- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
het is toch rug aids en schouder t*ring?
je trainingen worden wel steeds compacter, merk je daar al voordeel van wat betreft herstel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is toch rug aids en schouder t*ring?
zou kunnen, ik zit niet zo in die terminologie

dat weet ik niet zo, sommige trainingen zitten nog wel op de 90 minuten. Wat volgens mij wel echt helpt, is dat mijn 'weken' tegenwoordig een dag of 10-12 duren. Daarin zitten dan 4 grotere (= 2 Leg en 2 UB) en 2 assistance trainingen. En als ik geen puf heb schuif ik de training een dag door, dat vind ik echt relaxter dan perse op een vaste dag trainen.je trainingen worden wel steeds compacter, merk je daar al voordeel van wat betreft herstel?

Dat telt alleen als je de hele dag last hebt..en 3 dagen later nog steeds!rug is nu uitgewoond, ik weet niet of dit hetzelfde is als bij @Skatermarvin , maar
het voelt als genoemde ruggemerg aids/t*ring![]()
Het valt nu wel weer mee. Maar ik weet wel dat als ik vandaag (en misschien morgen) zou gaan hardlopen, dat ik dan kramp in mijn rug krijg en 2-3x onderweg moet stoppen om op te rekken. Dat heb ik al vaker gehad vlak na deadliften....Dat telt alleen als je de hele dag last hebt..en 3 dagen later nog steeds!
Rug-aids is hardnekkig!
Hmm, dat is toch anders dan mijn klachten! Klinnkt overigens ook niet fijn!Het valt nu wel weer mee. Maar ik weet wel dat als ik vandaag (en misschien morgen) zou gaan hardlopen, dat ik dan kramp in mijn rug krijg en 2-3x onderweg moet stoppen om op te rekken. Dat heb ik al vaker gehad vlak na deadliften....
OK, toch wat anders dus. Ik ben hier overigens niet bang voor, moet gewoon een beetje op mijn herstel letten.Hmm, dat is toch anders dan mijn klachten! Klinnkt overigens ook niet fijn!

volgens mij zit jij gewoon stiekum ordinaire vet vrije massa aan te zettenGewicht: 77.3 kg -> en weeer aangekomen (+ 0.5 kg deze week)
Ik heb deze week toch niet zo veel gevreten.![]()
, zou zomaar kunnen als ik zie wat je allemaal lift de afgelopen tijddat zal toch niet, ik ben inmiddels oud en afgeserveerdvolgens mij zit jij gewoon stiekum ordinaire vet vrije massa aan te zetten, zou zomaar kunnen als ik zie wat je allemaal lift de afgelopen tijd
dikke bench hoor![]()

niemand die met ijzer smijt is afgeserveerd neet,dat zal toch niet, ik ben inmiddels oud en afgeserveerd![]()
nee, het was ook schertsend.... maar het is wel moeizaam geworden om me nog te verbeteren, dat is wel eens lastig om te accepteren

nee, het was ook schertsend.... maar het is wel moeizaam geworden om me nog te verbeteren, dat is wel eens lastig om te accepteren![]()

, je bent sterker en fitter dan meer dan 99% van je leeftijdsgenoten en je drukt de biologische klok lekker een stuk terug dankzij je trainingen.ja en? ik wil me toch weer verbeteren
Meh, stel je niet aan, je bent sterker en fitter dan meer dan 99% van je leeftijdsgenoten en je drukt de biologische klok lekker een stuk terug dankzij je trainingen.
)