- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
vandaar maar 2 sets.Leg raises in de ringen? Dat lijkt me redelijk zwaar.

het is ook instabiel zodat je allerlei spieren in de strijd moet gooien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaar maar 2 sets.Leg raises in de ringen? Dat lijkt me redelijk zwaar.

vandaar maar 2 sets.
het is ook instabiel zodat je allerlei spieren in de strijd moet gooien
, hoewel ik bij bijna de helft van de oefeningen zelfs geen vaag beeld kan vormen van wat ze inhouden.Klein mannetje zeg je nu pas, ik maar denken dat je een monstrous giant bent.
Maar wat een volume, hoewel ik bij bijna de helft van de oefeningen zelfs geen vaag beeld kan vormen van wat ze inhouden.

ja, dat heb ik ook niet zelf verzonnen hoorKlein mannetje zeg je nu pas, ik maar denken dat je een monstrous giant bent.

Maar wat een volume, hoewel ik bij bijna de helft van de oefeningen zelfs geen vaag beeld kan vormen van wat ze inhouden.
thanks.... denk ikMwah dat weten wij ook allemaal niet, maar hij geeft iig wel gas![]()
Frog crunches (denk maar aan kikkerpootjes waar de knieen ook naar buiten wijzen) kan je natuurlijk zo googelen.Nou de froq crunches bijv.
Ik lees natuurlijk al wat langer mee bij je en ik heb al wel vaker voor mij onbekende benamingen voorbij zien komen. Tja met Google weet ik het zo natuurlijk.
Zal ook komen omdat ik zelf alleen de bekendere basisoefeningen doe.
, ook op voorgaande pagina's sta ik vaak voor een raadsel, met als toppunt de "accessory training in the evening": geen touw aan vast te knopen voor deze oude man. Ondanks dat ik me aan het inlezen ben m.b.t. de nieuwe oefeningen die deze eeuw te bieden heeft, zijn die aanvankelijk net zo raadselachtig voor mij als de oefeningen van Derksen van 2 eeuwen geleden. Maar ik moet toegeven, nadat ik lang en hard gelachen had toen ik voor het eerst las over "facepulls", doe ik ze nu zelf! 
?
??
SL DL : zie straight leg deadlift, de rest mag je negerenSLDL van hoge blokken maar van platformpje (deficit)
eigenlijk wel. omdat je hals in die kronkel past ligt de stang iets meer boven het zwaartepunt van je lichaam dan een rechte stang (waarmee je jezelf kan wurgen)EZ bar front squats, dat ligt toch helemaal niet lekker op je schouders met al die kronkels

neeFrog crunches...moet je ook “kwaaak” zeggen bij elke rep?
![]()
SL DL : zie straight leg deadlift, de rest mag je negeren
eigenlijk wel. omdat je hals in die kronkel past ligt de stang iets meer boven het zwaartepunt van je lichaam dan een rechte stang (waarmee je jezelf kan wurgen)
de rest google je maar
nou vooruit.... eentje:
Overhead Squat
nee
Blijft een monster oefening. Voel hem altijd goed.
Ik ook
En je traint een ander deel van de triceps dan bij de dips of bench press, dat is ook grappig.Ik ookEn je traint een ander deel van de triceps dan bij de dips of bench press, dat is ook grappig.

Grappig is misschien het verkeerde woord, maar volgens de theorie zou de skull crusher of skull over, de lange kop van de triceps moeten pakken, en het valt me op dat je deze oefening ook inderdaad in een ander deel van de triceps voelt. Of moet je lachen dat ik per ongeluk een stukje MMC heb ontdekt?

het valt me op dat je deze oefening ook inderdaad in een ander deel van de triceps voelt.

Precies, anders dan het tyrannosaurus gedeelte (de korte arm)

Eindelijk!!Grappig is misschien het verkeerde woord, maar volgens de theorie zou de skull crusher of skull over, de lange kop van de triceps moeten pakken, en het valt me op dat je deze oefening ook inderdaad in een ander deel van de triceps voelt. Of moet je lachen dat ik per ongeluk een stukje MMC heb ontdekt?![]()