- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mag morgen ook weer eens op de fiets denk, voordat het echt uit de klauwen looptHet moest ervan komen.....
Strafcardio: 420 kCal 5.2 km, half constant tempo en half sprintjes en wandelen.
In mijn herinnering ging dit rondje vorig jaar een stuk soepeler. Wel heerlijk weer![]()

Ik weet niet precies wat dat is. Maar het komt denk ik toch door slechte houding (niet voldoende schouderbladen naar achteren trekken).Beter Reneetje die verbetering voor je schouders. Is het een soort van frozen shoulder?

Goed om te lezen Neet!Opm: het is nu al ongelofelijk hoeveel meer beweging ik in mijn schouders krijg
bij de standing triceps ext, door de gemene stretch oefeningen.
Ik weet niet precies wat dat is. Maar het komt denk ik toch door slechte houding (niet voldoende schouderbladen naar achteren trekken).
Plus gewoon stijf en oud, als we eerlijk zijn![]()

Dank je wel Marv, ook dat je de voorgaande opmerking niet als inkoppertje gebruikt.

Rellen doen we in mijn log!Dank je wel Marv, ook dat je de voorgaande opmerking niet als inkoppertje gebruikt.![]()

Hopelijk ja. Het gaat steeds makkelijker en minder pijnlijk nu....Da's mooi Neetje, voor iedere blessure is er een magische stretch/oefening en misschien heb je de jouwe gevonden!

Jij houdt ervan he?Lekker die squats, lekker buiten adem of valt dat mee?
).Ja, daar kan ik wel eens wat systeem in gaan brengenDie warm up voor squats kan iets effectiever, Neet.

Love what you hate the most.