- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
...en flink zwaar om lang vol te houden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en flink zwaar om lang vol te houden.
Klopt..... langzaam opbouwen vanuit 15 sec....
Thanks. Ja, gelukkig zonder pijntjes kunnen slepen. Ik weet echt zeker dat mijn basis kracht een stuk verbeterd is vergeleken met vroegerHeey Neet de beste wensen nog
Wel mooi een nieuw jaar in een nieuw huis
Heb je dat gesjouw n beetje overleefd zonder pijntjes?
Ach rustig an je kan nie alles in 1x Eerst werken eten trainen en slapen![]()

Hoeveel setjes handen wassen?ik voelde het net helemaal trekken in mijn borst en onder mijn oksels bij het handen wassen.

paused

Done.

)Vergeet de MMC niet!!

Ze zijn ook bedoeld voor je obliques...Opm: ik heb het gevoel dat die woodchoppers de obliques zeker net zoveel meepakken als de rug spieren.

Maar ze leunen natuurlijk ook zwaar op zijwaardse stabilisatie van je ruggengraat en schoudergordel.
Jazeker, die doen ook vrolijk mee inderdaad.Maar ze leunen natuurlijk ook zwaar op zijwaardse stabilisatie van je ruggengraat en schoudergordel.
Ik vind het het mooie oefening. We doen niet veel met kruiselingse krachten, het meeste is recht op en neer kwa krachten op het lichaam.
Klopt, ik heb ze van de zomer veel gedaan en dat voelde goed. Ook veel oblique landmines (gewoon barbell in een hoek en gaan met die banaan).Ik vind het het mooie oefening. We doen niet veel met kruiselingse krachten, het meeste is recht op en neer kwa krachten op het lichaam.