, moet er nog even een mooie spreadsheet van maken.

Misschien wil je die spreadsheet delen?
Hij heeft mij ook wel enthousiast gemaakt....ideaal voor senioren ivm herstel
Andy spreekt over de mate van stress dmv HLM die hij mooi verdeeld in het programma
Hij heeft veel goede video's gemaakt over alle facetten in de sport

• #6.972
Die Megatec RAS en Barbarian-2 zien er wel mooi en stevig uit, al hangt er een prijskaartje van Eur. 360 aan, plus 120 voor de leg-curl hulp. Maar dan heb ik wel wat heel beters dan mijn huidige bankje.
Wat zijn de must-have punten van een rek dan?

Die Megatec RAS en Barbarian-2 zien er wel mooi en stevig uit, al hangt er een prijskaartje van Eur. 360 aan, plus 120 voor de leg-curl hulp. Maar dan heb ik wel wat heel beters dan mijn huidige bankje.
Ligt natuurlijk aan je doelstellingen, budget, veiligheid en ruimte.

Misschien wil je die spreadsheet delen?
Hij heeft mij ook wel enthousiast gemaakt....ideaal voor senioren ivm herstel
Andy spreekt over de mate van stress dmv HLM die hij mooi verdeeld in het programma
Hij heeft veel goede video's gemaakt over alle facetten in de sport
Even een PB gestuurd, Boss.

Ik heb de Megatec bench in combinatie met het halfrack. Qua materiaal en veiligheid ga je er dan flink op vooruit.

Must haves voor een rek? Vooral dat het stevig is en wat gewicht kan opvangen als het nodig is. Een chin bar eraan is ook altijd handig, ook om banden etc. aan op te hangen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven