AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.381
Gelukkig maar! Dat is bij mij helemaal mis momenteel.
vervelend man. Maar zoveel doen de schouders toch ook weer niet bij de squat, behalve een beetje stabiliseren van de stang?
yup, rollen als wu, of op niet trainingsdagen, en schouders stretchen eigenlijk altijd na iedere training, tegenwoordig ook lekker uithangen na mijn chin ups,
als ik mij met dat filmpje vergelijk, kan ik nog heel wat mobiltiteit winnen, bv bij armen langs de oren leggen en helemaal uitstrekken, foamrollen van de lats was klote pijnlijk (knoopjes?), etc :o

voor mij ook standaard die schoudermobiliteit elke workout....sindsdien nooit nergens last van...is wel pure noodzaak
komende zaterdag gaat mn fysio preventief mn schouders en nek weer losmaken 1-2x/jaar
je "belast" je schouder ongemerkt bij bijna elke workout

Sterkte en beterschap Neet :(

das knap klote bas, kan heel frustrerend zijn als je lijf niet mee wil werken

Yep. Ik heb de handdoek min of meer in de ring gegooid en neem volledig rust.

vervelend man. Maar zoveel doen de schouders toch ook weer niet bij de squat, behalve een beetje stabiliseren van de stang?

Zou je denken hé? Echter, als je schouders goed vast zitten leg je niet zomaar een barbell in je nek :o

• #7.384
Spijtig van al die schouderproblemen hier :(

^+1
Ik lees het steeds meer in logjes.... Hopelijk is het niet besmettelijk. :o

• #7.388
Het schuimrollen van de lats doen we niet meer :( Het was meteen al pijnlijk maar nu zijn mijn ribben helemaal beurs, het waren dus toch geen knoopje in de spieren, maar puur de ribben....
Ik ga wel alle oefeningen van die Shane Dowd uitproberen verder....

Het schuimrollen van de lats doen we niet meer :( Het was meteen al pijnlijk maar nu zijn mijn ribben helemaal beurs, het waren dus toch geen knoopje in de spieren, maar puur de ribben....
Ik ga wel alle oefeningen van die Shane Dowd uitproberen verder....

Pijn is fijn??? Ben je ondanks de pijn gewoon keihard door blijven rollen? Bikkel haha

• #7.392
Niet getrained vandaag. Mijn nieuwe rack is binnen gekomen, ben nu even ruimte in het sportkamertje aan het maken om hem daar in elkaar te schroeven. Volgens de handleiding zijn daar 3 man voor nodig :(

• #7.393
Niet getrained vandaag. Mijn nieuwe rack is binnen gekomen, ben nu even ruimte in het sportkamertje aan het maken om hem daar in elkaar te schroeven. Volgens de handleiding zijn daar 3 man voor nodig :(
Rack zit in elkaar inmiddels. Ziet er netjes uit, mooie pullup steunen aan de bovenkant, maar .... mijn barbell is net te smal voor de steunen. Blijkbaar heb ik een kindermaat stang (108 cm binnenmaat, maar moet >= 116 zijn), dus moet die nog even snel bijbestellen voor ik er iets mee kan :(

Rack zit in elkaar inmiddels. Ziet er netjes uit, mooie pullup steunen aan de bovenkant, maar .... mijn barbell is net te smal voor de steunen. Blijkbaar heb ik een kindermaat stang (108 cm binnenmaat, maar moet >= 116 zijn), dus moet die nog even snel bijbestellen voor ik er iets mee kan :(
Heb je geen Olympisch halter?

• #7.397
ik zou persoonlijk dan wel de stang met gladde schijfopname nemen.
je hebt het misschien al wel eerder ergens neergezet, maar wat voor rack heb je gekocht?

Wat bedoel je daar precies mee? De stang die ik hierboven linkte is toch goed (128 cm binnenmaat is groot zat, 12 cm over).
ja die is prima hoor
ik heb zelf ook dat gedonder meegemaakt bij de fysio zo'n half jaar terug met een te kleine stang
alleen die opperfysio dacht dat het wel ging en kocht dus geen langere versie.....zo'n gedoe
en toen heb ik mn eigen Power Rack met Olympisch halter aangeschaft en ben lekker thuis gaan trene
das het verhaaltje erachter ;)

• #7.400
ik zou persoonlijk dan wel de stang met gladde schijfopname nemen.
je hebt het misschien al wel eerder ergens neergezet, maar wat voor rack heb je gekocht?
Is dat met een klemveer? Ik heb daar geen ervaring mee maar ziet er doodeng uit, als die veer verschuift als je de stang niet horizontaal houdt dan lazeren alle schijven op de vloer. Een schroefdraad komt meer betrouwbaar op mij over, dat systeem ken ik iig.

Deze:
PowerMark 470HR Power Rack kopen? Helisports is hét adres

ja die is prima hoor
ik heb zelf ook dat gedonder meegemaakt bij de fysio zo'n half jaar terug met een te kleine stang
alleen die opperfysio dacht dat het wel ging en kocht dus geen langere versie.....zo'n gedoe
en toen heb ik mn eigen Power Rack met Olympisch halter aangeschaft en ben lekker thuis gaan trene
das het verhaaltje erachter ;)
A juistem. Een te korte of netaan passende stang dat is waardeloos!

Terug
Naar boven